Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00170233/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy cementu workowanego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 71
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkpleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy cementu workowanego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99d37354-0ed4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170233/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy cementu portlandzkiego żużlowego.
W chwili sporządzania Specyfikacji Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić zapotrzebowania, gdyż wielkość zapotrzebowania wynika z wygranych postępowań przetargowych, złożonych zleceń. Z danych za 20020 i 2021 r. Zamawiający określił szacunkową wielkość przedmiotu zamówienia:
Lp. Nazwa wyrobu Jednostka miary Szacunkowa ilość
1. Cement portlandzki paczkowany tona 120
Cement portlandzki wieloskładnikowy klasy wytrzymałościowej 32,5 o wysokiej wytrzymałości wczesnej (R). Składnikami cementu są: klinkier portlandzki, mieszany dodatek mineralny złożony z popiołu lotnego krzemionkowego (V) i kamienia wapiennego (LL) oraz regulator czasu wiązania (siarczan wapnia). Cement portlandzki wieloskładnikowy PN-EN 197-1 - CEM II/B-M (V-LL) 32,5R spełnia wymagania zawarte w normie PN-EN 197-1 „Cement -Część 1: Skład, wymagania i kryteria zgodności dotyczące cementów powszechnego użytku”. Cement dostarczany jest do zamawiającego w opakowaniach (workach 25 kg), które są ułożone na palecie. Wykonawca na własny koszt: dokonuje załadunku, dostarcza towar do zamawiającego. Zamawiający dokonuje rozładunku oraz odbioru ilościowego. Palety są własnością Wykonawcy i nie mogą być wykazane na dokumentach wydania oraz fakturze VAT. Wielkość pojedynczego zamówienia nie zostaje określona i może być różna, jednakże najmniejszą jednostką dostawy jest 1 paleta co równe jest 56 workom cementu, 1,4 tony.
Miejsce dostawy magazyny: ul. Polna 71 lub ul. Kaliska 153 a w Pleszewie
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111200-3 - Cement
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem na potrzeby Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
- Dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2026
- Zakup dwóch agregatów prądotwórczych o mocy 80kW
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego na potrzeby awaryjnego zasilania Starostwa Powiatowego w Pleszewie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie na 2026 rok
więcej: przetargi w Pleszewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





