eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu



Ogłoszenie z dnia 2021-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU

1.2.) Oddział zamawiającego: MOPR Zabrze

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453481

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 3 Maja 16

1.4.2.) Miejscowość: Zabrze

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.7.) Numer telefonu: 322777868

1.4.8.) Numer faksu: 322777802

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.zabrze.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185488

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wykonaniu umowy,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00185321/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający oraz Wykonawca wspólnie i w porozumieniu na podstawie art. 15r ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz art. 14 pkt 4.a umowy nr ADM/19/2021 zawartej w dn. 10.06.2021 r. po stwierdzeniu okoliczności mających wpływ na należyte wykonanie umowy dokonują zmiany w umowie w postaci zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w § 2 pkt. 1 umowy,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Termin realizacji zamówienia tj; dostawa, montaż mebli i wyposażenia oraz uruchomienie urządzeń – do dnia 13.08.2021 roku.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający oraz Wykonawca wspólnie i w porozumieniu na podstawie art. 15r ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz art. 14 pkt 4.a umowy nr ADM/19/2021 zawartej w dn. 10.06.2021 r. po stwierdzeniu okoliczności mających wpływ na należyte wykonanie umowy dokonują zmiany w umowie w postaci zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w § 2 pkt. 1 umowy,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Termin realizacji zamówienia tj; dostawa, montaż mebli i wyposażenia oraz uruchomienie urządzeń – do dnia 31.08.2021 roku.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
658941,75

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
658941,75

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.