Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125456/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00126202/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r. - postępowanie powtórzone.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NIEPOŁOMICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Myśliwska 41
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122811566 wew 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: niepolomice@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_niepolomice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10694711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r. - postępowanie powtórzone.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58019a76-db2b-4d68-94e3-398091704770
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099673/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r. - postępowanie powtórzone.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242254,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace będą polegały na: dokonywanie konserwacji urządzeń turystycznych i edukacyjnych np. malowanie, czyszczenie tablic, uzupełnianie ubytków i
drobne naprawy.
wykaszanie trawy i chwastów na terenie obiektu edukacyjnego, miejsca postoju pojazdów (parkingu leśnego), koszenie
poboczy ścieżek dydaktycznych, turystycznych, biegowych, rowerowych od kwietnia do listopada włącznie,
utrzymanie obiektu edukacyjnego, miejsca postoju pojazdów (parkingu leśnego), ścieżek dydaktycznych, turystycznych,
biegowych, rowerowych, dróg leśnych w porządku
i czystości, w tym usuwanie połamanych gałęzi i powalonych drzew oraz porządkowanie terenu i wywóz śmieci -
wykonywana (w ustalonym dniu) w okresie całego roku. Odbiór śmieci z miejsc wskazanych przez służbę leśną, a także
zbieranie śmieci wzdłuż przebiegu ścieżek i dróg leśnych.
inne wg. potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 102584,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace będą polegały na: dokonywanie konserwacji urządzeń turystycznych i edukacyjnych np. malowanie, czyszczenie tablic, uzupełnianie ubytków i
drobne naprawy.
wykaszanie trawy i chwastów na terenie obiektu edukacyjnego, miejsca postoju pojazdów (parkingu leśnego), koszenie
poboczy ścieżek dydaktycznych, turystycznych, biegowych, rowerowych od kwietnia do listopada włącznie,
utrzymanie obiektu edukacyjnego, miejsca postoju pojazdów (parkingu leśnego), ścieżek dydaktycznych, turystycznych,
biegowych, rowerowych, dróg leśnych w porządku
i czystości, w tym usuwanie połamanych gałęzi i powalonych drzew oraz porządkowanie terenu i wywóz śmieci -
wykonywana (w ustalonym dniu) w okresie całego roku. Odbiór śmieci z miejsc wskazanych przez służbę leśną, a także
zbieranie śmieci wzdłuż przebiegu ścieżek i dróg leśnych.
inne wg. potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 139670,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79973,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85997,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79973,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Las sp. j. 32-700 Bochnia, Damienice 255 NIP: 868 177 18 88
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681777888
7.3.4) Miejscowość: Damienice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79973,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102720,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Piński Obróbka i Sprzedaż Drewna 32-007 Wola Batorska, Wola Batorska 222 NIP 683 200 50 86
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832005086
7.3.4) Miejscowość: Wola Batorska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ PIŃSKI OBRÓBKA I SPRZEDAŻ DREWNA
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ PIŃSKI OBRÓBKA I SPRZEDAŻ DREWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI NIEPOŁOMICE
- Przebudowa sali gimnastycznej w szkole podstawowej Zakrzowie
- Modernizacja dróg gminnych w roku 2025 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do Klubu Dziecięcego Jacek w gminie Niepołomice w miejscowości Wola Batorska
więcej: przetargi NIEPOŁOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- Usługa sprzątnięcia pasów drogowych administrowanych przez RDW Olecko z podziałem na 2 części
- Przebudowa chodników oraz drogi dojazdowej i placu utwardzonego przy ul. Pilata 22-26
- Obsługa serwisowa systemu powiadamiania o zdarzeniach z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w WCO Poznań, Kalisz i Piła
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 8,9,10
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dziadowa Kłoda
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.