Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114688/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów podstawowych (rocznych), rozszerzonych (pięcioletnich) i szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich w 2023 roku w podziale na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-075
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815349241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ_Lublin@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami publicznmi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów podstawowych (rocznych), rozszerzonych (pięcioletnich) i szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich w 2023 roku w podziale na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2c4d11e-b744-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077119/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie przeglądów podstawowych, rozszerzonych i szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich w podziale na cześci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/LU-D-3.2421.5.2023.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów podstawowych (rocznych), rozszerzonych (5 letnich) i szczegółowych drogowych obiektów mostowych, przepustów oraz konstrukcji oporowych w 2023 r. wraz z kontrolą instalacji elektrycznych na obiektach zlokalizowanych w ciągach dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie, zgodnie z wymaganiami art. 62 ust. 1 pkt 1, 2 i ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994r – Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 z późniejszymi zmianami) z podziałem na części:Część 1 – drogowe obiekty inżynierskie położone w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim i Rejon w Puławach,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów podstawowych (rocznych), rozszerzonych (5 letnich) i szczegółowych drogowych obiektów mostowych, przepustów oraz konstrukcji oporowych w 2023 r. wraz z kontrolą instalacji elektrycznych na obiektach zlokalizowanych w ciągach dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie, zgodnie z wymaganiami art. 62 ust. 1 pkt 1, 2 i ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994r – Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 z późniejszymi zmianami) z podziałem na części:Część 2 – drogowe obiekty inżynierskie położone w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Chełmie i Rejon w Lubartowie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 270000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów podstawowych (rocznych), rozszerzonych (5 letnich) i szczegółowych drogowych obiektów mostowych, przepustów oraz konstrukcji oporowych w 2023 r. wraz z kontrolą instalacji elektrycznych na obiektach zlokalizowanych w ciągach dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie, zgodnie z wymaganiami art. 62 ust. 1 pkt 1, 2 i ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994r – Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 z późniejszymi zmianami) z podziałem na części:Część 3 - drogowe obiekty inżynierskie położone w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Kraśniku i Rejon w Zamościu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199921,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480450,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199921,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MESILO ENGINEERING SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971770779
7.3.3) Ulica: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 34/L306
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199921,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324011,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 952696,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324011,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MESILO ENGINEERING SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971770779
7.3.3) Ulica: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 34/L306
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324011,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118062,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489663,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118062,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKALAR S.C
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223248455
7.3.3) Ulica: GEN. LUDOMIŁA RAYSKIEGO 11/99
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 01-307
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118062,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Kongresu Gospodarczego - ,,Metrologia Przyszłości''.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Biernata z Lublina w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Zespołu Szkół Budowlanych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lublinie (budynek wraz z gruntem) na rok 2025
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Wykonanie remontu ścian oraz kostki betonowej w budynku Sądu Rejonowego we Włodawie przy ul. Sejmowej 7
- Modernizacja Oddziału Nefrologii i Nadciśnienia Tętniczego z utworzeniem miejsc dializacyjnych w WSS SP ZOZ w Lublinie w ramach zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ekspertyz technicznych dla wskazanych drogowych obiektów inżynierskich - mostów zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego.
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA (...).
więcej: Usługi kontroli mostów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.