Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00007503/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2021/2022” – etap II - PIECZYWO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 632 16 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubaczow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2021/2022” – etap II - PIECZYWO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8535eb37-6e68-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007503/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2021/2022” – etap II - PIECZYWO
12.3. Warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zostaną zawarte odrębnie przez każdą z nw. jednostek:
ZESPÓŁ SZKOLNO – PRZEDSZKOLNY W LISICH JAMACH
siedziba – Lisie Jamy,
ul. Lwowska 45,
37-600 Lubaczów
reprezentowany przez:mgr Jolanta Włoch – Dyrektor
1.2. ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W MŁODOWIE
z siedzibą: ul. Szkolna 48, 37-600 Lubaczów
reprezentowanego przez – mgr Halina Sioma, Dyrektor
1.3. ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BASZNI DOLNEJ
z siedzibą: ul. Szkolna 24, 37-621 Basznia Dolna
reprezentowanego przez – mgr Bolesław Dydyk, Dyrektor,
1.4. ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MOKRZYCY
z siedzibą: Mokrzyca 83, 37-600 Lubaczów
reprezentowanego przez – mgr inż. Krzysztof Kozioł – Prezes Zarządu
-wg stawek określonych w odpowiednich formularzach cenowych dotyczących danej szkoły i danego zadania będącego częścią zamówienia.
12.3.1. Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były z częstotliwością nie mniejszą, niż:
– Pieczywo – codziennie;
1) przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie
zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych przez upoważnioną osobę Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow w terminie składania ofert wyznaczonym na dzień 03.01.2022 r. do godz. 9:00, nie złożono żadnej oferty.W związku z powyższym Zamawiający unieważnia w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- dostawa odczynników do serologii oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Hołodowska i Krowica Sama
- Mieszkanie Wspomagane w Baszni Dolnej
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Korczynie w 2026 r."
- Dostawy żywności w roku 2026 na potrzeby Bursy Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 3 w Krakowie, ul. Ułanów 21a, 31-450 Kraków
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Korczynie w 2026 r."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Czechowicach - Dziedzicach w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie z podziałem na części.
więcej: Pieczywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





