eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząska › Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu gospodarczym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu gospodarczym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Rząska

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu gospodarczym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec22f066-ef8a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015178/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu gospodarczym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/MUND/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 389681,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odzieży ochronnej i roboczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 337998,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odzieży ochronnej medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 51682,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ODRZUCENIE OFERTY

Zamawiający w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( Dz. U. 2021 poz.1129 t.j.) odrzucił ofertę wykonawcy „Loogan” Jakub Wyrębek, ul.Mokra 17,98-300 Wieluń, złożoną na częśc nr 2, gdyż jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie
Zamawiający w zał. nr 4 do SWZ tj. Formularzu cenowym wymagał precyzyjnego wypełnienia kolumny nr 3 czyli podania: nazwy produktu, nazwy producenta, numeru katalogowego (jeżeli istnieje) i opisu przedmiotu. Wykonawca nie zastosował się do tego warunku, gdyż nie określił opisów przedmiotu zamówienia wskazanych w formularzu produktów, co uniemożliwiło Zamawiającemu porównanie ich z postawionymi w SWZ wymaganiami. W związku z powyższym Zamawiający uznaje, iż są one niezgodne
z warunkami zamówienia, określonymi w zał. nr 1 do wzoru umowy (zał. nr 9 do SWZ).

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający w oparciu o zapis art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 11 września 2019 r. ( Dz. U. 2021 poz.1129 t.j) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu gospodarczym” w części nr 2, gdyż jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.