eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławySukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430840684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 886 87 68

1.5.8.) Numer faksu: (81) 886 87 68 wew. 116

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zuk-pulawy.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95df1597-cd22-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152703/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/08/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarach obsługiwanych przez Zamawiającego, z nadrukami wraz z ich transportem i rozładunkiem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności i koszty pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach w ilości maksymalnej 640000 sztuk, nie mniej jednak niż 448000 sztuk.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
-opis przedmiotu zamówienia na sukcesywną dostawę fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – załącznik nr 4 do SWZ,
-projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4) Termin wykonania zamówienia Zamawiający określa od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r. lub do czasu dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości maksymalnej określonej w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia w zależności, która z powyższych okoliczności nastąpi wcześniej, nie mniejszej jednak niż 448000 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych bezpośrednio przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający zamieścił informację, iż na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 403 327,72 zł brutto.
W powyższym postępowaniu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie na złożenie ofert tj. do dnia 20.05.2022 r. do godz. 10:00 wpłynęły oferty:
1. Sipeko Group Sp. z o.o., Sp. K.
Makowisko 162
37-500 Jarosław
cena ofertowa: 578 887,20 zł brutto (słownie: pięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy osiemset osiemdziesiąt siedem złotych 20/100)
2. VECOPAK Przemysław Źródlewski
Ul. Bohuna 1
11-041 Olsztyn
cena ofertowa: 549 072,00 zł brutto (słownie: pięćset czterdzieści dziewięć tysięcy siedemdziesiąt dwa złote 00/100)
3. Recykling System Sp. z o.o.
Ul. Klikowska 101C
33-100 Tarnów
cena ofertowa: 552 712,80 zł brutto (słownie: pięćset pięćdziesiąt dwa tysiące siedemset dwanaście złotych 80/100)
4. Grupa Azoty Zakłady Azotowe "Puławy" S.A.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13
24-110 Puławy
Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
5. PPHU „MARCIN” Artur Tarczyński
Ul. Długosza 6/15
99-300 Kutno
cena ofertowa: 553 893,60 zł brutto (słownie: pięćset pięćdziesiąt trzy tysiące osiemset dziewięćdziesiąt trzy złote 60/100)
Jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu była cena.
Po analizie możliwości finansowych Spółki, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.