Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00170401/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy Mozaika ul. Zbożowa 22A w Lublinie tj. osób z niepełnosprawnością do ośrodka na trasie: dom-ośrodek, ośrodek-dom z zapewnieniem opieki podczas przewozu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY „MOZAIKA"
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚDS MOZAIKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383148183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZBOŻOWA 22A
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-827
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814665566
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mozaika@mozaika.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mozaika.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://biuletyn.lublin.eu/sdsmozaika/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy Mozaika ul. Zbożowa 22A w Lublinie tj. osób z niepełnosprawnością do ośrodka na trasie: dom-ośrodek, ośrodek-dom z zapewnieniem opieki podczas przewozu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ac99809-0b49-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170401/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚDSM.DA.332.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Usługi transportowe - dowozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika” zwanego dalej „Ośrodkiem” tj. osób z niepełnosprawnością do Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika” przy ul. Zbożowej 22A, zamieszkałych na terenie Lublina, na trasie dom-ośrodek; ośrodek–dom z zapewnieniem opieki podczas przewozu”.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga by osoby posiadające uprawnienia do kierowania pojazdem i będące opiekunami nie były skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko dzieciom.
2. Opieka nad przewożonymi uczestnikami winna odbywać się przez osobę pełnoletnią, gdzie obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
3. Opieka nad przewożonymi uczestnikami powinna być sprawowana podczas trwania każdego kursu.
4. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczestników muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Ze względów bezpieczeństwa szczególną i przeprowadzania uczestników.
5. Uczestnicy na zajęcia do Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika”, ul. Zbożowa 22A w Lublinie muszą być dowiezieni w godzinach od 7.30 do 8.30 (jest to przedział czasowy dowiezienia uczestnika do ośrodka). Odwiezienie uczestników do domu ze Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika” ul. Zbożowej 22A w Lublinie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 15.30 (jest to przedział czasowy wyjazdu uczestnika z ośrodka).
6. Czas pobytu uczestnika w ośrodku nie może być krótszy niż 6 godzin dziennie.
7. Czas przebywania uczestnika w podróży powinien trwać nie dłużej jak 90 minut.
8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę przewożonym uczestnikom według następujących zasad:
a) opiekun będzie odbierał uczestników od rodziców/opiekunów prawnych spod domu celem dowiezienia do ośrodka przed rozpoczęciem zajęć,
b) po dowiezieniu do ośrodka, w hallu głównym na parterze budynku, opiekun przekazuje uczestnika pod opiekę wyznaczonego pracownika ośrodka,
c) opiekun będzie odbierał uczestnika od pracownika ośrodka po zakończeniu zajęć w ośrodku w miejscu jak wyżej. Po odwiezieniu uczestników pod dom opiekun przekazuje uczestników pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywanie uczestnika w drodze powrotnej z ośrodka do domu osobom nieuprawnionym.
d) pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro uczestnika w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do samochodu i wysiadaniu. Podczas przewozu pracownicy zapewniają uczestnikom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd.
9. Pracownicy merytoryczni wykonują swoje obowiązki w Środowiskowym Domu Samopomocy „Mozaika” od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 7.30 do 15.30.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zgodnie z art 255 pkt 3) ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W niniejszym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Cena oferty podlegającej ocenie wynosi 220.017,60 zł brutto i przekracza możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał na sfinansowanie zamówienia przeznaczyć kwotę w wysokości 144.760,00 zł brutto. Po przeprowadzeniu przez zamawiającego analizy możliwości zwiększenia kwoty brutto, zamawiający zawiadamia, że nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220017,60 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI DOMU DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE "AKTYWNY SENIOR" ORAZ OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ W WYSOKIEJ
- Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Bartniczka
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2026 r.
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2026 roku
- "Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Bojanowo" od stycznia do czerwca 2026 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





