eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących, użytkowanych przez Zamawiającego oraz dostawa wraz z instalacją dodatkowych urządzeń drukujących.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących, użytkowanych przez Zamawiającego oraz dostawa wraz z instalacją dodatkowych urządzeń drukujących.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013280825

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Nowowiejska 31

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: e.dudek@spl.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spl.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186182

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00159974

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2)

Przed zmianą:
15,0

Po zmianie:
20,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3)

Przed zmianą:
5,0

Po zmianie:
20,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4)

Przed zmianą:
Termin płatności

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 4)

Przed zmianą:
inne.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 4)

Przed zmianą:
20,0

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, w tym okresie – należycie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia (umowy) obejmujące swoim zakresem uruchomienie, utrzymanie i kompleksową obsługę dostarczonych urządzeń drukujących, nieprzerwanie przez okres min. 12 miesięcy o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto każde zamówienie.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, w tym okresie – należycie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia (umowy) obejmujące swoim zakresem co najmniej (jako całość wykonanej lub wykonywanej umowy lub jej część): uruchomienie, utrzymanie i kompleksową obsługę dostarczonych urządzeń drukujących (w tym ewentualnie wynajmowanych lub wydzierżawianych), nieprzerwanie przez okres min. 12 miesięcy, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każde zamówienie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Specyfikacje techniczne oferowanych do dzierżawy urządzeń, tj. drukarek monochromatycznych, urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych, urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych drukujących w formacie A3, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
Specyfikacje techniczne oferowanych do dzierżawy urządzeń, tj. drukarek monochromatycznych, urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych, urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych drukujących w formacie A3, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, dla niżej wymienionych parametrów w odniesieniu do danych urządzeń:
a) dla urządzeń o których mowa w ust VIII pkt 1 załącznika nr 2 do SWZ – specyfikacje techniczne muszą potwierdzić spełnianie parametrów wskazanych poniżej przez Zamawiającego:
a. Ilość wymaganych podajników (minimum dwa podajniki gdzie jeden podajnik może być uniwersalnym),
b. Obsługi rodzajów i formatów papieru zgodnie z opisem w OPZ,
c. Szybkość wydruku pierwszej strony (z uwagi na czas dla pacjenta podczas wizyty),
d. Przy wydrukach wielostronicowych (takich jak zlecenie na leczenie uzdrowiskowe czy karta onkologiczna) szybkości wydruku,
e. Porty komunikacyjne – dla urządzeń gabinetowych port USB oraz port sieci komputerowej w standardzie RJ45 o prędkości komunikacji 1GB/s,
f. Do poprawnej obsługi wydruków (grafika) obsługa języka PCL 5/6, opcjonalnie PS,
g. Sterownik w języku polskim z cyfrowym podpisem producenta,
h. Wsparcie dla systemów Windows 7 do 11 w wersji pro pl, Linux, systemów urządzeń mobilnych (Android, iOS) do obsługi systemu medycznego.
i. Z uwagi na ilość wydruków per urządzenie – zalecany cykl ilości wydruków w cyklu miesięcznym
j. Tryb automatycznego wyłączania i włączania przy bezczynności powyżej 1 godziny,
k. Karta sieciowa WiFi z możliwością fizycznego odłączenia,
l. Wsparcie dla certyfikatu SSL do panelu zarządzania,
m. Głośność urządzenia (z uwagi na pracę w gabinetach lekarskich/pielęgniarskich).
cd. został wskazany w poz. "Wykaz innych wymaganych oświadczeń i dokumentów".

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Specyfikacje techniczne oferowanych do dzierżawy urządzeń, tj. drukarek monochromatycznych, urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych, urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych drukujących w formacie A3, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
Specyfikacje techniczne oferowanych do dzierżawy urządzeń, tj. drukarek monochromatycznych, urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych, urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych drukujących w formacie A3, potwierdzające spełnianie wskazanych przez Zamawiającego parametrów spośród określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, wymienionych w poz. "Wykaz przedmiotowych środków dowodowych" w odniesieniu do danych urządzeń, w podziale na:
a) urządzenia o których mowa w ust VIII pkt 1 załącznika nr 2 do SWZ ,
b) urządzenia o których mowa w ust VIII pkt 2, 3 i 4 załącznika nr 2 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:

Po zmianie:
c.d. dot. poz. "Wykazu przedmiotowych środków dowodowych":
b) dla urządzeń o których mowa w ust VIII pkt 2, 3 i 4 załącznika nr 2 do SWZ – specyfikacje techniczne muszą potwierdzić spełnianie parametrów wskazanych poniżej przez Zamawiającego:
a. Ilość wymaganych podajników (minimum dwa podajniki gdzie jeden podajnik może być uniwersalnym),
b. Obsługi rodzajów i formatów papieru zgodnie z opisem w OPZ,
c. Szybkość wydruku pierwszej strony (z uwagi na czas dla pacjenta podczas wizyty),
d. Przy wydrukach wielostronicowych (takich jak zlecenie na leczenie uzdrowiskowe czy karta onkologiczna) szybkości wydruku,
e. Porty komunikacyjne – dla urządzeń gabinetowych port USB oraz port sieci komputerowej w standardzie RJ45 o prędkości komunikacji 1GB/s,
f. Do poprawnej obsługi wydruków (grafika) obsługa języka PCL 5/6, opcjonalnie PS,
g. Sterownik w języku polskim z cyfrowym podpisem producenta,
h. Wsparcie dla systemów Windows 7 do 11 w wersji pro pl, Linux, systemów urządzeń mobilnych (Android, iOS) do obsługi systemu medycznego.
i. Z uwagi na ilość wydruków per urządzenie – zalecany cykl ilości wydruków w cyklu miesięcznym
j. Tryb automatycznego wyłączania wyłączania i włączania przy bezczynności powyżej 1 godziny,
k. Karta sieciowa WiFi z możliwością fizycznego odłączenia,
l. Wsparcie dla certyfikatu SSL do panelu zarządzania,
m. Głośność urządzenia (z uwagi na pracę w gabinetach lekarskich/pielęgniarskich).
n. Wszystkie parametry z powyższych dla drukarek,
o. Obsługa skanowania z protokołem SMB2/3 (skanowanie do zasobu z weryfikacją konta użytkownika),
p. Obsługa LDAP,
q. Możliwość skanowania do wiadomości email,
r. Skanowanie i kopiowanie dwustronne (najlepiej jednoprzebiegowe)
s. Minimalna prędkość dla kopiowania/skanowania podana w OPZ
t. Karta sieci bezprzewodowej z możliwością fizycznego odłączenia/podłączenia do obsługi urządzeń mobilnych opartych na systemach Android/IOS do zdefiniowania podłączenia typu punk-punkt bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania na komputerze (zarządzanie przez przeglądarkę Chrome/Edge).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-04-11 09:00

Po zmianie:
2025-04-22 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-04-11 09:05

Po zmianie:
2025-04-22 10:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-05-10

Po zmianie:
2025-05-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.