eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Pełnienie funkcji inwestora zastępczego inwestycji pn. Zaprojektowanie i wybudowanie na działce ew. 37 obr. 89 przy ul. Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Terenowego Oddziału RCKiK w Krakowie."



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Pełnienie funkcji inwestora zastępczego inwestycji pn. Zaprojektowanie i wybudowanie na działce ew. 37 obr. 89 przy ul. Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Terenowego Oddziału RCKiK w Krakowie."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2618820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Pełnienie funkcji inwestora zastępczego inwestycji pn. Zaprojektowanie i wybudowanie na działce ew. 37 obr. 89 przy ul. Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Terenowego Oddziału RCKiK w Krakowie."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc0edd21-ae77-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035158/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienia funkcji zarządzającego procesem inwestycji pod nazwą: Zaprojektowanie i wybudowanie przy ul. Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105666/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-05/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 398983,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn. Zaprojektowanie i wybudowanie na działce ew. 37 obr. 89 przy ul. Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Terenowego Oddziału RCKiK w Krakowie.”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Zapoznanie się i zaopiniowanie (weryfikacja) dokumentacji projektowej i materiałów, w szczególności projektu budowlanego, koncepcji i wytycznych do projektów wykonawczych, w każdej z branż; Zamawiający oczekuje także oceny zgodności i poprawności przedstawionych kosztorysów i przedmiarów z projektem. Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w procedurze odbioru dokumentacji projektowej – opinia dotyczyć będzie kwestii formalnych (kompletność pod kątem celu jakiemu ma dokumentacja służyć) i merytorycznym. Bieżące konsultacje, uzgadnianie i weryfikacja oraz akceptacja otrzymanych projektów, w szczególności kompletu projektów wykonawczych oraz projektów aranżacji wnętrz; Przygotowanie i organizacja procesu budowlanego; Przygotowanie i współudział w charakterze biegłego w przeprowadzeniu postępowań o wyłonienie wykonawców prac projektowych, robót budowlanych, usług i dostaw niezbędnych dla realizacji inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2021 r., poz. 1129),, a w tym w szczególności konsultacje i uzgadnianie opisów przedmiotu zamówień, warunków i kryteriów oceny ofert i realizacji zamówień, weryfikacja merytoryczna ofert; Przekazanie wykonawcom terenu budowy; Nadzór inwestorski przy realizacji Inwestycji, w tym nad wszystkimi branżami, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
a. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.);
b. ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 z późn. zm.);
c. rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011), a w przypadku wyrobów budowlanych – również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem; Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji; Przygotowanie i koordynacja sposobu rozliczeń pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych na dostawę energii elektrycznej, wody, energii cieplnej itp. niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego; Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Zadania Inwestycyjnego pod względem merytorycznym i rachunkowym; Inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami Inwestycji przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach; Wykonawca zobowiązany jest do oceny zasadności i wysokości roszczeń wykonawcy robót budowlanych w zakresie wystąpienia robót zamiennych, robót zaniechanych, robót dodatkowych a także zamówień dodatkowych. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy uwzględnienia zasad rozliczeń z Wykonawcą określonych umownie w przedstawionej ocenie. Prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji z udziałem Inwestora nie rzadziej niż raz w tygodniu; Przeprowadzanie odbiorów i rozliczeń częściowych realizacji Zadania Inwestycyjnego; Przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji; Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zezwoleń i pozwoleń oraz stanowisk organów administracyjnych w związku z zakończeniem procesu inwestycyjnego jako pełnomocnik Zamawiającego; Przekazanie Zadania Inwestycyjnego wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania; Odbiór robót, dostaw lub usług (w tym odbiory inspektorów w poszczególnych branżach); Wnioskowanie (do Projektanta) o przeprowadzenie przez niego nadzorów autorskich; Koordynacja wydawania nadzorów autorskich; Organizacja i prowadzenie, na wniosek kierownika budowy, odbiorów: robót zanikających, odbiorów częściowych, odbiorów końcowych, odbiorów pogwarancyjnych; Opiniowanie rozwiązań technicznych i kosztowych wynikających z rysunków warsztatowych (sporządzanych przez Wykonawcę robót) i nadzorów autorskich (sporządzanych przez Projektanta) i przekazywanie opinii do decyzji Inwestora co do zasadności wprowadzenia zmian i ich wpływu na warunki eksploatacji obiektu, jakości wykonania prac i zasadności z uwzględnieniem zasad rozliczeń z wykonawcą robót budowlanych; Archiwizacja protokołów z narad roboczych, korespondencji i dokumentacji, a następnie przekazanie ich Inwestorowi Bezpośredniemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy. Zamawiający wymaga, aby do 3 dni roboczych od zgłoszenia Wykonawca udostępnił lub zapewnił dostęp Zamawiającemu do zarchiwizowanych materiałów w całości lub określonych częściach; Przygotowanie i opiniowanie wniosków o roboty zamienne, roboty zaniechane i roboty dodatkowe; Rozliczenie końcowe Zadania Inwestycyjnego wraz z przygotowaniem dokumentów do przejęcia środków trwałych; Występowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji i przed sądami w sprawach wynikających z realizacji Zadań Inwestycyjnych; Naliczanie w imieniu Inwestora kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców i niezwłoczne przekazywanie ich Inwestorowi; Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami; Działanie na podstawie pełnomocnictwa w postępowaniach administracyjnych.
Realizacja i wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie występowało w Nowym Sączu oraz w razie konieczności wynikającej z przebiegu Inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania swoich obowiązków także w innym miejscu, w szczególności obejmuje to miejsca spotkań z innymi podmiotami biorącymi udział w realizacji Inwestycji, siedziby urzędów itp. lub w siedzibie biura Wykonawcy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obecność Kierownika Projektu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego, na każde wezwanie Zamawiającego, przekazane Wykonawcy z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem, a właściwych branżowych inspektorów nadzoru w zakresie robót budowlanych w godzinach pracy Zamawiającego, codziennie w przypadku realizacji robót w danej branży co najmniej po 2 godziny oraz na każde wezwanie Zamawiającego, przekazane Wykonawcy z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269739,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269739,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490005609

7.3.3) Ulica: Sucharskiego 23/20

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269739,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.