eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup i dostawy sprzętu medycznego dla Kliniki Noworodków oraz podstawowy sprzęt na potrzeby szpitalne.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawy sprzętu medycznego dla Kliniki Noworodków oraz podstawowy sprzęt na potrzeby szpitalne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 86-64-000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawy sprzętu medycznego dla Kliniki Noworodków oraz podstawowy sprzęt na potrzeby szpitalne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1683d6a7-be60-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031484/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Sprzęt medyczny dla Kliniki Noworodków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP250/016/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 615981,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: Sprzęt do dostępu naczyniowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 85590 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: Sprzęt medyczny do bezpiecznego żywienia enteralnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki

4.5.5.) Wartość części: 161568,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: Zamknięte systemy bezigłowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141240-4 - Akcesoria cewnikowe

4.5.5.) Wartość części: 33426,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4: Filtry do respiratora

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza

4.5.5.) Wartość części: 38880,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5: Sterylny pakiet do przyjęcia noworodka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 42768,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6: Torba izolująca

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.5.5.) Wartość części: 4860,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7: Narzędzia jednorazowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 9255,60 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8: Akcesoria do laktatora

4.5.3.) Główny kod CPV: 39225710-5 - Butelki

4.5.5.) Wartość części: 24409,73 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9: Sprzęt stomijny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.5.5.) Wartość części: 30348,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10: Igły do biopsji

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141320-9 - Igły medyczne

4.5.5.) Wartość części: 35154,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11: Kompresy żelowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 21643,20 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12: Rurki intubacyjne i foniatryczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji

4.5.5.) Wartość części: 66592,80 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13: Zestawy do wkłuć centralnych tunelizowanych typu Browiac (ONKOHEM., OIOM DZIECI)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141240-4 - Akcesoria cewnikowe

4.5.5.) Wartość części: 96994,80 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 14: Odzież dla pacjenta (por. Ginekologiczna)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 13770,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.