Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00168101/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa miniciągnika z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tychowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920506
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bobolicka 17
1.5.2.) Miejscowość: Tychowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-220
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943115130
1.5.8.) Numer faksu: 943115566
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@tychowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tychowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.tychowo.pl/index.php?id=2827811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa miniciągnika z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b9d3666-d762-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016062/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa miniciągnika z osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168101/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NBŚ.271.10.2022.LOK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175775,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę nowego miniciągnika z osprzętem: ładowaczem czołowym i kosiskiem międzyosiowym.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projekcie umowy.
Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Brak zapewnienia przez zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postępowania pełnego, bezpośredniego i nieograniczonego dostępu do specyfikacji warunków zamówienia od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych stanowi wadę niemożliwą do usunięcia.
Zamawiający, po zamieszczeniu ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.05.2022 r. o godzinie 13:51, stwierdził brak połączenia z serwerem strony internetowej prowadzonego postępowania, spowodowanym awarią sprzętu (redundacja kontrolerów macierzy dyskowej) w serwerowni Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty z siedzibą w Karlinie, która nastąpiła w dniu 19.05.2022 r. o godz. 14:00, co uniemożliwiło zamawiającemu zamieszczenie dokumentów zamówienie na stronie internetowej prowadzonego postępowania, w konsekwencji uniemożliwiło wykonawcom zapoznanie się z tymi dokumentami i złożenie ofert.
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem
- Dostawa 2 ciągników rolniczych do siedziby PZD w Siemiatyczach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem
- "Zakup ciągnika"
- Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby oczyszczalni ścieków w Przysiekach
więcej: Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.