eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja zadania inwestycyjnego pt.: "Przebudowa pomieszczeń SOR w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim w Warszawie Sp. z o.o. wraz z wykonaniem zabudowy modułowej" w formule: "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja zadania inwestycyjnego pt.: ”Przebudowa pomieszczeń SOR w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim w Warszawie Sp. z o.o. wraz z wykonaniem zabudowy modułowej” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141983460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kondratowicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-242

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zadania inwestycyjnego pt.: ”Przebudowa pomieszczeń SOR w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim w Warszawie Sp. z o.o. wraz z wykonaniem zabudowy modułowej” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e035326-147c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015746/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa pomieszczeń SOR w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim w Warszawie Sp. z o.o. w formule: „zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://brodnowski.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://brodnowski.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: 1) platformy:
https://brodnowski.eb2b.com.pl, poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl - z zastrzeżeniem, iż oferta może zostać przekazana wyłącznie za pomocą powyższej platformy.
Wymagania techniczne i organizacyjne określone w pkt.12.5.1 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MSB/TP/60/09/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zadania inwestycyjnego pt.: ”Przebudowa pomieszczeń SOR w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim w Warszawie Sp. z o.o. wraz z wykonaniem zabudowy modułowej” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

44211000-2 - Budynki z gotowych elementów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

Lp Kryterium Waga [%]
1 Cena (C) 40%
2 Analiza i rozwiązania projektowe (AP) 20%
3 Koncepcja podziału na etapy (KP) 20%
4 Opracowanie koncepcji energetycznej (KE) 10%
5 Charakterystyka energetyczna (CE) 5%
6 Technologia wykonania robót budowlanych (T) 5%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Analiza i rozwiązania projektowe (AP)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja podziału na etapy (KP)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opracowanie koncepcji energetycznej (KE)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Charakterystyka energetyczna (CE)

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Technologia wykonania robót budowlanych (T)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, które mogą dotyczyć:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Wykonawca wykaże:
a) w zakresie projektowania - Biuro projektów wykaże, że jest ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł;
b) w zakresie robót budowlanych - Wykonawca robót budowlanych wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 5.000.000,00 zł oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) w zakresie projektowania - Biuro projektów wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
i. Koordynatorem – głównym projektantem zespołu projektowego Wykonawcy - architektem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zaprojektował:
1. budynek (lub zespół budynków) użyteczności publicznej, w zakresie budynków: administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, o wartości inwestycji co najmniej 15 mln zł brutto, który został zbudowany i uzyskał pozwolenie na użytkowanie oraz został wykonany
w standardzie co najmniej budynku pasywnego i certyfikowany systemem BREEAM lub LEED;
oraz
2. budynek (lub zespół budynków) użyteczności publicznej, w zakresie budynków: administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, o powierzchni całkowitej większej lub równej 7000 m2, który został zbudowany i uzyskał pozwolenie na użytkowanie oraz został wykonany w standardzie co najmniej budynku pasywnego i certyfikowany systemem BREEAM lub LEED, dla którego dokumentacja została sporządzona
w standardzie BIM;
ii. Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej legitymującym się co najmniej 3 letnim doświadczeniem, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zaprojektował: budynek (lub zespół budynków) użyteczności publicznej, w zakresie budynków: administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, o powierzchni całkowitej większej lub równej 7000 m2, który został zbudowany i uzyskał pozwolenie na użytkowanie, dla którego dokumentacja została sporządzona w standardzie BIM;
iii. Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych legitymującym się co najmniej 3 letnim doświadczeniem, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zaprojektował budynek (lub zespół budynków) użyteczności publicznej, w zakresie budynków: administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, o powierzchni całkowitej większej lub równej 7000 m2, który został zbudowany i uzyskał pozwolenie na użytkowanie oraz został wykonany w standardzie co najmniej budynku pasywnego i certyfikowany systemem BREEAM lub LEED, dla którego dokumentacja została sporządzona w standardzie BIM;
iv. Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych legitymującym się co najmniej 3 letnim doświadczeniem, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zaprojektował budynek (lub zespół budynków) użyteczności publicznej, w zakresie budynków: administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, o powierzchni całkowitej większej lub równej 7000 m2, który został zbudowany i uzyskał pozwolenie na użytkowanie oraz został wykonany w standardzie co najmniej budynku pasywnego
i certyfikowany systemem BREEAM lub LEED, dla którego dokumentacja została sporządzona w standardzie BIM;
v. Biuro Projektów wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji wielobranżowej projektowej dla budowy, przebudowy lub remontu (modernizacji) oddziału szpitala, a także projektu technologii medycznej oddziału łóżkowego oraz bloku operacyjnego, gdzie wartość kosztorysowa inwestycji wyniosła 12 mln zł brutto lub więcej, a całość dokumentacji została wykonana w technologii BIM.
b) w zakresie robót budowlanych - Wykonawca robót budowlanych wykaże, że:
i. dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku, co najmniej kierownika budowy (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień),
ii. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zamówienia w czynnych obiektach - budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej objętych klasą obiektu 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, w ramach których wykonano roboty związane z modernizacją pomieszczeń w zakresie:
1. robót budowlanych z kompleksowym wykończeniem pomieszczeń oraz technologią medyczną,
2. instalacji elektrycznych silnoprądowych,
3. instalacji kontroli dostępu,
4. instalacji przywoławczej,
5. instalacji sygnalizacji pożaru,
6. instalacji okablowania strukturalnego,
7. instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
8. instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
9. instalacji gazów medycznych,
o łącznej wartości co najmniej 12.000.000,00 zł brutto,
oraz
co najmniej jedną dokumentację powykonawczą w Modelu 3D BIM (w fazie Building Information Model) dla inwestycji budowlanej o wartości co najmniej 12.000.000,00 zł brutto, która została wykonana lub jest w trakcie realizacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
11.1 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
11.2 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiający może żądać
od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
11.3 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
g) art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy.
11.4 Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
11.5 Oświadczenie zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz dokumenty wskazane w pkt. 11.2-11.4 SWZ oraz:
- dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
11.6 w zakresie projektowania - od Biura projektów:
11.6.1 Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, tj. co najmniej 1.000.000,00 zł.
11.7 w zakresie robót budowlanych - od Wykonawcy robót budowlanych:
11.7.1 Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, tj. co najmniej 5.000.000,00 zł oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
11.7.2 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
- dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
11.8 w zakresie projektowania - od Biura projektów:
11.8.1 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
11.8.2 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6
do SWZ.
11.8.3. OŚWIADCZENIE Architekta – głównego koordynatora zespołu projektowego - załącznik nr 10 do SWZ.
11.8.4. OŚWIADCZENIE Architekta – głównego koordynatora zespołu projektowego - załącznik nr 11 do SWZ.
11.8.5. OŚWIADCZENIE Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej - załącznik nr 12 do SWZ.
11.8.6. OŚWIADCZENIE Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - załącznik nr 13 do SWZ.
11.8.7. OŚWIADCZENIE Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - załącznik nr 14 do SWZ.
11.9 w zakresie robót budowlanych - od wykonawcy robót budowlanych:
Pozostałe określone w pkt SWZ 11.5-11.9.2

