eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej nr 3 im. Św. M.M. Kolbego w Chmielniku



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej nr 3 im. Św. M.M. Kolbego w Chmielniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 50

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-016

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.czarnota@chmielnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chmielnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej nr 3 im. Św. M.M. Kolbego w Chmielniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-958010b0-c953-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058022/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej nr. 3 im. Św. M.M. Kolbego w Chmielniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147679

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej nr. 3 im. Św. M.M. Kolbego w Chmielniku”. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem postępowania na roboty budowlane dostępna pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/727901
1.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie prowadzone w zakresie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i obejmowało będzie branże budowlaną, sanitarną i elektryczną. Inspektor nadzoru zapewnia nadzór wszystkich branży, a poszczególni inspektorzy branżowi posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane.
Do zadań nadzoru inwestorskiego należy:
a) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania z projektem oraz stosownymi pozwoleniami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
b) sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
c) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót końcowych.
d) stwierdzenie gotowości do odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy oraz informowania o tym Zamawiającego.
e) udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcą dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania, warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót.
f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy.
g) sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz prawidłowości ich rozliczenia.
h) osobisty udział w czynnościach nadzoru, przy czym liczba pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie branży konstrukcyjno – budowlanej musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót, tj. minimum 4 razy w miesiącu. Ponadto Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 24 godzin od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego, w szczególności podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego. Udział pozostałych branż określa inspektor branży konstrukcyjno – budowlanej wraz z zamawiającym w zależności od zaawansowania danej grupy robót.
i) pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru.
j) wstrzymanie prowadzenia wszelkich robót, których realizacja nie została należycie zabezpieczona w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
k) udziału w odbiorze zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do:-przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów,-udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego,-udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót.

Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie ponadto :
a) kontrola zgodności wykonania robót pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
b) kontrola, jakości użytego przez wykonawcę robót sprzętu.
c) opiniowanie zgłaszanych przez Wykonawcę wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego (wszelkie zmiany muszą uzyskać uprzednią zgodę Zamawiającego).
d) przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą.
e) na etapie realizacji robót budowlanych zgłaszanie projektantowi lub Zamawiającemu zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196554,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. M2 sp. k., 38 -120 Czudec, ul. Słoneczna 47

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670329

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 47

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.