Og³oszenie z dnia 2021-09-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00118849/01 - Og³oszenie z dnia 2021-07-19
- 2022/BZP 00092531/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum1939.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum19391.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a3b23e0-e55c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00184701
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00047229/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 dostawa drukowanych publikacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00118849/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.280.7.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 355000 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 106015,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku -czê¶æ I.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane ksi±¿ki, broszury i ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukowanych publikacji- cz. nr 24.5.3.) G³ówny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane ksi±¿ki, broszury i ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 47000 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukowanych publikacji- cz. nr 34.5.3.) G³ówny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane ksi±¿ki, broszury i ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 42000 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 20790 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28665 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20790 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grafpol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952214385
7.3.3) Ulica: ¯mudzka 21/1a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-354
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 20790 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 34345,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 36960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34345,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unidruk Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772373106
7.3.3) Ulica: Bronowicka 117
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-121
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 34345,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 22680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 27615 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412
7.3.3) Ulica: Al. Piastów 42
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-062
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 22680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badañ ankietowych przez Urz±d Statystyczny w Gdañsku
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podzia³em na zadania.
- Us³uga wykonywania i dostarczania obiadów do Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych Nr 6 w Gdañsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ¶cie¿ka pieszo-rowerowa z pla¿y Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa ¶rodków higienicznych i ¶rodków czysto¶ci dla S±du Okrêgowego w Gdañsku
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych (gad¿etów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Wydanie monografii naukowych
- "Us³uga wdro¿enia i utrzymywania obs³ugi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Druk i monta¿ na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do monta¿u banerów
- Us³uga polegaj±ca na wydrukowaniu ksi±¿ek i folderów dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 czê¶ci
- Zakup us³ug utrzymania druku, serwisu drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z us³ug± druku pod±¿aj±cego dla Mazowieckiego Oddzia³u Wojewódzkiego NFZ oraz Delegatur
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





