Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00162413/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe w ramach projektu „STREFA AKTYWNEGO SENIORA"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONSTANTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Kard. St. Wyszyńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-543
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 341 41 92
1.5.8.) Numer faksu: 83 341 41 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klubseniora@ugkonstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=2971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe w ramach projektu „STREFA AKTYWNEGO SENIORA"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-459a9efb-d5c4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019657/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rozwój usług społecznych poprzez utworzenie Klubu Seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "STREFA AKTYWNEGO SENIORA" dofinansowany jest w ramach RPO Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego ze środków EFS.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162413/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.2401.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa cateringowa w ramach realizacji wybranych zajęć stacjonarnych prowadzonych w ramach projektu pn. „STREFA AKTYWNEGO SENIORA". Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie obiadów składających się z dwóch dań (zupa + drugie danie) dla grupy 30 osób w wieku 50+, od dnia podpisania umowy do 31 października 2023 r., oraz dostarczenie ich do Klubu Seniora w Konstantynowie. Planowana łączna ilość dostarczonych posiłków (obiadów dwudaniowych):10 800 dwudaniowych dań: 4800 kompletów w 2022 r., 6000 kompletów
w 2023 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia powyższych ilości, nie więcej jednak niż o 20 %. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę posiłków. Jednocześnie stosownie do treści art. 433 pkt 4 ustawy PZP, Zamawiający oświadcza, że minimalny zakres świadczenia wynosi 8640 posiłków.
Posiłki będą dostarczane 1 raz dziennie w godzinach 12.00-13.00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem
dni ustawowo wolnych od pracy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 381900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa cateringowa w ramach realizacji wybranych zajęć stacjonarnych prowadzonych w ramach projektu pn. „STREFA AKTYWNEGO SENIORA.Przedmiot zamówienia obejmuje: przygotowywanie 720 osobo-przerw kawowych dla uczestników wybranych zajęć cyklicznych prowadzonych w Klubie Seniora w Konstantynowie, od dnia podpisania umowy do 31 października 2023 r.
Usługi przygotowywania przerw kawowych dla uczestników wybranych zajęć realizowane będą w okresie trwania projektu od dnia podpisania umowy do 31.10.2023 r. w ramach prowadzonych zajęć cyklicznych w Klubie Seniora.
Przerwa kawowa zostanie zapewniona na następujących zajęciach:
1) ROK 2022
a) „SPOTKAJMY SIĘ KULTURALNIE” ( 6 eventów po 5h – 30 osób) = 180 szt.
b) „MIĘDZYPOKOLOENIOWY MOST” (6 spotkań po 5 h – 30 osób) = 180 szt.
2) ROK 2023
a) „SPOTKAJMY SIĘ KULTURALNIE” ( 6 eventów po 5h – 30 osób) = 180 szt.
b) „MIĘDZYPOKOLOENIOWY MOST” (6 spotkań po 5 h – 30 osób) = 180 szt.
Zamawiający zastrzega, że może zlecić wykonanie świadczenia usługi dla mniejszej ilości osób lub serwisów kawowych niż przewidywał, z przyczyn od niego nienależnych, a wykonawca oświadcza niniejszym, że rezygnuje z jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych w tym zakresie. Jednocześnie stosownie do treści art. 433 pkt 4 ustawy PZP, Zamawiający oświadcza, że minimalny zakres świadczenia wynosi 600 osobo-przew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Jedyną ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu była oferta Wykonawcy FHU Arkadiusz Nowosielski ul. Brzeska 174, 21-
500 Biała Podlaska, podlegająca odrzuceniu na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 i w zw. z art. 63 ust. 2
ustawy Pzp i art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp i postanowieniami pkt 11.10 SWZ.
Z uwagi na odrzucenie jedynej oferty, postanowiono jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie
złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Jedyną ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu była oferta Wykonawcy FHU Arkadiusz Nowosielski ul. Brzeska 174, 21-
500 Biała Podlaska, podlegająca odrzuceniu na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 i w zw. z art. 63 ust. 2
ustawy Pzp i art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp i postanowieniami pkt 11.10 SWZ.
Z uwagi na odrzucenie jedynej oferty, postanowiono jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19836,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19836,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa konferencyjna na potrzeby organizacji przez Sąd Najwyższy wyjazdowych konferencji.
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostaw całodziennego żywienia dla pacjentów Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Usługa organizacji konferencji Baltic Sea Science Congress 2025
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.