eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu pn. "Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu II" oraz projektu pn. (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu pn. „Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II” oraz projektu pn. (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160128701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 38

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ocrg.opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ocrg.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ocrg.ezamawiajacy.pl/pn/ocrg/demand/notice/public/57228/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu pn. „Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II” oraz projektu pn. (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b3cb51a-b5a7-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021940/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Artykuły reklamowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie prowadzone jest w ramach następujących projektów: 1) Projekt pn. „Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II”, 2) Projektu pn. „Opracowanie przez beneficjenta dokumentu strategicznego wskazującego kierunki rozwoju województwa opolskiego dla polityki badawczo rozwojowej w latach 2020 - 2026”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114493/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA.3221.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 161920,16 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132851,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu pn. „Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II” oraz projektu pn. „Opracowanie przez beneficjenta dokumentu strategicznego wskazującego kierunki rozwoju województwa opolskiego dla polityki badawczo rozwojowej w latach 2020 - 2026”.
2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące materiały promocyjne:
1) Blok biurowy A5 – 1500 szt,
2) Zakładki indeksujące w różnych kolorach – 700 szt,
3) Klip do dokumentów – 700 szt,
4) Długopis – 1500 szt,
5) Długopis - rysik – 1000 szt,
6) Długopis wielofunkcyjny – 200 szt,
7) Lunch box – 300 szt,
8) Butelka filtrująca – 300 szt,
9) Kabel USB do ładowania telefonów (3 końcówki) – 300 szt,
10) Drewniana podstawka do telefonu – 300 szt,
11) Słuchawki bezprzewodowe ze stacją dokującą – 50 szt,
12) Piłeczka antystresowa – 1000 szt,
13) Drewniany ołówek z gumką – 700 szt,
14) Pendrive – 100 szt,
15) Magnes z otwieraczem – 300 szt,
16) Myszka komputerowa bezprzewodowa – 200 szt,
17) Koszulki do biegania z nadrukiem - męskie – 20 szt,
18) Koszulki do biegania z nadrukiem - damskie – 20 szt.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowiący załącznik nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112856,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182498,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119435,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273293045

7.3.3) Ulica: ul. Podjazdowa nr 2/31

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119435,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji przedmiotu umowy:
1) w zakresie zamówienia gwarantowanego: 7 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego ostatecznej wersji projektów graficznych przedmiotu umowy (dotyczy wykonania i dostawy materiałów promocyjnych), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do przygotowania projektów graficznych przedmiotu umowy od dnia zawarcia niniejszej umowy;
2) w zakresie zamówienia objętego prawem opcji: 7 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę oświadczenia woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, o którym mowa w § 1 ust. 5 umowy.

2. Z tytułu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy następujące wynagrodzenie:
1) za realizację zamówienia gwarantowanego – w wysokości 74 441,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące czterysta czterdzieści jeden złotych 00/100);
2) za realizację zamówienia objętego prawem opcji – w wysokości 44 994,00 zł brutto (słownie: czterdzieści cztery tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100).
Razem wynagrodzenie za zamówienie gwarantowane oraz zamówienie objęte prawem opcji wynosi 119 435,00 brutto (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy czterysta trzydzieści pięć złotych 00/100). Powyższe wynagrodzenie zawiera w sobie wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją umowy, w tym wynagrodzenie z tytułu praw autorskich, oraz zaspokaja wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu wykonania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.