Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136387/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla IOŚ-PIB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT OCHRONY ŚRODOWISKA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001240700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 5/11 D
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-548
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ios.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ios.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla IOŚ-PIB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c545bda4-f103-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136387/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.220.46.2021.JĆ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 398700,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa sprzętu komputerowegoPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia podstawowego to dostawa następującego sprzętu:
1.1. Komputer przenośny typ 1 – 1 sztuka;
1.2. Komputer przenośny typ 2 – 1 sztuka;
1.3. Komputer przenośny typ 3 – 11 sztuk;
1.4. Komputer przenośny typ 5 – 7 sztuk;
1.5. Monitor typ 1 – 2 sztuki;
1.6. Monitor typ 2 – 10 sztuk;
1.7. Monitor typ 3 – 1 sztuka;
1.8. Monitor typ 4 – 1 sztuka;
1.9. Stacja dokująca typ 1 – 1 sztuka;
1.10. Stacja dokująca typ 2 – 12 sztuk;
1.11. Stacja robocza – 1 sztuka;
1.12. Listwa dźwiękowa – 1 sztuka.
W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia ponad ilość wskazaną w punktach 1.1. – 1.12.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 379864,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa urządzeń drukującychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń drukujących do siedziby IOŚ-PIB przy ul. ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie:
2.1. Urządzenie wielofunkcyjne typ 1 - 1 sztuka
2.2. Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.5.5.) Wartość części: 18836,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171843,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197169,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171843,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Servers24.pl Rafał Brudnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262863064
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 164
7.3.4) Miejscowość: Latchorzew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481890,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 16.08.2021 r. do godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie Części 2 postępowania.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt komputerowy nie później niż w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy z zastrzeżeniem terminu realizacji prawa opcji.
Przy zastosowaniu prawa opcji: Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy w terminie do 21 dni kalendarzowych od przekazania zlecenia (Zlecenie może zostać przekazane Wykonawcy w okresie do 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





