eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › "Dostawa równiarki drogowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa równiarki drogowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210015111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Baczewskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 760 30 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pukdebno@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.puk.debno.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d151f51-cc8a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o. o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa równiarki drogowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d151f51-cc8a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152180

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa równiarki drogowej spełniającej polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, o następujących minimalnych parametrach technicznych:
a) rok produkcji: nie wcześniej jak 1990 r. ,
b) silnik wysokoprężny o mocy min 115 KM,
c) ilość przepracowanych roboczogodzin - nie więcej niż 10 000 mth.,
d) masa równiarki do 12 000 kg,
e) skrzynia biegów automatyczna, co najmniej 6 biegów do przodu, 3 biegi do tyłu,
f) układ napędowy: 6x6,
g) równiarka 3-osiowa, oś tylna tandemowa,
h) lemiesz środkowy pełno obrotowy sterowany hydraulicznie o szerokości 300-350 cm, z funkcją wysuwu bocznego w obie strony oraz z wymiennymi ostrzami,
i) oświetlenie zgodne z kodeksem ruchu drogowego, reflektory robocze,
j) pomarańczowe światło ostrzegawcze (kogut),
k) oś przednia wahliwa,
l) zbiornik paliwa nie mniejszy niż 150 litrów,
ł) kabina operatora w pełni przeszklona wyposażona w zestaw wskaźników umożliwiających odczytywanie parametrów pracy silnika, licznik motogodzin,
m) wycieraczka przedniej szyby.
n) lusterka zewnętrzne po obydwu stronach kabiny,
o) równiarka drogowa i wyposażenie sprawne technicznie, ze szczelnym układem hydraulicznym, ogumieniem zużytym w stopniu nie więcej niż 50 % nowego bieżnika, sprawnym układem jezdnym, przygotowana do natychmiastowej eksploatacji.
Dostawca w swojej ofercie musi wyraźnie określić nazwę, markę oraz typ i parametry techniczne oferowanego sprzętu oraz nazwę producenta. Do oferty należy dołączyć aktualną fotografię oferowanego sprzętu, fotografię licznika motogodzin raz fotografię tabliczki znamionowej wraz z numerem VIN. Równiarka musi posiadać świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, dopuszczenia do ruchu drogowego określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) w zakresie jakim w/w dokument ma zastosowanie do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin i oceny stanu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia na etapie oceny ofert. W przypadku gdy ocena stanu technicznego dokonana na etapie oceny ofert lub przed zawarciem umowy wykaże, że stan techniczny równiarki jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jako nie odpowiadającą treści SWZ. Zamawiający ustali wspólnie z Wykonawcą miejsce i termin przeprowadzenia oględzin umożliwiających sprawdzenie stanu technicznego równiarki. W przypadku braku udostępnienia Zamawiającemu oferowanej równiarki, i możliwości przeprowadzenia oględzin i sprawdzenia faktycznego stanu technicznego przedmiotu zamówienia, uznaje się, że oferta Wykonawcy nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i podlega odrzuceniu.
Na dzień złożenia oferty przedmiot zamówienia nie może stanowić zabezpieczenia wierzytelności podmiotów trzecich ani też ich prawa własności.
Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o. ul. Jana Baczewskiego 34, 74-400 Dębno.
Transport, załadunek i rozładunek odbywać się na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43221000-8 - Równiarki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH INMAR Aleksandra Jacura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971530364

7.3.3) Ulica: Oborzany

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 74-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.