Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128192/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawy sprzętu medycznego dla Kliniki Noworodków oraz podstawowy sprzęt na potrzeby szpitalne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 86-64-000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawy sprzętu medycznego dla Kliniki Noworodków oraz podstawowy sprzęt na potrzeby szpitalne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1683d6a7-be60-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031484/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Sprzęt medyczny dla Kliniki Noworodków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128192
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP250/016/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 615981,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Sprzęt do dostępu naczyniowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 85590 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Sprzęt medyczny do bezpiecznego żywienia enteralnego4.5.3.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki
4.5.5.) Wartość części: 161568,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Zamknięte systemy bezigłowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
4.5.5.) Wartość części: 33426,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Filtry do respiratora4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.5.5.) Wartość części: 38880,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Sterylny pakiet do przyjęcia noworodka4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 42768,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Torba izolująca4.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 4860,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Narzędzia jednorazowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 9255,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8: Akcesoria do laktatora4.5.3.) Główny kod CPV: 39225710-5 - Butelki
4.5.5.) Wartość części: 24409,73 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9: Sprzęt stomijny4.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 30348,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10: Igły do biopsji4.5.3.) Główny kod CPV: 33141320-9 - Igły medyczne
4.5.5.) Wartość części: 35154,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11: Kompresy żelowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 21643,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12: Rurki intubacyjne i foniatryczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 66592,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13: Zestawy do wkłuć centralnych tunelizowanych typu Browiac (ONKOHEM., OIOM DZIECI)4.5.3.) Główny kod CPV: 33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
4.5.5.) Wartość części: 96994,80 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14: Odzież dla pacjenta (por. Ginekologiczna)4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 13770,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania Wykonawców zmienił treść SWZ oraz termin składania ofert. Jednocześnie nie zamieścił wymaganego ogłoszenia w BZP zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych dysków do monitoringu wizyjnego dla Kampusu Zalesie Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Krasne oraz Gminy Dynów - 3 zadania
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem gablot i krzeseł dla Dziekanatu Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla Wydziałów Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej, wody źródlanej wraz z dzierżawą dystrybutorów wody źródlanej.
- Malowanie i wymiana wykładziny III piętro segmenty A i B O/ZUS Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO ORAZ SPRZĘTU OCHRONY OSOBISTEJ W RAMACH 16 ZADAŃ
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej.
- Dostawa cewników urologicznych (V)
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Dostawa sprzętu medycznego, drobnego oraz jednorazowego sprzętu medycznego dla MWOMP.
- Dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
więcej: Kompresy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.