eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nag³owice"Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice"



Og³oszenie z dnia 2021-09-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 38 145 67

1.5.8.) Numer faksu: 41 38 145 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c7331675-19e2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00185287

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009853/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.bip.naglowice.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w SWZ, sk³ada siê - pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
2. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ sk³ada siê - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane". Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ.
5. Tre¶æ zapytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpnia na stronie internetowej postêpowania.
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy tel. +48 22 257 22 24 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9,28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la ul. Ko¶ciuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostêpny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl
c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:
„Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice”
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.);
e). Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;
f). obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h). posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i). nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice”
z udzia³em ¶rodków Pañstwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepe³nosprawnych
w ramach “ Programu wyrównywania ró¿nic miêdzy regionami III” w obszarze D-wniosek.
Dowóz przedmiotu zamówienia gwarantuje Wykonawca w³asnym transportem i na w³asny koszt.

2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, spe³niaj±cego ni¿ej wymienione, minimalne wymagania, tj.:
• Fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcze¶niej ni¿ w 2020 r. samochodu osobowego – przystosowanego do przewozu 8 osób niepe³nosprawnych + 1 kierowca, samochód przystosowany do przewozu osób niepe³nosprawnych na jednym wózku z dostaw± do siedziby zamawiaj±cego.
• Samochód nale¿y wyposa¿yæ w przeno¶ne, aluminiowe najazdy z bie¿ni± antypo¶lizgow±, s³u¿±ce do wjazdu wózków inwalidzkich, o d³ugo¶ci nie krótszej ni¿ 2 000 mm.
• Pojazd musi posiadaæ ¶wiadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepe³nosprawnych oraz osób niepe³nosprawnych na wózkach inwalidzkich (¶wiadectwa nale¿y dostarczyæ wraz z samochodem), wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spe³niaæ warunki zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz.U z 2015 poz. 305 z pó¼n. zm.) jak równie¿ warunki przewidziane w przepisach prawa Wspólnotowego Unii Europejskiej dla samochodów osobowych.
• Dostarczony samochód winien posiadaæ komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzeda¿y, karta pojazdu, przegl±d – badanie techniczne oraz badanie stacji diagnostycznej potwierdzaj±ce, ¿e po adaptacji samochód przystosowany jest do przewozu osób niepe³nosprawnych) zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchu drogowym. Ponadto wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia homologacji cz±stkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat systemu ISO obejmuj±cy zakres zabudowy i modyfikacji pojazdu na zastosowane podzespo³y/elementy dla osób niepe³nosprawnych. Wykonawca w dniu odbioru przedstawi odpowiednie certyfikaty.
• Charakterystyka techniczna
Zakupiony samochód powinien byæ aktualnie wytworzony przez producenta, którego stacja obs³ugi znajduj± siê w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 150 km od miejscowo¶ci Nag³owice.
• Silnik
- silnik wysokoprê¿ny z zap³onem samoczynnym, diesel z turbodo³adowaniem, ch³odzony ciecz± o mocy nie mniejszej ni¿ 100 KM i pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 1590 cm3 i nie wiêkszej ni¿ 2 600 cm3
- silnik musi spe³niaæ normê emisji spalin EURO 6.
• Uk³ad napêdowy
Skrzynia biegów manualna co najmniej 5-cio biegowa + bieg wsteczny, uk³ad kierownicy ze wspomaganiem i mo¿liwo¶ci± regulacji kolumny kierowniczej, napêd na przednie ko³a.

