eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętyZakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - 2 części



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. ŚW. JANA KANTEGO W KĘTACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070690444

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Kęty

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (33) 845 13 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@edukacja.kety.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1.edukacja.kety.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminakety.ezamawiajacy.pl/pn/gminakety/demand/200379/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df9f450e-aa99-4601-88d9-4f21e1911e4d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00144022/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144594

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP1-S.26.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 427111,30 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408411,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
1) Zestaw komputerowy AIO - 93 szt.
2) Laptop - 9 szt.
3) Oprogramowanie biurowe - 102 szt.
4) Monitor interaktywny 85 cali - 1 szt.
5) Monitor interaktywny 65 cali - 17 szt.
6) Drukarka laserowa - 7 szt.
7) Tablet - 25 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 395890,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego urządzenia wielofunkcyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 12520,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
Oferta 2: KOMBIT GROUP Sp. z o.o., ul. Migdałowa 60, 61-612 Poznań -cena ofertowa:422 394,83 zł
Oferta 3: CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom, cena ofertowa: 436 291,00 zł
Oferta 4: Wilanka sp. z o.o. ,ul. Lindleya 16, 02-013 WARSZAWA -cena ofertowa: 386 071,81 zł
Oferta 5: E-TECH JACEK SÓJKA sp. j., ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź -cena ofertowa: 436 627,78 zł
Oferta 6: INFOKOMP - ANDRZEJ SALAMON,ul. Łowiecka 99a, 43-502 Bielsko-Biała -cena ofertowa: 431 958,56 zł
Oferta 7: NTT Technology Sp. z o.o., Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89, 05-077 Warszawa-Wesoła -cena ofertowa: 423 882,14 zł
Oferta 8: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz, Malina 62, 99-300 Kutno -cena ofertowa: 456 772,45 zł
Oferta 9: FHU Horyzont Krzysztof Lech, ul.Parkowa 6, 38-300 Gorlice -cena ofertowa: 426 405,70 zł
Oferta 10: SUNTAR Sp. z o.o., ul. Marii Drozd 12, 33-100 Tarnów, -cena ofertowa:456 344,06 zł
Oferta 11: FABRYKA KOLORÓW Sp. z o.o. sp. k., ul. Bazarowa 1, 30-363 Kraków -cena ofertowa:398 107,66 zł.
W toku badania ofert stwierdzono, iż oferty nr 2,3,4,10 i 11 podlegają odrzuceniu. W oparciu o kryteria oceny ofert wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia zostały przyznane następujące punkty:
Oferta 5 E-TECH JACEK SÓJKA sp. j. - 97,08 punktów,
Oferta 6 INFOKOMP - ANDRZEJ SALAMON -98,13 punktów,
Oferta 7 NTT Technology Sp. z o.o. -100,00 punktów,
Oferta 8 g.IT Solutions Michał Daszkiewicz - 92,80 punktów,
Oferta 9 FHU Horyzont Krzysztof Lech - 99,41 punktów,
Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert i ich wag otrzymała najwyższą punktację, tj.: oferta nr 7 złożonej przez NTT Technology Sp. z o.o., Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89, 05-077 Warszawa-Wesoła. Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 402.458,00 zł/brutto, cena oferty najkorzystniejszej to: 423 882,14zł/brutto).
Jak wynika z powyższego cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
Mając na uwadze powyższe na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11672,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11672,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11672,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROSYSTEM Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472061885

7.3.3) Ulica: Aleja Armii Krajowej 80

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11672,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.