eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceOdbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390309577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mała 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/840-14-90

1.5.8.) Numer faksu: 76/840-14-99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgzm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-418b1196-bdb0-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-418b1196-bdb0-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041933/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AD.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 232269,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości niezamieszkanych, na których powstają odpady komunalne, pozostających w systemie odbierania odpadów komunalnych zorganizowanym przez Związek Gmin Zagłębia Miedziowego wraz z realizacją usług i obowiązków dodatkowych.
2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
1) odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości niezamieszkanych, na których powstają odpady komunalne, położonych na terenie gmin członkowski Związku, z wyłączeniem:
a) cmentarzy,
b) nieruchomości, których właściciele skutecznie złożyli pisemne oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Związek (oświadczenie, o którym mowa w art. 6c ust. 3a lub 6c ust. 3b u.c.p.g.)
2) transport i przekazanie odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1 do miejsca zagospodarowania odpadów komunalnych zapewnionego przez Zamawiającego,
3) realizację usług i obowiązków powiązanych z ww. w pkt 1) – 2).
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ – OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542138,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1398465 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542138,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polkowicka Dolina Recyklingu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020116033

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542138,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w pkt 8.2. podał wartość umowy brutto obejmującą swym zakresem zakres podstawowy oraz zakresy opcyjne zamówienia. Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia podstawowego wynosi 271.618,65 zł brutto, natomiast maksymalne wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia opcyjnego, o którym mowa w §13 ust. 1 pkt 1) umowy wynosi 89.806,86 zł brutto oraz maksymalnego zakresu opcyjnego, zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 2 umowy wynosi 180.712,76 zł brutto.
Zamawiający w pkt. 8.3. wskazał łączny maksymalny okres realizacji zamówienia, obejmujący swym zakresem zakres podstawowy oraz opcyjny. Okres realizacji zamówienia podstawowy wynosi 9 miesięcy, natomiast okres realizacji zamówienia opcyjnego wynosi 3 miesiące.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.