eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnio › "Remont drogi wewnętrznej w msc. Krzaki, gm. Brzeźnio"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Remont drogi wewnętrznej w msc. Krzaki, gm. Brzeźnio”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wspólna 44

1.4.2.) Miejscowość: Brzeźnio

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-275

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 438203026

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185192

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00161683/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
„Remont drogi wewnętrznej w msc. Krzaki, gm. Brzeźnio”.
Długość odcinka drogi wynosi 217,82 m. Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej wynosi 3,5 m, obustronne pobocza o szerokości 0,75m utwardzone kruszywem.
Zakres robót ujętych w niniejszym opracowaniu obejmuje:
- remont jezdni,
- remont/przebudowa zjazdów,
- budowa fragmentu chodnika,
- remont istniejącego przepustu pod jezdnią,
- remont przepustów pod zjazdami,
- oczyszczenie istniejącego rowu
ZESTAWIENIE POW. ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU
1. Nawierzchnia zjazdów 84 m2
2. Nawierzchnia chodników 24,2 m2
3. Nawierzchnia jezdni 784,9 m2
W km 0+000,00 należy wykonać nawiązanie do istniejącego przebiegu drogi powiatowej oraz fragment chodnika o nawierzchni z kostki betonowej celem nawiązania do chodnika przy drodze powiatowej. Istniejący przepust
w km 0+006,67 przewidziany jest do remontu, a skarpy rowu przy wlocie i wylocie przepustu należy umocnić za pomocą płyt ażurowych.
Zaprojektowano nawierzchnię istniejących zjazdów indywidualnych do posesji z zabudowaniami z kostki betonowej, natomiast zjazdy do posesji niezabudowanych zaprojektowano jako utwardzone kruszywem.
1. Konstrukcja jezdni
- warstwa ścieralna AC11S 50/70 gr. 3 cm
- warstwa wiążąca AC11W 50/70 gr. 4 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm
- warstwa mrozochronna z mieszanki stabilizowanej cementem C1,5/2,0 ≤ 4,0MPa gr. 23 cm
2. Konstrukcja chodnika
- kostka brukowa kolor szary gr. 8 cm
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 15 cm
Konstrukcja zjazdów do posesji niezabudowanych
- warstwa mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm
3. Konstrukcja zjazdów do posesji zabudowanych
- kostka brukowa kolor szary gr. 8 cm
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 15 cm
- warstwa mrozochronna z mieszanki stabilizowanej
cementem C1,5/2,0 ≤ 4,0MPa gr. 15 cm
Rozwiązania konstrukcyjne przedstawiono na rysunku szczegółowym.
4. Remont i umocnienie rowów przydrożnych
Istniejące rowy przydrożne należy oczyścić z porastającej je roślinności, wyprofilować skarpy i dno rowów tak aby osiągnąć właściwy przekrój trapezowy. Skarpy przy wlocie i wylocie przepustu pod koroną drogi, należy umocnić za pomocą płyt ażurowych.
Istniejący przepust betonowy o średnicy 500 należy zastąpić przepustem o tej samej średnicy z rury PEHD SN8 ułożonej na ławie kruszywowej o gr. 20 cm z zasypaniem przepustu gruntem G1.
Istniejące przepusty pod zjazdami o średnicy 300 należy zastąpić przepustami o tej samej średnicy z rur PEHD SN8 ułożonych na ławie kruszywowej o gr. 20 cm z zasypaniem przepustu gruntem G1. Wlot i wylot przepustu należy zakończyć za pomocą prefabrykowanej betonowej ścianki czołowej płaskiej.
5. Odwodnienie drogi i chodnika
Odwodnienie zaprojektowano w postaci spadków podłużnych i poprzecznych kierujących wody opadowe do istniejącego rowu i na przyległe tereny zielone.
Od km 0+007 do 0+115 po północnej stronie jezdni zaprojektowano odcinek drenażu francuskiego o wymiarach 0,4 x 1,0 m, zlokalizowany za poboczem drogi, odprowadzający wodę w kierunku istniejącego rowu przy drodze powiatowej.
Do wykonania drenażu francuskiego należy zastosować geowłókninę oraz kruszywo.
Geowłóknina powinna być wbudowywana na zakładkę o szerokości: pas na pas – od 50 do 70 cm (w wyjątkowych przypadkach 30 cm).
Do wykonania zasypki drenażu należy użyć następujące rodzaje kruszywa łamanego lub naturalnego:
Górna warstwa - tłuczeń od 16 mm do 31,5 mm lub żwir płukany,
Dolna warstwa - tłuczeń od 16 mm do 31,5 mm lub 31,5/63 mm,
Dodatkowo w ramach przedmiotowego zadania przewidziano odmulenie istniejącego rowu wzdłuż drogi powiatowej do którego odprowadzane są wody opadowe z przedmiotowej drogi.
Podane w niniejszym projekcie typy wyrobów nie są wskazaniem producenta ani miejsca pochodzenia,
a jedynie wskazaniem standardu wykonania. Dopuszcza się zastosowanie wyrobów równoważnych
o parametrach technicznych nie gorszych niż projektowane, posiadających wymagane certyfikaty i atesty.

