eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2021/2022" - etap II - PIECZYWO



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2021/2022” – etap II - PIECZYWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasna 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 632 16 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubaczow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2021/2022” – etap II - PIECZYWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8535eb37-6e68-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007503/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2021/2022” – etap II - PIECZYWO
12.3. Warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zostaną zawarte odrębnie przez każdą z nw. jednostek:

ZESPÓŁ SZKOLNO – PRZEDSZKOLNY W LISICH JAMACH
siedziba – Lisie Jamy,
ul. Lwowska 45,
37-600 Lubaczów
reprezentowany przez:mgr Jolanta Włoch – Dyrektor
1.2. ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W MŁODOWIE
z siedzibą: ul. Szkolna 48, 37-600 Lubaczów
reprezentowanego przez – mgr Halina Sioma, Dyrektor
1.3. ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BASZNI DOLNEJ
z siedzibą: ul. Szkolna 24, 37-621 Basznia Dolna
reprezentowanego przez – mgr Bolesław Dydyk, Dyrektor,
1.4. ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MOKRZYCY
z siedzibą: Mokrzyca 83, 37-600 Lubaczów
reprezentowanego przez – mgr inż. Krzysztof Kozioł – Prezes Zarządu
-wg stawek określonych w odpowiednich formularzach cenowych dotyczących danej szkoły i danego zadania będącego częścią zamówienia.
12.3.1. Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były z częstotliwością nie mniejszą, niż:
– Pieczywo – codziennie;
1) przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie
zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych przez upoważnioną osobę Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow w terminie składania ofert wyznaczonym na dzień 03.01.2022 r. do godz. 9:00, nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.