• Nadwozie
- 9-cio miejscowe, fotel kierowcy z regulacj± wysoko¶ci, dwa rzêdy foteli trzyosobowych z mo¿liwo¶ci± szybkiego demonta¿u, szyny pod³ogowe do mocowania wózka inwalidzkiego z kompletami pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn,
- podsufitka dachu na ca³ej d³ugo¶ci kabiny,
- uchwyty wej¶ciowe na s³upku przy drzwiach przesuwnych,
- nadwozie przeszklone, wszystkie szyby termoizolacyjne, drzwi boczne przesuwane z prawej strony, drzwi tylne dwuskrzyd³owe symetryczne z wycieraczk±,
- kolor nadwozia do uzgodnienia z zamawiaj±cym bez dop³aty,
- pod³oga ³atwo zmywalna, antypo¶lizgowa na ca³ej d³ugo¶ci pojazdu,
- podsufitka tapicerowana, ¶ciany boczne tapicerowane dooko³a okien,
• Oznakowanie pojazdu
Oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotycz±cymi przewozu osób niepe³nosprawnych.
• Wymiary samochodu
Typ nadwozia kombi o nastêpuj±cych parametrach:
- d³ugo¶æ pojazdu min. 5200 mm
- rozstaw osi min. 3 200 mm
- szeroko¶æ bez lusterek bocznych min. 1 900 mm
- wysoko¶æ min. 1 890 mm od poziomu ziemi
• Bezpieczeñstwo
- ESP – system stabilizacji toru jazdy,
- system monitorowania ci¶nienia w oponach,
- poduszki powietrzne przednie, boczne przednie oraz kurtynowe,
- centralny zamek
- czujniki parkowania z ty³u,
- sygnalizator zapiêcia pasów bezpieczeñstwa,
- sygnalizator niedomkniêtych drzwi,
- apteczka pierwszej pomocy,
- ga¶nica,
- trójk±t ostrzegawczy,
- zabezpieczenie drzwi przesuwnych przed otwarciem od wewn±trz,
- alarm antyw³amaniowy z w³asnym zasilaniem,
- zestaw narzêdzi fabrycznych,
- immobilaiser,
g) Ogumienie
- opony letnie bezdêtkowe na felgach ze stopów lekkich
- opony zimowe bezdêtkowe na felgach stalowych
h) Komfort i funkcjonalno¶æ
Fotel kierowcy z pod³okietnikiem, regulacja wysoko¶ci fotela kierowcy , fotele kierowcy i pasa¿erów tapicerowane, wszystkie fotele z zag³ówkami pokryte materia³em koloru ciemnego, klimatyzacja ze sterowaniem w przestrzeni kierowcy i przestrzeni pasa¿erskiej, ogrzewanie w czê¶ci kierowcy i przestrzeni pasa¿erskiej ,centralny zamek sterowany pilotem, elektrycznie opuszczane szyby przednie, okno przesuwne w przestrzeni pasa¿erskiej , siedzenie podwójne z prawej strony siedzenia kierowcy, siedzenie dwuosobowe + jednoosobowe odchylane w II rzêdzie siedzeñ, siedzenia pojedyncze 3 sztuki demontowane w III rzêdzie siedzeñ ,siedzenie ¶rodkowe w III rzêdzie demontowane i wymieniane na wózek inwalidzki, uchwyty do mocowania ³adunku w przestrzeni pasa¿erskiej, lusterka boczne regulowane elektrycznie podgrzewane , gniazdko elektryczne 12V, o¶wietlenie wewnêtrzne w czê¶ci przedniej i przedziale pasa¿erskim umiejscowienie w podsufitce, radioodtwarzacz BlueTooth, wej¶cie USB,
i) Wyposa¿enie dodatkowe
- trzecie ¶wiat³o hamowania,
- regulacja zasiêgu reflektorów,
- sygnalizator pozostawienia w³±czonych ¶wiate³,
- o¶wietlenie wnêtrza w tylnej i przedniej czê¶ci samochodu,
- reflektory halogenowe,
- ¶wiat³a do jazdy dziennej w³±czane automatycznie,
- szyby pojazdu izotermiczne,
- awaryjne zaczepy holownicze z przodu i z ty³u,
- ko³o zapasowe pe³nowymiarowe z obrêcz± stalow± wraz z koszem.
j) Opis zabudowy specjalnej:
• uchwyty pod³ogowe do mocowania wózka inwalidzkiego – 1 szt.,
• dodatkowe kierunkowskazy w tylnych naro¿nikach dachu pojazdu,
• oznakowanie pojazdu z przodu i z ty³u pojazdu symbolem „inwalidzi” zgodnie z przepisami,
• komplet pasów ze zwijaczami do mocowania wózka inwalidzkiego do uchwytów pod³ogowych – 1 szt. z atestem,
• pas biodrowy zabezpieczaj±cy osobê niepe³nosprawn± w wózku inwalidzkim – 1 szt.,
• najazdy teleskopowe aluminiowe z bie¿ni± przeciwpo¶lizgow± o d³ugo¶ci 2000 mm.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy z³o¿± wraz z ofert± o¶wiadczenia, a wskazany Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, przed³o¿y wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu

2. O¶wiadczenia o którym mowa w ust. 1 nale¿y z³o¿yæ w formie o¶wiadczeñ stanowi±cych za³±czniki do SWZ. O¶wiadczenia te dla podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie oraz podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³adane s± oddzielnie dla ka¿dego z tych podmiotów. O¶wiadczenia wraz z ofert± sk³adane s± w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci 1 500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100)
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, okre¶lonym w rozdz. XIII pkt. 1 niniejszej SWZ.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U.
z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego Nr 51 8493 0004 0110 0100 0332 0007 z dopiskiem Wadium w przetargu na „Zakup mikrobusu 9-cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Nag³owice”
Aby wadium wnoszone w pieni±dzu by³o skutecznie wa¿ne musi siê znajdowaæ na wy¿ej wymienionym koncie zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a tym samym wykonawca musi uwzglêdniæ przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku wykonawcy jak i w banku zamawiaj±cego (operacja bankowa dla uznania rachunku zamawiaj±cego). Przy wp³acie wadium na konto bankowe nale¿y uwzglêdniæ wszelkie op³aty naliczane przez dany Bank. Zamawiaj±cy nie dopuszcza aby op³aty pobierane przez bank potr±cane by³y z kwot wadium pod rygorem odrzucenia oferty tj. na koncie zamawiaj±cego zaksiêgowana winna byæ kwota w wysoko¶ci wymaganego wadium.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, za³±czaj±c go na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
6. W tre¶ci wadium sk³adanego w formie innej ni¿ pieni±dz musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci, w jakich zamawiaj±cy mo¿e je zatrzymaæ. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ nastêpuj±ce sytuacje:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci,
o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
7. Poza powy¿szymi zapisami, z tre¶ci wadium sk³adanego formie innej ni¿ pieni±dz powinno wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert.
8. Wadium z³o¿one przez jednego ze wspólników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
9. Zwrot wadium bêdzie nastêpowaæ zgodnie z przepisami art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia
z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert, które roboty budowlane b±d¼ us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Pozosta³e dopuszczalne zmiany umowy:
2.1. Zmiany terminu przewidzianego na zakoñczenie dostawy w przypadku:
a) wstrzymania dostawy przez Zamawiaj±cego;
b) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, epidemie oraz inne uwarunkowania niezale¿ne od producenta materia³ów dostarczaj±cego g³ówne materia³y lub sprzêt czynniki, które wstrzyma³y produkcjê), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania dostawy.
2.2. Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach to¿samych lub lepszych od przyjêtych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzêtu. Wymagane jest o¶wiadczenie producenta.
2.3. Zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa podatkowego.
3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-29 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.