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w łącznej wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych00/100),
2 Wadium według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
W trybie podstawowym oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ, wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wskazane w pkt. 29.5 SWZ tj: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zmiany:
a) cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego,
3) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę. W takim przypadku:
Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu wszelkie zmiany umów, o których mowa w pkt. 27.2 i 27.3 SWZ, a w szczególności w zakresie:
a) zmiany składu wykonawcy występującego wspólnie (konsorcjum) - która może polegać na usunięciu jednego członka konsorcjum, ewentualnie przystąpieniu do konsorcjum podmiotu niezweryfikowanego na etapie postępowania, o ile nowy wykonawca (pozostali członkowie konsorcjum), spełnia warunki udziału
w postępowaniu określone w SWZ i ogłoszeniu o zamówienie, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) zmiany składu spółki cywilnej - która może polegać na usunięciu jednego wspólnika, ewentualnie przystąpieniu do spółki przedsiębiorcy niezweryfikowanego na etapie postępowania, o ile nowy wykonawca (pozostali członkowie konsorcjum), spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ i ogłoszeniu o zamówienie, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c) przejęciu wykonania zamówienia lub jego części przez podmiot trzeci (podwykonawcę̨), która wykazywał spełnianie warunku,
4) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustaw:
5) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy:
6) zmiana producenta zaoferowanych przez Wykonawcę produktów pod warunkiem spełnienia wszystkich wymagań opisanych w SWZ i przy zachowaniu niezmienności cen;
7) poziomu zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w pkt. 1, uprawniającym strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia - poziom zmiany od 3% oraz wskazania początkowego terminu ustalenia zmiany wynagrodzenia – z dniem wejścia w życie stosownych przepisów albo 30 dni lub od następnego miesiąca od dnia złożenia stosownego wniosku, w którym zgłoszono żądanie zmiany ceny, ewentualnie innego dnia ustalonego przez strony;
8) sposobu ustalania zmiany wynagrodzenia z użyciem odesłania do ....

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga, wraz z oświadczeniem Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, złożenia oświadczeń lub dokumentów innych niż wymienione w pkt 11.1-11.9 SWZ:
1 Wypełniony formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2 Koncepcja podziału na etapy – oddziały wykonana w technologii 3D zgodna z zapisami wstępnego harmonogramu rzeczowo – finansowego, przesłana w plikach .rvt (Revit).
3 Kosztorys ofertowy w formacie .pdf, wydrukowany w zakresie wyborów wydruku: przedmiar, kosztorys (w opcjach ustawić: kosztorys szczegółowy), tabela elementów scalonych, zestawienia RMS, oraz .ath.
4 Dokument: „Technologia wykonania robót budowlanych”, zawierający również wstępny harmonogram rzeczowo – finansowy.
5 Dowód wpłaty wadium. Oryginał gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy w postaci elektronicznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.