Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00123221/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenie drogowego w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146525474
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa oświetlenie drogowego w 2025 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a85b775e-0ac1-45f0-8f86-0e056de80b11
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044001/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa oswietlenia drogowego w 2025 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – 271- 2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163625,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: pn. Budowa oświetlenia w Tuchowie przy ulicy NowejZakres opracowania obejmuje :
I. Sieć napowietrzna oświetlenia ulicznego
1. Montaż słupa pojedynczego K-10,5/10/E słup 2,000
2. Montaż słupa pojedynczego P-10,5/6/E słup 2,000
3. Montaż słupa pojedynczego N-10,5/6/E słup 3,000
4. Montaż haków śrub hakowych z wyceną uchwytów i zacisków. szt 7,000
5. Montaż linii zasilającej skrzynkę oświetlenia ulicznego w rurach winidurowych kpl 1,000
6. Montaż skrzynki oświetlenia ulicznego szt 1,000
7. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznych NN typu AsXSn 2x35m2 km 0,258
8. Wysięgnik o masie do 15 kg mocowany na słupie szt 6,000
9. Przewody wciągane w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wys. latarnido 10 m kpl 6,000
10. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - LED-54W szt 6,000
11. Montaż skrzynek bezpiecznikowych w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych - skrzynka bezpiecznikowa szt 6,000
12. Montaż ogromników w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych ogranicznik przepięć szt 2,000
13. Montaż uziomów lub przewodów uziemiających, kat. gruntu IV m 50,000
14. Mechaniczne pogrążenie uziomów pionowych prętowych, kat. gruntu III m 24,000
15. Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia o 1 fazie pomiar 8,000
16. Uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy szt 2,000
17. Uziemienie ochronne lub robocze, każdy następny pomiar szt 2,000
18. Pomiar rezystancji izolacji obwodów 1-fazowych - pomiar pierwszy pomiar 8,000
19. Kalkulacja własna Opłaty geodezyjne itd. kpl 1,000
II. Sieć kablowa nN – przyłączenie
1. Kopanie rowów dla kabli mechanicznie, grunt kat. III-IV m3 12,600
2. Nasypanie piasku do rowu o szerokości do 0,4 m m 35,000
3. Ułożenie rur osłonowych z PCW o średnicy 75 mm m 9,000
4. Układanie ręcznie w rowach kablowych kabli o masie do 0,5 kg/m - YKXS 4x10 mm2 m 35,000
5. Układanie w rurach, pustakach lub w kanałach zamkniętych kabli o masie do 0,5 kg/m - YKXS 4x10 mm2 m 9,000
6. Kabel YKXS 4x10 mm2 układany bezpośrednio na słupie m 14,000
7. Kabel YKXS 4x10 mm2 wciągany do rur osłonowych mocowanych do słupa m 6,000
8. Zasypywanie rowów dla kabli mechanicznie, grunt kat. III-IV m3 12,600
9. Zarobienie na sucho końca kabla 4-żyłowego o przekroju żył do 10 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych szt 2,000
10. Badanie linii kablowej N.N. - kabel o 4 żyłach odcinek 1,000
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 40518,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: pn. Budowa oświetlenia w Tuchowie przy ulicy Kazimierza WielkiegoZakres opracowania obejmuje :
I. Sieć kablowa
1. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm na podsypce piaskowej m2 12,000
2. Kopanie rowów dla kabli mechanicznie, grunt kat. III-IV m3 17,280
3. Nasypanie piasku do rowu o szerokości do 0,4 m m 48,000
4. Przewierty mechaniczne dla rur pod obiektami - za pierwszą rurę o średnicy do 100 mm [RMS=0,5] m 8,000
5. Układanie ręcznie w rowach kablowych kabli o masie do 0,5 kg/m - YKXS 4x10 mm2 m 48,000
6. Układanie w rurach, pustakach lub w kanałach zamkniętych kabli o masie do 0,5 kg/m - YKXS 4x10 mm2 m 8,000
7. Przewody wciągane w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wys. latarni do 7 m - YKY 3x2,5 mm2 kpl 10,000
8. Układanie uziomów w rowach kablowych m 20,000
9. Mechaniczne pogrążanie uziomów prętowych kat. gruntu III m 12,000
10. Zasypywanie rowów dla kabli mechanicznie, grunt kat. III-IV m3 17,280
11. Zarobienie na sucho końca kabla 4-żyłowego o przekroju żył do 10 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych szt 8,000
12. Chodniki, wjazdy, place z kostki brukowej o gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - powtórny montaż m2 12,000
13. Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100 kg - słup stalowy S60-P/6-3 - 8-kątny szt 1,000
14. Wysięgnik o masie do 15 kg mocowany na słupie szt 1,000
15. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - LED-54W szt 1,000
16. Badanie linii kablowej N.N. - kabel o 4 żyłach odcinek 1,000
17. Uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy szt 1,000
18. Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia o 1 fazie pomiar 2,000
19. Pomiar rezystancji izolacji przewodów obwód 1-fazowy, pomiar pierwszy pomiar 2,000
20. Kalkulacja własna Opłaty geodezyjne itd. kpl 1,000
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 17818,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: pn. Budowa oświetlenia w Tuchowie przy ulicy BrzozówkiZakres opracowania obejmuje :
Sieć napowietrzna oświetlenia ulicznego
1. Montaż słupa pojedynczego N-12/10/E słup 2,000
2. Montaż słupa pojedynczego K-10,5/10/E słup 1,000
3. Montaż słupa pojedynczego P-10,5/6/E słup 1,000
4. Montaż słupa pojedynczego O-10,5/10/E słup 1,000
5. Montaż haków śrub hakowych z wyceną uchwytów i zacisków. szt 5,000
6. Montaż RSA-001 - granica stron kpl 1,000
7. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznych NN typu AsXSn 2x35m2 km 0,250
8. Wysięgnik o masie do 15 kg mocowany na słupie szt 5,000
9. Przewody wciągane w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wys. latarni do 10 m kpl 5,000
10. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - LED-54W szt 5,000
