Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00145612/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie
Oddział w Szczecinie przy ul. Matejki 6 B
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 7-9
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-411
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943433214
1.5.8.) Numer faksu: 943415582
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-koszalin@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: piorin.gov.pl/koszalin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wiorin_koszalin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad ochroną roślin i nasiennictwem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w KoszalinieOddział w Szczecinie przy ul. Matejki 6 B
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c24a9480-cba6-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089056/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Szczecinie przy ul. Matejki 6 B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAD.272.1.3.2022.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2997169,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku biurowego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie Oddział w Szczecinie przy ul. Matejki 6B.
Adres Inwestycji: ul. Jana Matejki 6B, 71 – 615 Szczecin.
Zamawiający informuje, że w niektórych dokumentach technicznych omyłkowo został wskazany adres Inwestycji: ul. Jana Matejki 6A.
Zamawiający informuje, że jest to omyłka pisarska a prawidłowy adres Inwestycji to:
ul. Jana Matejki 6B, 75 – 615 Szczecin.
2. W zakres zamówienia wchodzi między innymi:
1) Modernizacja systemu grzewczego
2) Ocieplenie ściany wewnętrznej [SW1] Ocieplenie ścian klatki schodowej
3) Ocieplenie ściany zewnętrznej [SZ4]
4) Ocieplenie połaci dachowej [STZ2] - dach stromy
5) Wymiana okien [OK1]
6) Ocieplenie ściany zewnętrznej [SZ3] Docieplenie ścian tylnych i szczytowej wraz z obróbką blacharską, rynnami i rurami spustowymi
7) Ocieplenie połaci dachowej [STZ1] - dach pulpitowy
8) Ocieplenie ściany zewnętrznej [SZ2] Izolacja ściany zewnętrznej powyżej poziomu terenu
9) Ocieplenie ściany zewnętrznej [SZ1] Izolacja ścian piwnic poniżej poziomu terenu
10) Roboty towarzyszące
11) Naprawy spękań murów oraz płyt balkonowych
12) Elewacja frontowa - Tynk renowacyjny
13) Wymiana układu stateczników z elektromagnetycznych na elektroniczne
UWAGA!
Zadanie współfinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach rezerwy celowej Budżetu Państwa.
Na potrzeby dokonania wypłaty wynagrodzenia w trzech transzach, Inwestycja zostaje podzielona na następujące etapy:
ETAP I – termin wykonania: 2022 rok, pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 30% wynagrodzenia ryczałtowego brutto określonego w § 4 ust. 1 umowy, po zakończeniu wydzielonego etapu prac, t.j. zakończeniu i dokonaniu przez Zamawiającego odbioru robót wyszczególnionych w Etapie I;
ETAP II – termin wykonania: 2023 rok, druga transza w wysokości nie wyższej niż 40% wynagrodzenia ryczałtowego brutto określonego w § 4 ust. 1 umowy, po zakończeniu wydzielonego etapu prac, t.j. zakończeniu i dokonaniu przez Zamawiającego odbioru robót wyszczególnionych w Etapie II;
ETAP III – termin wykonania 2024 rok, trzecia transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia ryczałtowego brutto, po zakończeniu realizacji inwestycji tj. po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru końcowego Przedmiotu umowy oraz po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, jeżeli jest wymagane.
Zakres prac wchodzący w skład każdego z Etapów oznaczono w tabeli elementów ryczałtowych w § 4 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca przy kalkulacji ceny ofertowej musi uwzględnić koszty Wykonawcy wynikające ze sposobu wypłaty wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu (wynagrodzenie będzie wypłacone Wykonawcy w trzech transzach po zakończeniu każdego z Etapów).
Wykonawca składając ofertę oświadcza, że akceptuje warunki płatności określone we wzorze umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w tym dokumentacja projektowa (projekt + STWiORB).
Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261410-1 - Izolowanie dachu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442180-2 - Powtórne malowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Frezowanie oraz karczowanie pni na terenie działania RDW w Stargardzie
- Remont budynku warsztatowego nr 58 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej w Kołobrzegu.
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ciągu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Kościuszki, w ciągu DW 147 m. Gostomin
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Usługi serwisu pogwarancyjnego inst. klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i klimatyzatorów oraz przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Koszalinie i w podległych Inspektoratach - 2 części
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 394 zlokalizowanej przy ul. Mahatmy Gandhiego 13 w Warszawie.
- "Modernizacja infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół im. KEN w Tymbarku wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Przebudowa budynków magazynowych z rozbudową o wiatę śmietnikową
- Remont klatek schodowych w wybranych budynkach komunalnych zarządzanych przez MPGL w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w Dzierawach, gm. Koło
więcej: Kładzenie dachów bitumicznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.