Szczegółowy zakres prac – ujęty w projekcie budowlanym i kosztorysie ofertowym

Po zmianie:
„Remont drogi wewnętrznej w msc. Krzaki, gm. Brzeźnio”.
Długość odcinka drogi wynosi 217,82 m. Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej wynosi 3,5 m, obustronne pobocza o szerokości 0,75m utwardzone kruszywem.
Zakres robót ujętych w niniejszym opracowaniu obejmuje:
- remont jezdni,
- remont/przebudowa zjazdów,
- budowa fragmentu chodnika,
- remont istniejącego przepustu pod jezdnią,
- remont przepustów pod zjazdami,
- oczyszczenie istniejącego rowu
ZESTAWIENIE POW. ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU
1. Nawierzchnia zjazdów 84 m2
2. Nawierzchnia chodników 24,2 m2
3. Nawierzchnia jezdni 784,9 m2
W km 0+000,00 należy wykonać nawiązanie do istniejącego przebiegu drogi powiatowej oraz fragment chodnika o nawierzchni z kostki betonowej celem nawiązania do chodnika przy drodze powiatowej. Istniejący przepust
w km 0+006,67 przewidziany jest do remontu, a skarpy rowu przy wlocie i wylocie przepustu należy umocnić za pomocą płyt ażurowych.
Zaprojektowano nawierzchnię istniejących zjazdów indywidualnych do posesji z zabudowaniami z kostki betonowej, natomiast zjazdy do posesji niezabudowanych zaprojektowano jako utwardzone kruszywem.
1. Konstrukcja jezdni
- warstwa ścieralna AC11S 50/70 gr. 4 cm
- warstwa wiążąca AC11W 50/70 gr. 5 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm
- warstwa mrozochronna z mieszanki stabilizowanej cementem C1,5/2,0 ≤ 4,0MPa gr. 23 cm
2. Konstrukcja chodnika
- kostka brukowa kolor szary gr. 8 cm
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 15 cm
Konstrukcja zjazdów do posesji niezabudowanych
- warstwa mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm
3. Konstrukcja zjazdów do posesji zabudowanych
- kostka brukowa kolor szary gr. 8 cm
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 15 cm
- warstwa mrozochronna z mieszanki stabilizowanej
cementem C1,5/2,0 ≤ 4,0MPa gr. 15 cm
Rozwiązania konstrukcyjne przedstawiono na rysunku szczegółowym.
4. Remont i umocnienie rowów przydrożnych
Istniejące rowy przydrożne należy oczyścić z porastającej je roślinności, wyprofilować skarpy i dno rowów tak aby osiągnąć właściwy przekrój trapezowy. Skarpy przy wlocie i wylocie przepustu pod koroną drogi, należy umocnić za pomocą płyt ażurowych.
Istniejący przepust betonowy o średnicy 500 należy zastąpić przepustem o tej samej średnicy z rury PEHD SN8 ułożonej na ławie kruszywowej o gr. 20 cm z zasypaniem przepustu gruntem G1.
Istniejące przepusty pod zjazdami o średnicy 300 należy zastąpić przepustami o tej samej średnicy z rur PEHD SN8 ułożonych na ławie kruszywowej o gr. 20 cm z zasypaniem przepustu gruntem G1. Wlot i wylot przepustu należy zakończyć za pomocą prefabrykowanej betonowej ścianki czołowej płaskiej.
5. Odwodnienie drogi i chodnika
Odwodnienie zaprojektowano w postaci spadków podłużnych i poprzecznych kierujących wody opadowe do istniejącego rowu i na przyległe tereny zielone.
Od km 0+007 do 0+115 po północnej stronie jezdni zaprojektowano odcinek drenażu francuskiego o wymiarach 0,4 x 1,0 m, zlokalizowany za poboczem drogi, odprowadzający wodę w kierunku istniejącego rowu przy drodze powiatowej.
Do wykonania drenażu francuskiego należy zastosować geowłókninę oraz kruszywo.
Geowłóknina powinna być wbudowywana na zakładkę o szerokości: pas na pas – od 50 do 70 cm (w wyjątkowych przypadkach 30 cm).
Do wykonania zasypki drenażu należy użyć następujące rodzaje kruszywa łamanego lub naturalnego:
Górna warstwa - tłuczeń od 16 mm do 31,5 mm lub żwir płukany,
Dolna warstwa - tłuczeń od 16 mm do 31,5 mm lub 31,5/63 mm,
Dodatkowo w ramach przedmiotowego zadania przewidziano odmulenie istniejącego rowu wzdłuż drogi powiatowej do którego odprowadzane są wody opadowe z przedmiotowej drogi.
Podane w niniejszym projekcie typy wyrobów nie są wskazaniem producenta ani miejsca pochodzenia,
a jedynie wskazaniem standardu wykonania. Dopuszcza się zastosowanie wyrobów równoważnych
o parametrach technicznych nie gorszych niż projektowane, posiadających wymagane certyfikaty i atesty.

Szczegółowy zakres prac – ujęty w projekcie budowlanym i kosztorysie ofertowym

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-06-02 10:00

Po zmianie:
2022-06-06 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-06-02 11:00

Po zmianie:
2022-06-06 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-07-01

Po zmianie:
2022-07-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.