Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124784/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e80a999-2f8e-49a9-b88e-5d8d30f1537d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e80a999-2f8e-49a9-b88e-5d8d30f1537d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na
terenie miasta Kowary w roku 2025. Prace konserwacyjne polegać będą na uzupełnieniu ubytków w nawierzchni asfaltowej
z frezowaniem – przyjęto średnią głębokość remontu 6 cm (szacowana ilość ubytków ok. 1600 m2) oraz przebrukowaniu
nawierzchni z kostki kamiennej (szacowana ilość ok. 200 m2) i betonowej (szacowana ilość ok. 200 m2), ponadto na
uzupełnianiu ubytków w nawierzchni dróg szutrowych –
przyjęto średnią głębokość remontu 15 cm (szacowana ilość ubytków ok. 300 m2). Przedmiot zamówienia realizowany
będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w oparciu o pisemne zlecenie robocze przekazywane Wykonawcy.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) wykonania wszystkich prac konserwacyjnych, zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST) robót drogowych,
które między innymi ustalają zasady prowadzenia zespołu zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych
z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu oraz związanych z procesem hamującym
powiększanie się powstałych uszkodzeń (załącznik nr 11),
b) zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie prac remontowych stosownie do zapisów ustawy z dnia 14 grudnia
2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.), aktów wykonawczych do niniejszej ustawy oraz innych
przepisów dot. gospodarki odpadami, na co winien przedstawić Zamawiającemu stosowny dowód przekazania odpadów
(np. umowa, karta
przekazania odpadu) do podmiotu posiadającego zezwolenia na odzysk/utylizację/składowanie odpadów.
c) uzgodnienia terminu i zakresu zajęcia pasa drogowego, d) właściwego oznakowania i zabezpieczenia odcinka drogi, na
którym wykonywane będą
konserwacje - posiadanie organizacji ruchu na remontowanym odcinku ulicy,
e) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów,
f) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac,
g) składania wniosków dotyczących poprawy stanu dróg,
h) etapowego rozliczania zadań.
3. Odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonaniem
umowy ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w
związku z wykonywaniem umowy.
5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym zakres prac i ich kolejność.
6. Po wykonaniu robót, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wykonanie prac w celu ich odbioru.
7. Zamawiający nie dopuszcza wykonania remontu nawierzchni ulic materiałami pochodzącymi z recyklingu.
8. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, licząc od daty
odbioru poszczególnych zleceń roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112589260
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg powiatowych numer: 5577P, 5596P, 5584P, 5594P poprzez wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznych
- Budowa i przebudowa części ciągu dróg powiatowych o nr 3666W i 2032W na terenie gminy Olszanka
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Lubenia, Gminy Boguchwała oraz Gminy Świlcza - 4 zadania
- "Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Bircza" w ramach Rządowego programu rozwoju północno-wschodnich obszarów przygranicznych na lata 2024-2030
- Utrzymanie obiektów infrastruktury w Nadleśnictwie Kolbuszowa, w 2025 roku.
- Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.