eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088019 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPR Zabrze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 16

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322777868

1.5.8.) Numer faksu: 322777802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5518feaf-a9b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002318/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

9.1.1 Program aktywności lokalnej dla dzielnicy Zandka oraz 9.2.1 Centrum Wsparcia Rodziny - rozwój usług społecznych na terenie Zabrza

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048764/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z brakiem możliwości wskazania prawidłowej podstawy prawnej dla zastosowania niniejszego zamówienia Zamawiający wybrał najbardziej zbliżoną przesłankę z art. 305 pkt. 2 nowej ustawy Pzp, jednak Zamawiający dokonał sprostowania i wskazał, że właściwą podstawą prawną niniejszego zamówienia jest art. 91 ust. 4 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r Przepisy wprowadzające ustawę – prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r poz. 2020 ze zm.)

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5518feaf-a9b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADM.260.9.2021.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 737000,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektów: 9.1.1 Program aktywności lokalnej dla dzielnicy Zandka oraz 9.2.1 Centrum Wsparcia Rodziny - rozwój usług społecznych na terenie Zabrza – ul. Stalmacha 7.
Zakres zadania obejmuje:
- zakup fabrycznie nowych mebli, dostawę i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją mebli i wyposażenia.
- zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu AGD wraz z montażem do aneksów kuchennych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją mebli i wyposażenia.
- zakup pozostałego wyposażenia zgodnie z wykazem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39130000-2 - Meble biurowe

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658941,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658941,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658941,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&W Design Katarzyna Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542279606

7.3.3) Ulica: Pokoju 8a/8

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-859

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658941,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ze względu na bezskuteczność uprzedniego postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Pzp z 2004 r. (wszystkie oferty zostały skutecznie odrzucone) Zamawiający przystąpił ponownie do przygotowania ogłoszenia. W związku z opinią Departamentu Prawnego UZP w tym zakresie cyt.: „podstawą zastosowania trybu z wolnej ręki nie będą zatem przepisy ustanawiające przesłanki tego trybu tj. art. 214 ust. 1 oraz art. 305 ustawy Pzp z 2019 r. (odpowiednio dla postepowań o wartości równej lub przekraczającej progi unijne oraz dla postępowań o wartości mniejszej) ale przywołany wyżej art. 91 ust. 4 pkt 4 ustawy wprowadzającej ustawę Pzp z 2019.”
Przed przygotowaniem ogłoszenia, konieczne było zarejestrowanie nowego postępowania na Platformie e-zamówienia. Niestety katalog podstaw prawnych możliwych do wybrania na platformie obejmował tylko podstawy prawne wskazane w nowej ustawie Prawo zamówień publicznych, nie było tam możliwości wybrania wskazanej przez UZP podstawy prawnej (art. 91 ust. 4 pkt 4 ustawy wprowadzającej ustawę Pzp z 2019). Zamawiający publikując „ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy” umieścił stosowną notatkę w „Informacjach dodatkowych”, że w związku z brakiem możliwości wskazania prawidłowej podstawy prawnej dla zastosowania niniejszego zamówienia Zamawiający wybrał najbardziej zbliżoną przesłankę z art. 305 pkt. 2 nowej ustawy Pzp, jednak Zamawiający dokonał sprostowania i wskazał, że właściwą podstawą prawną niniejszego zamówienia jest art. 91 ust. 4 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r Przepisy wprowadzające ustawę – prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r poz. 2020 ze zm.)
2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.