11. Montaż skrzynek bezpiecznikowych w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych - skrzynka bezpiecznikowa szt 5,000
12. Montaż odgromników w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych ogranicznik przepięć szt 1,000
13. Montaż uziomów lub przewodów uziemiających, kat. gruntu IV m 20,000
14. Mechaniczne pogrążenie uziomów pionowych prętowych, kat. gruntu III m 12,000
15. Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia o 1 fazie pomiar 8,000
16. Skuteczność zerowania, pomiar pierwszy szt 7,000
17. Skuteczność zerowania, każdy następny pomiar szt 7,000
18. Uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy szt 2,000
19. Uziemienie ochronne lub robocze, każdy następny pomiar szt 2,000
20. Kalkulacja własna Opłaty geodezyjne itd. kpl 1,000
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 38837,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: pn. Budowa oświetlenia w Siedliskach - KrzyżowatkiZakres opracowania obejmuje :
1. Sieć napowietrzna oświetlenia ulicznego
2. Montaż słupa pojedynczego K-10,5/10 słup 1,000
3. Montaż słupa pojedynczego O-10,5/10 słup 1,000
4. Montaż słupa pojedynczego N-10,5/10 słup 1,000
5. Montaż słupa pojedynczego N-10,5/6 słup 1,000
6. Montaż haków śrub hakowych z wyceną uchwytów i zacisków. szt 6,000
7. Montaż RSA-001 - granica stron kpl 1,000
8. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznych NN typu AsXSn 2x35m2 km 0,192
9. Wysięgnik o masie do 15 kg mocowany na słupie szt 3,000
10. Przewody wciągane w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wys. latarni do 10 m kpl 3,000
11. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - LED-54W szt 3,000
12. Montaż skrzynek bezpiecznikowych w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych - skrzynka bezpiecznikowa szt 3,000
13. Montaż odgromników w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych ogranicznik przepięć szt 2,000
14. Montaż uziomów lub przewodów uziemiających, kat. gruntu IV m 40,000
15. Mechaniczne pogrążenie uziomów pionowych prętowych, kat. gruntu III m 24,000
16. Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia o 1 fazie pomiar 10,000
17. Uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy szt 4,000
18. Uziemienie ochronne lub robocze, każdy następny pomiar szt 4,000
19. Pomiar rezystancji izolacji przewodów obwód 1-fazowy, pomiar pierwszy pomiar 6,000
20. Pomiar rezystancji izolacji przewodów obwód 1-fazowy, każdy następny pomiar pomiar 6,000
21. Kalkulacja własna Opłaty geodezyjne itd. kpl 1,000
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 34530,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: pn. Budowa oświetlenia w BuchcicachZakres opracowania obejmuje :
I. Sieć napowietrzna oświetlenia ulicznego
1. Montaż słupa pojedynczego K-10,5/10/E słup 1,000
2. Montaż słupa pojedynczego N-10,5/6/E słup 2,000
3. Montaż słupa pojedynczego N-10,5/10/E słup 2,000
4. Montaż haków śrub hakowych z wyceną uchwytów i zacisków. szt 6,000
5. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznych NN typu AsXSn 2x35m2 km 0,285
6. Wysięgnik o masie do 15 kg mocowany na słupie szt 3,000
7. Przewody wciągane w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wys. Latarni do 10 m kpl 3,000
8. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - LED-80-4s/8000lm szt 3,000
9. Montaż skrzynek bezpiecznikowych w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych - skrzynka bezpiecznikowa szt 3,000
10. Montaż odgromników w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych ogranicznik przepięć szt 1,000
11. Montaż uziomów lub przewodów uziemiających, kat. gruntu IV m 20,000
12. Mechaniczne pogrążenie uziomów pionowych prętowych, kat. gruntu III m 3,000
13. Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia o 1 fazie pomiar 4,000
14. Skuteczność zerowania, pomiar pierwszy szt 4,000
15. Uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy szt 1,000
16. Kalkulacja własna Opłaty geodezyjne itd. kpl 1,000
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 31919,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43136,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43136,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINTER ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6472572184
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43136,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10824,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTAR Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 993 068 54 22
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10824,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44649,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTAR Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:993 068 54 22
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTAR Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 993 068 54 22
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22755,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22755,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTAR Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:993 068 54 22
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22755,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI TUCHÓW
więcej: przetargi TUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana części oświetlenia miejskiego na energooszczędne w Polanicy-Zdroju
- Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Żelechowie
- Budowa nowej sieci teleinformatycznej i elektrycznej wraz z modernizacją serwerowni na potrzeby projektu "Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Rozbudowa składowiska odpadów na terenie ZGO Pukinin - kwatera nr IX
- Budowa szatni z zapleczem sanitarnym przy boisku sportowym w m. Stradomia Wierzchnia
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 ul. Syriusza 30 - uzupełnienie infrastruktury obiektów sportowych - modernizacja oświetlenia bieżni - w systemie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.