Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00111001/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, odgałęzień kanalizacji sanitarnej w Brwinowie i w gminie Brwinów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 7382567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, odgałęzień kanalizacji sanitarnej w Brwinowie i w gminie Brwinów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0326ebba-6baf-4f60-b652-a5b0489ccd2b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036685/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowaniem przełączy w gminie Brwinów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości w gminie Brwinów, odgałęzień kanalizacji sanitarnej w Brwinowie i w gminie Brwinów w tym:
Zadanie 1. Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 529/1 obr. Kaniew ul. Strefowej do dz. nr ew. 705/2 (PE dn 110mm L= ok. 4,50mb).
Zadanie 2. Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 529/45 obr. Kanie
w ul. Strefowej do dz. nr ew. 412/7 (PE dn 110mm L= ok. 6,00mb).
Zadanie 3. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Brwinowie
na dz. nr ew. 230 i 254/2 do dz. nr ew. 254/5 obr. 16 (PVC dn 160mm, L= ok. 6,30mb + studnia PVC dn 400/425).
Zadanie 4. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Brwinowie
na dz. nr ew. 60/8 do dz. nr ew. 55/1 obr. 06 (PVC dn 160mm, L= ok. 6,00mb).
Zadanie 5. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Brwinowie
na dz. nr ew. 60/8 do dz. nr ew. 55/2 obr. 06 (PVC dn 160mm, L= ok. 6,00mb).
Zadanie 6. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Brwinowie
na dz. nr ew. 34//31 i 34/14 do dz. nr ew. 63 obr. 04 (PVC dn 160mm, L= ok. 5,50mb).
Zadanie 7. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Brwinowie
na dz. nr ew. 135 do dz. nr ew. 44/2 obr. 10 (PVC dn 160mm, L= ok. 8,50mb).
Zadanie 8. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Brwinowie
na dz. nr ew. 24 do dz. nr ew. 36/8 obr. 09 (PVC dn 160mm, L= ok. 3,00mb).
Zadanie 9. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Brwinowie
na dz. nr ew. 102/6 do dz. nr ew. 106/2 obr. 15 (PVC dn 160mm, L= ok. 3,00mb).
Zadanie 10. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Brwinowie
na dz. nr ew. 254/7 do dz. nr ew. 73/2 obr. 20 (PVC dn 160mm, L= ok. 4,50mb).
Zadanie 11. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Brwinowie
na dz. nr ew. 254/37 i 264 do dz. nr ew. 110/8 obr. 20 (PVC dn 200mm L= ok. 12,00 mb i dn 160mm, L= ok. 3,30mb + studnia dn 1200).
Zadanie 12. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Brwinowie
na dz. nr ew. 110/9 i 264 do dz. nr ew. 110/10 obr. 20 (PVC dn 200mm L= ok. 7,50mb i dn 160mm, L= ok. 3,00mb + studnia dn 1200).
Zadanie 13. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Kaniach
na dz. nr ew. 529/45 do dz. nr ew. 920 obr. Kanie (PVC dn 160mm, L= ok. 6,20mb).
Zadanie 14. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Kaniach
na dz. nr ew. 529/45 do dz. nr ew. 412/7 obr. Kanie (PVC dn 160mm, L= ok. 4,40mb + studnia dn 1200).
Zadanie 15. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Otrębusach
na dz. nr ew. 511/2 i 511/1 do dz. nr ew. 510 obr. Otrębusy (PVC dn 160mm, L= ok. 7,00mb)
Zadanie 16. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Otrębusach na dz. nr ew. 735/8 i 595 do dz. nr ew. 589/21 obr. Otrębusy (PVC dn 160mm, L= ok. 3,70mb).
Zadanie 17. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Otrębusach na dz. nr ew. 735/6 do dz. nr ew. 568/3 obr. Otrębusy (PVC dn 160mm, L= ok. 5,00mb).
Zadanie 18. Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia do granicy nieruchomości w Domaniewie na dz. nr ew. 115/4 do dz. nr ew. 125/3 obr. Domaniew (PVC dn 160mm, L= ok. 8,80mb).
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) uzyskanie wszelkich potrzebnych dokumentów do wykonania projektów w tym m. in.:
warunki techniczne, wypisy i wyrysy z planu, decyzje lokalizacji inwestycji celu publicznego,
2) wykonanie projektów, uzgodnienie wraz z uzyskaniem dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych,
3) wykonanie i przekazanie w uzgodnionym terminie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i uzgodnieniami dokonanymi w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,
4) wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz.,
5) wykonane roboty budowlane mają być, zrealizowane zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia i obejmują wykonanie wszystkich robót zgodnie z ww. dokumentacją budowlaną stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.
4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
5. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia polegające na układaniu kanalizacji sanitarnej i przewodów wodociągowych.
5.1. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 5,
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty.
5.2. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na podstawie stosunku pracy:
a) o których mowa w ust. 5.1,
b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy za ostatni okres rozliczeniowy,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
5.4. W sytuacji gdy ww. osoby, o których mowa w ust.5, w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, innej osoby, o ile kadra pracownicza Wykonawcy nie będzie wystarczająca do wykonania zamówienia.
5.5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wymienionych w ust. 5 i skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy.
5.6. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 5.1.-5.5. Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości określonej w umowie.
5.7. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących prace, o których mowa w ust. 5 natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334314,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334314,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAREK TOMASZ ŁUPIŃSKI MT ŁUPIŃSKI PRACOWNIA PROJEKTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491227911
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 15C, Kajetany
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK TOMASZ ŁUPIŃSKI MT ŁUPIŃSKI PRACOWNIA PROJEKTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MAREK TOMASZ ŁUPIŃSKI MT ŁUPIŃSKI PRACOWNIA PROJEKTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334314,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Materiały promocyjne (notatniki z długopisami i butelki na wodę) - 260 kompletów
- Usługi hotelarskie konferencji - zamówienie podzielone na części
- Opracowanie koncepcji budowy parkingu przy ul. Pałacowej w Brwinowie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Brwinów z użyciem rozściełacza masy na powierzchni do 2323,00m2.
- Remont drogi gminnej nr 311392W ul. F. Chopina w Brwinowie na odcinku od ul. A. Mickiewicza do ul. H. Sienkiewicza wraz z wyniesionym skrzyżowaniem z ul. J. Słowackiego
- Zakup i montaż przystankowych tablic informacji pasażerskiej
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Dokumentacja techniczna na modernizację, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń po Hotelu oraz Restauracji Zamkowej na pomieszczenia biurowe i magazynowe
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy/ rozbudowy dróg na terenie Gminy Michałowice"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.