Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00130311/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00143550/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni ul. Krótkiej w miejscowości Jaśkowice (etap III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2
1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 666 44 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni ul. Krótkiej w miejscowości Jaśkowice (etap III)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3152093b-c17f-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130311/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219712,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie odcinka nawierzchni ulicy Krótkiej w miejscowości Jaśkowice od skrzyżowania z ul. Polną długości 229,34 m, – etap III.
Remont odcinka ww. drogi obejmować będzie m.in. następujące roboty budowlane:
roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych w dwóch warstwach,
wykonanie konstrukcji i nawierzchni poboczy,
regulacja pionowa włazów i pokryw studni istniejącego uzbrojenia,
remont zjazdów do posesji,
roboty wykończeniowe.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia kosztorysu sporządzonego metodą uproszczoną. Roboty należy prowadzić pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Na wykonawcy spoczywa obowiązek i koszty zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci w przypadku wystąpienia ewentualnej kolizji. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty.
Wykonawca zobowiązany jest (w ramach wynagrodzenia umownego) wprowadzić i utrzymywać w trakcie trwania robót organizację ruchu drogowego związaną z zabezpieczeniem terenu budowy. W trakcie prowadzonych robót musi zostać zapewniony stały dostęp do wszystkich posesji zlokalizowanych w okolicy przebudowywanej drogi (szczególnie służb ratunkowych). Zaleca się aby roboty prowadzone były „pod ruchem”.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą przyjętą do zasobu geodezyjno-kartograficznego Geodety Powiatowego w Tarnowskich Górach.
Szczegółowy zakres zamówienia opisano w dokumentacji projektowej uproszczonej oraz przedmiarze robót i STWiORB.
Na wykonawcy spoczywa obowiązek i koszty zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci w przypadku wystąpienia ewentualnej kolizji. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty.
Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 220 000,00 zł brutto. Cena najtańszej oferty złożonej przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ”Larix” Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec w kwocie 305.200,45 zł znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305200,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360708,85 PLN
INNE PRZETARGI ZBROSŁAWICE
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zbrosławice dla całego obszaru gminy Zbrosławice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz uzasadnieniem
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
więcej: przetargi ZBROSŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.