Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114493/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00114493/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07 (po zmianach)
- 2022/BZP 00115172/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
- 2023/BZP 00084289/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu pn. „Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II” oraz projektu pn. (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160128701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 38
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ocrg.opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ocrg.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ocrg.ezamawiajacy.pl/pn/ocrg/demand/notice/public/57228/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu pn. „Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II” oraz projektu pn. (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b3cb51a-b5a7-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021940/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Artykuły reklamowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie prowadzone jest w ramach następujących projektów: 1) Projekt pn. „Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II”, 2) Projektu pn. „Opracowanie przez beneficjenta dokumentu strategicznego wskazującego kierunki rozwoju województwa opolskiego dla polityki badawczo rozwojowej w latach 2020 - 2026”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114493/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA.3221.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 161920,16 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132851,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu pn. „Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II” oraz projektu pn. „Opracowanie przez beneficjenta dokumentu strategicznego wskazującego kierunki rozwoju województwa opolskiego dla polityki badawczo rozwojowej w latach 2020 - 2026”.
2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące materiały promocyjne:
1) Blok biurowy A5 – 1500 szt,
2) Zakładki indeksujące w różnych kolorach – 700 szt,
3) Klip do dokumentów – 700 szt,
4) Długopis – 1500 szt,
5) Długopis - rysik – 1000 szt,
6) Długopis wielofunkcyjny – 200 szt,
7) Lunch box – 300 szt,
8) Butelka filtrująca – 300 szt,
9) Kabel USB do ładowania telefonów (3 końcówki) – 300 szt,
10) Drewniana podstawka do telefonu – 300 szt,
11) Słuchawki bezprzewodowe ze stacją dokującą – 50 szt,
12) Piłeczka antystresowa – 1000 szt,
13) Drewniany ołówek z gumką – 700 szt,
14) Pendrive – 100 szt,
15) Magnes z otwieraczem – 300 szt,
16) Myszka komputerowa bezprzewodowa – 200 szt,
17) Koszulki do biegania z nadrukiem - męskie – 20 szt,
18) Koszulki do biegania z nadrukiem - damskie – 20 szt.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowiący załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182498,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119435,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273293045
7.3.3) Ulica: ul. Podjazdowa nr 2/31
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119435,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w zakresie zamówienia gwarantowanego: 7 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego ostatecznej wersji projektów graficznych przedmiotu umowy (dotyczy wykonania i dostawy materiałów promocyjnych), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do przygotowania projektów graficznych przedmiotu umowy od dnia zawarcia niniejszej umowy;
2) w zakresie zamówienia objętego prawem opcji: 7 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę oświadczenia woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, o którym mowa w § 1 ust. 5 umowy.
2. Z tytułu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy następujące wynagrodzenie:
1) za realizację zamówienia gwarantowanego – w wysokości 74 441,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące czterysta czterdzieści jeden złotych 00/100);
2) za realizację zamówienia objętego prawem opcji – w wysokości 44 994,00 zł brutto (słownie: czterdzieści cztery tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100).
Razem wynagrodzenie za zamówienie gwarantowane oraz zamówienie objęte prawem opcji wynosi 119 435,00 brutto (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy czterysta trzydzieści pięć złotych 00/100). Powyższe wynagrodzenie zawiera w sobie wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją umowy, w tym wynagrodzenie z tytułu praw autorskich, oraz zaspokaja wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu wykonania umowy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
- WIW.DA.272.9.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Higieny Środków Spożywczych WIW w Opolu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- D/29/2024 Zakup drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- "USŁUGA WYKONANIA REKLAMY MOBILNEJ NA AUTOBUSIE KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PROMUJĄCEJ BAZĘ USŁUG ROZWOJOWYCH"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.