eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska Pierwsze › Modernizacja dróg gminnych w Gminie Karczmiska.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w Gminie Karczmiska.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczmiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 17

1.5.2.) Miejscowość: Karczmiska Pierwsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8287026

1.5.8.) Numer faksu: 818287026 w.25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.karczmiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.karczmiska.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w Gminie Karczmiska.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0502b427-bc88-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029841/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja dróg gminnych w Gminie Karczmiska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124416/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.5.2022.GM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1563824,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę stanu technicznego i bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez „Przebudowę drogi gminnej nr 108027 L (ul. Nadrzeczna w m. Karczmiska Pierwsze) od km 0+000 do km 0+990”;
Zakres robót w ramach zadania obejmować będzie m.in.:
- rozbiórkę elementów pasa drogowego,
- wykonanie robót ziemnych,
- budowę nowego chodnika dla pieszych o szerokości do 2,0 m z lokalnymi zwężeniami (chodnik lewostronny na odcinkach od km 0+005 do km 0+025,5 oraz od km 0+100 do km 0+168; chodnik prawostronny na odcinku od km 0+000 do km 0+818),
- wykonanie zjazdów indywidualnych oraz zjazdów na drogi gminne (w tym: zjazdy bitumiczne na drogi gminne, zjazdy indywidualne z kostki brukowej ),
- wbudowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu - progów zwalniających wyspowych z kostki betonowej 2 x 2 szt (dla każdego pasa ruchu) w km 0+185 i w km 0+463,
- wzmocnienie istniejącej nawierzchni poprzez położenie dwóch warstw nawierzchni bitumicznej (warstwy wyrównawczej gr. do 11 cm i warstwy ścieralnej o gr. 4 cm),
- modernizacja odwodnienia jezdni poprzez wbudowanie ścieków betonowych na odcinku od km 0+300 do km 0+620, wpustów ulicznych i ścieków skarpowych,
- umocnienie poboczy kruszywem o gr. warstwy 10 cm oraz wzmocnienie skarp poprzez ustawienie palisad o wym. 100x12x22 cm na ławach betonowych (łączna długość palisad - ok. 170,00 mb);
- roboty wykończeniowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji technicznej.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczeniu terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1740 ze zm.), ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351 ze zm.).
Zamawiający w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. informuje, iż w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu remontów dróg gminnych na terenie Gminy Karczmiska, wykonywanych w tej samej technologii oraz przy użyciu tych samych bądź równoważnych materiałów jak w zamówieniu podstawowym.
Przewidywany (maksymalny) zakres podobnych robót budowlanych, o których mowa powyżej obejmuje:
- wykonanie robót ziemnych ( w tym: m.in. profilowanie i zagęszczenie podłoża)– 500,00 m2
- wykonanie i wzmocnienie warstwy podbudowy z kruszyw – 500,00 m2
- wykonanie nawierzchni mineralno – bitumicznych asfaltowych – 500,00 m2

Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców i dalszych podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót będzie zobowiązany złożyć na piśmie oświadczenie o zatrudnieniu odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Wraz z oświadczeniem Wykonawca składa na piśmie wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które będą realizowały zamówienie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadamiać Zamawiającego na piśmie o każdej zmianie dotyczącej danych z tego wykazu.

Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ zakresu czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców i wartości lub procentowego udziału czynności realizowanych przez danego Podwykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1306913,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę stanu technicznego i bezpieczeństwa w ruchu drogowym na drogach gminnych w Gminie Karczmiska poprzez realizację
Zadania nr 2 „Remont drogi gminnej nr 108030 L w miejscowości Wolica Kolonia na odcinku o długości 990 m”;
Zakres robót w ramach zadania obejmować będzie m.in.:
- rozbiórkę elementów pasa drogowego, frezowanie nawierzchni,
- wykonanie robót ziemnych ( w tym: m.in. profilowanie i zagęszczenie podłoża)
- wzmocnienie podbudowy z kruszywa o gr. 8 cm po zagęszczeniu,
- wymianę nawierzchni bitumicznej–warstwy ścieralnej gr. 4 cm i wiążącej gr. 4 cm,
- utwardzenie poboczy tłuczniem o gr. 10 cm po zagęszczeniu,
- budowa zjazdów indywidualnych bitumicznych,
- budowę 2 szt. progów zwalniających wyspowych z kostki brukowej w km 0+245 i w km 0+615,
- udrożnienie 2 szt. przepustów fi 80 cm i rowów odwadniających, remont obudowy wlotów i wylotów przepustów,
- roboty wykończeniowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji technicznej.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczeniu terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści Specyfikacji Warunków Zamówienia „przedmiotem zamówienia”.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1740 ze zm.), ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351 ze zm.).
Zamawiający w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. informuje, iż w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu remontów dróg gminnych na terenie Gminy Karczmiska, wykonywanych w tej samej technologii oraz przy użyciu tych samych bądź równoważnych materiałów jak w zamówieniu podstawowym.
Przewidywany (maksymalny) zakres podobnych robót budowlanych obejmuje:
- wykonanie robót ziemnych ( w tym: m.in. profilowanie i zagęszczenie podłoża)– 500,00 m2
- wykonanie i wzmocnienie warstwy podbudowy z kruszyw – 500,00 m2
- wykonanie nawierzchni mineralno – bitumicznych asfaltowych – 500,00 m2
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców i dalszych podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót będzie zobowiązany złożyć na piśmie oświadczenie o zatrudnieniu odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Wraz z oświadczeniem Wykonawca składa na piśmie wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które będą realizowały zamówienie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadamiać Zamawiającego na piśmie o każdej zmianie dotyczącej danych z tego wykazu.

Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ zakresu czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców i wartości lub procentowego udziału czynności realizowanych przez danego Podwykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 616589,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1025620,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1025620,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB Lubomir Bujała 2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB Stanisław Maliborski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Działający wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB Lubomir Bujała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171002400

7.3.3) Ulica: Lubelska 38

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1025620,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569602,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569602,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB Lubomir Bujała, 2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB Stanisław Maliborski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Działający wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB Lubomir Bujała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171002400

7.3.3) Ulica: Lubelska 38

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569602,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.