Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143053/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
- 2025/BZP 00153103/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
- 2025/BZP 00185074/01 - Wynik z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowe specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Partyzantów 57
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@piwet.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwet.ezamawiajacy.pl/pn/piwet/demand/199917/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
weterynaria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowe specjalistycznej aparatury laboratoryjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121a4000-693f-4701-8fe7-12383c9b55b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143053
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-23/52/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd chromatografów cieczowych4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 12957,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd chromatografów cieczowych4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 38499,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd chromatografów cieczowych4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 38211,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd chromatografów cieczowych4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 8536,58 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd chromatografów gazowych4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd chromatografów gazowych4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 12601,62 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd spektrometru absorpcji atomowej4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 12601,62 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd spektrometru mas typu MALDI-TOF4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 20660,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd sprężarek prod. Atlas Copco4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 8617,88 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd hybrydowego spektrometru mas4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 8555,88 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegląd hybrydowego spektrometru mas4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 25325,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25411,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25411,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25411,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7792232438
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25411,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa beczek stalowych z wiekiem zdejmowanym
- Remont drogi wjazdowej wraz z parkingiem przy Szkole Podstawowej nr 6 w Puławach z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Borusowej, w podziale na 3 części zamówienia
- Budowa przejścia dla pieszych w ul. 6 Sierpnia w Puławach
- Oświetlenie wybiegu dla psów na Puławskich Błoniach przy ul. Słowackiego.
- Sukcesywne dostawy pasz dla bydła w RZD Grabów, w podziale na 10 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z serwisem oraz legalizacją przyrządów do pomiaru prędkości w ruchu drogowym typu VIDEORAPID 2A
- Usługi związane z obsługą serwisową oraz wzorcowaniem analizatorów wydechu typu: AlcoQuant 6020/6020 Plus
- Wykonanie usługi okresowego przeglądu konserwacyjnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.