eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa testów, płytek do monitoringu, płytek Petriego, surowic, podłóż, materiałów jednorazowego użytku oraz butelek do pobierania próbek wody



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa testów, płytek do monitoringu, płytek Petriego, surowic, podłóż, materiałów jednorazowego użytku oraz butelek do pobierania próbek wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KĘTRZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000594465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac marsz. Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897542140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.ketrzyn@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-ketrzyn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05301209-b834-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Inspekcja Sanitarna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa testów, płytek do monitoringu, płytek Petriego, surowic, podłóż, materiałów jednorazowego użytku oraz butelek do pobierania próbek wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05301209-b834-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116541/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa testów, płytek do monitoringu, płytek Petriego, surowic, podłóż, materiałów jednorazowego użytku oraz butelek do pobierania próbek wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OEA-ZP.272.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69260,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1- Testy i akcesoria
Test do wykrywania aktywności oksydazy cytochromowej wytwarzanej przez mikroorganizmy- op. 1
Szybki test lateksowy do identyfikacji Campylobacter spp.- zestaw 1
Test na hipuran sodu-op. 1
Test na octan indoksylu (Indoxyl Test)-op. 1
Test na katalazę - op. 1
Test ONPG- op. 1
Test na katalazę - op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 1282,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2- Płytki do monitoringu
Gotowe płytki odciskowe z agarem tryptozowo-sojowym (TSA) wraz z substancjami neutralizującymi do monitoringu czystości powierzchni (ogólna liczba drobnoustrojów)- op. 10
Gotowe płytki odciskowe z agarem Sabouraud z 4% dekstrozą i netralizatorami do monitoringu czystości powierzchni (ogólna liczba pleśni i drożdży)- op. 10
Gotowe płytki odciskowe z agarem tryptozowo-sojowym (TSA) wraz z substancjami neutralizującymi do monitoringu czystości powierzchni (ogólna liczba drobnoustrojów) -op. 10
Gotowe płytki odciskowe z agarem tryptozowo-sojowym (TSA) wraz z substancjami neutralizującymi do monitoringu czystości powierzchni (ogólna liczba drobnoustrojów)- op. 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2940 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3- Płytki Petriego
Płytki Petriego STERYLNE jednorazowego użytku o wymiarach: średnica {mm} 140 i wysokość {mm} 20,6- szt. 1 540
Płytki Petriego STERYLNE jednorazowego użytku o wymiarach: średnica {mm} 90 i wysokość {mm} 14-16,2- szt. 7 000
Płytki Petriego STERYLNE jednorazowego użytku o wymiarach: zewnętrzna średnica pokrywki {mm} 90-90 i wysokość {mm} 14-16,2-szt. 18 000
Płytki Petriego STERYLNE jednorazowego użytku o wymiarach: zewnętrzna średnica pokrywki {mm} 90-90 i wysokość {mm} 14-16,2- szt. 6 000
Płytki Petriego STERYLNE jednorazowego użytku o wymiarach: wysokość {mm} min 14; średnica dolnej płytki {mm} 55-szt. 5 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 16908,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4- Surowice diagnostyczne
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica HM szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica DO szt. 2
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica O9 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica Hgm szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica O46 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica Hq szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica AO szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica EO szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica CO szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica O8,20 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica O6,7 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica BO szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica O4 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica H2 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA SALMONELLA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ - Surowica Hi szt. 1
Osocze królicze liofilizowane op. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 8037,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5- Podłoża sypkie i suplementy
Agar z ksylozą, lizyną i dezoksycholanem (agar XLD) op. 1
Zbuforowana woda peptonowa op. 8
Hektoen enteric agar op. 5
Bulion z peptonem, z sorbitolem i solami żółci op. 1
Dodatek selektywny do pożywki agar CIN (podstawa) op. 1
Violet Red Bile with Glucose (VRBG) op. 1
Bulion Frasera (podstawa) op. 1
Dodatek selektywny do bulionu pół-Frasera op. 1
Pożywka tryptonowo-żółciowa glukuronidynowa (TBX) op. 1
Pożywka Chromogenic Listeria agar (ISO) – podstawa op. 3
Dodatek selektywny do podstawy pożywki Chromogenic Listeria agar op. 4
Dodatek różnicujący do podstawy pożywki Chromogenic Listeria agar op. 4
Agar PCA (agar z ekstraktem drożdżowym i glukozą) op. 1
