Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00130785/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
- 2025/BZP 00144346/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 733-15-81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ac2846f-9bb5-4d08-b689-34e9b32a924f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010399/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min.12m x 24m
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiZP.271.2.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5297300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
4.2. Przedmiot zamówienia współfinansowany z budżetu Państwa w ramach programu Olimpia- Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dokumentacji projektowej i pozostałej dokumentacji określonej i wymaganej w PFU łącznie z innymi w niej czynnościami, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych i spełnieniu pozostałych świadczeń polegających na budowie sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach. Planowana jest budowa Sali gimnastycznej o wymiarach 18x39 m, w tradycyjnej konstrukcji ścian murowanych, zadaszenie w postaci stalowych kratownic i pokrycie dachu z blachy trapezowej/dachówki. Przy Sali gimnastycznej planowane jest wykonanie zaplecza szatniowego o pow. do 150 m2. Jako wyposażenie planuje się realizację sceny z wykładziną ochronna.
Wykonawca zobowiązany jest także w ramach niniejszego zamówienia do: Opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych polegających na wyburzeniu istniejącego budynku.
W ramach zamówienia przewiduje się:
wyburzenie istniejącego budynku,
budowę na jego miejscu sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno-szatniowym obejmujących co najmniej:
- opracowanie projektu rozbiórki istniejącego budynku
- opracowanie koncepcji, a następnie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
-wykonanie rozbiórki istniejącego budynku na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych,
-wykonanie kompleksowych robót budowlanych na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych,
-uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót wraz ze złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku.
- organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
- odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,
- ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
- opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem (jeżeli będzie konieczne),
- wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive),
- sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą,
- inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.
Dane ogólne (wskaźniki powierzchniowe i kubaturowe):
Budynek do rozbiórki:
-rodzaj obiektu: zaplecze szatniowe
-lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
-ilość kondygnacji nadziemnych: 1
-ilość kondygnacji podziemnych: 0
-kubatura ok. 476,00 m3
-powierzchnia użytkowa: ok. 100,00 m2
-powierzchnia zabudowy: ok. 112,00 m2
-wysokość: ok. 3,5 do 5 m
Budynek projektowany:
-rodzaj obiektu: sala gimnastyczna z zapleczem szatniowo-sanitarnym
-lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
-ilość kondygnacji nadziemnych: 1
-ilość kondygnacji podziemnych: 0
-kubatura ok. 4 972,00 m3
-powierzchnia użytkowa: ok. 642,97 m2
-powierzchnia zabudowy: ok. 702,00 m2
-wysokość: ok. 3,5 do 8 m
Wysokość pomieszczeń hali sportowej w świetle: minimum 6 m
Projektowane instalacje i wyposażenie techniczne projektowanego obiektu:
-instalacja centralnego ogrzewania
-instalacja elektryczna,
-instalacja fotowoltaiczna,
-instalacja oświetleniowa,
-instalacja odgromowa,
-instalacja teletechniczna,
-instalacje sanitarne,
-instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła,
-instalacja przeciwpożarowa.
W ramach budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym przewiduje się wykonanie następujących prac:
- rozbiórka istniejącego budynku,
-budowa Sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym zgodnie z koncepcją stanowiącą załącznik do PFU,
-wykonanie kompleksowych robót wykończeniowych wewnętrznych w tym m.in: nowych podłóg, tynków, gładzi, okładzin podłogowych i ściennych, malowanie niewykończonych innymi materiałami powierzchni sufitów i ścian, montaż drzwi wewnętrznych, montaż stolarki okiennej itd.
-wykonanie kompleksowych robót instalacyjnych w tym: wykonanie nowej instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnych w tym wod-kan. oraz centralnego ogrzewania, wykonanie nowej instalacji wentylacji i klimatyzacji, wykonanie nowej instalacji oświetleniowej, montaż na dachu instalacji fotowoltaicznej na potrzeby nowoprojektowanej sali gimnastycznej itd.,
-wykonanie kompleksowych robót wykończeniowych zewnętrznych w tym: wykonanie izolacji termicznej nowych posadzek w części sanitarnej, wykonanie konstrukcji ścian nośnych wraz z zadaszeniem itd.,
-dostawa i montaż kompletnego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń obejmującego minimum elementy ujęte w zestawieniu zamieszczonym w dalszej części PFU,
-zagospodarowanie terenu wokół budynku w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej, opasek wokół budynku oraz urządzenia trawników i wykonania nasadzeń.
Zestawienie pomieszczeń i funkcji dla projektowanej Sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z wymaganymi powierzchniami użytkowymi przedstawiono w tabeli umieszonej poniżej oraz graficznie na załączonej do PFU koncepcji architektonicznej.
Dopuszcza się zmianę wielkości powierzchni użytkowej poszczególnych pomieszczeń z tolerancją wynoszącą do ± 10% po uprzednim uzyskaniu akceptacji ze strony Zamawiającego.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
Nr Nazwa pomieszczenia Powierzchnia [m2]
1 KOMUNIKACJA 25,71
2 KOTŁOWNIA 11,29
3 WC N.P. 8,03
4 SZATNIA MĘSKA 21,61
5 ŁAZIENKA MĘSKA, WC MESKI 10,41
6 SZATNIA DAMSKA 19,75
7 ŁAZIENKA DAMSKA, WC DAMSKI 10,28
8 MAGAZYN 18,19
9 POM. PORZĄDKOWE 5,28
10 POKÓJ TRENERA 8,14
11 HALA SPORTOWA 504,28
SUMA 642,97
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024r. poz. 399). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej)
zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równoważny" lub "równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w pkt 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono 3 oferty. Cena ofert przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia. Jednocześnie zamawiający nie dysponuje środki, by móc zwiększyć przyjętą i ustaloną w budżecie kwotę.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5826128,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6890777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.