Podłoże agarowe Baird-Parkera op. 2
Dodatek (RPF) do podstawy pożywki Baird- Parker zgodny z normą ISO 6888-2 op. 6
Pożywka Müller - Kauffmana z czterotionianem i novobiocyną (pożywka MKTTn) op. 1
Glucose of medium op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.5.) Wartość części: 12570,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6- Podłoża sypkie
Podłoże agarowe MYP wg Mossela (podstawowe) op. 1
Siarczan polimyksyny B - 1 000 000 IU op. 1
Emulsja żółtka jaja kurzego butelka (100 ml) 15
Zbuforowany roztwór soli fizjologicznej (PBS) op. 2
Bulion TSB op. 1
Bulion do badania rozkładu węglowodanów op. 1
Podłoże EC op. 1
Bulion mózgowo-sercowy op. 1
Płyn do rozcieńczeń op. 1
TSYEA op. 1
L - ramnoza op. 1
D -ksyloza op. 1
Agar odżywczy C op. 1
Podłoże z żółcią i zielenią brylantową op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4053,70 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Materiały j.uż.- wata, gaza
Wata bawełniana (100% bawełna) nadająca się do sterylizacji na suche gorące powietrze w temperaturze 180ºC- kg 120
Wata celulozowa (lignina) -kg 10
Gaza - pakiet 350
Wata bawełniana -kg 8
Gaza - pakiet 200
Wata celulozowa (lignina)- op. 1
Wata celulozowa (lignina) - op. 2
Wata bawełniana - kg 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6900,47 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 - Zestaw hodowlano-identyfikacyjny
Agar Columbia z dodatkiem 5% odwłóknionej krwi baraniej op. 9
Mueller-Hinton agar z dodatkiem 5% odwłóknionej KRWI KOŃSKIEJ i 20 mg/L β-NAD (podłoże MH-F) op. 2
Generator do hodowli bakterii wymagających do wzrostu obecności atmosfery 5% CO2 op. 1
Skala McFarlanda zestaw 2
Generator warunków mikroaerofilnych op. 1
Zestaw do barwienia metodą Grama zestaw 1
Bulion Muller-Kauffmanna z czterotionianem i nowiobiocyną (MKTTn) op. 1
Agar Columbia z dodatkiem 5% odwłóknionej krwi baraniej op. 7
Bulion wg Rappaport - Vassiliadis RVS op. 5
Test biochemiczny pozwalający na identyfikację pałeczek Listeria zestaw 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3825,90 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 - Podłoża sypkie
Podłoże EMB Levine (Eosin Methylene Blue agar, Levine) op. 1
Podłoże MacConkeya z fioletem krystalicznym op. 1
Laktoza 1-hydrat cz.d.a op. 1
Bulion kazeinowo-sojowy (TSB) op. 1
Agar odżywczy op. 1
Agar z eskuliną i żółcią op. 1
Bulion zwykły op. 1
Woda peptonowa z tryptofanem op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1664,10 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10- Butelki jednorazowego użytku do pobierania próbek mikrobiologicznych wody
Butelka sterylna 500 ml z zawartością tiosiarczanu sodu - 20 mg /L szt 1 800

4.5.3.) Główny kod CPV: 44613500-5 - Pojemniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 11079,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3616,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5003,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3616,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-23-60-625

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3616,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16205,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33304,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16205,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-23-55-435

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16205,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6372,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6372,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6372,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Badawczo-Wdrożeniowy Ośrodka Salmonella IMMUNOLAB Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-20-11-240

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6372,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12355,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13224,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13224,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-23-60-625

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13224,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3663,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4068,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3663,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-23-60-625

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3663,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8492,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14951,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8957,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezetel Olsztyn Sp. z o. o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393378933

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8957,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1374,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1374,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1374,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729-020-75-22

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1374,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11574,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lab Path Experts Paweł Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772696962

7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11574,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.