Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00112190/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00131650/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgoń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-440
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 25 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzgon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_dzierzgon1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a851074b-90ed-440a-a5bb-cd4c9d282963
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028023/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej relacji osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112190
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7101571,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych, zlokalizowanych na działkach nr 13/29, 13/51, 13/55, 13/59, 13/64, 13/68, 13/69, 13/70, 13/73, 302/2 obręb nr 0010 Nowiec oraz na działkach nr 238/9, 238/10, 238/28 obręb nr 0001 Dzierzgoń – według parametrów określonych w załączonej dokumentacji projektowej i w przedmiarach robót. Przedmiotowe zamówienie, zgodnie z zawartą umową o przyznaniu pomocy Nr 00191-65151-UM1100362/22 z dn. 05.02.2025r. w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – dotyczy wykonania robót drogowych wraz z projektowaną infrastrukturą, wg następującego schematu: 1) na odcinkach A-B, C-D i G-H na całej ich długości, na odcinku E-F w km od 0+000,00 do 0+338,00 oraz na odcinku I-J w km od 0+000,00 do 0+227,00 – realizacja w pełnym zakresie projektowym, przy czym bez kanału technologicznego i sieci oświetleniowej; 2) na odcinku I-J w km od 0+227,00 do 0+339,80 – realizacja tylko w zakresie obejmującym wykonanie kanalizacji deszczowej. Ponadto jako element opcjonalny (nie objęty realizacją w ramach w/w umowy o przyznaniu pomocy), w niniejszym zamówieniu przewiduje się możliwość wykonania robót drogowych wraz z projektowaną infrastrukturą (bez kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego i sieci oświetleniowej), na odcinku I-J w km od 0+227,00 do 0+339,80. Przedmiotowe zadanie jako całość, winno być wykonane w zakresie niezbędnym do zapewnienia bezpieczeństwa ruchu oraz prawidłowych funkcji komunikacyjnych w strefie objętej przebudową, zgodnie z obowiązującymi standardami i przepisami.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Brak podziału zamówienia na części ustalono ze względu na przewidywane trudności w koordynacji działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia (która mogłaby zagrozić właściwemu oraz terminowemu wykonaniu zamówienia), a także ze względu na przewidywane zwiększenie kosztów realizacji całego zamówienia, wynikających z konieczności osobnej organizacji zaplecza budowy przez różnych Wykonawców. Poszczególne elementy realizowanego przedsięwzięcia są ze sobą powiązane funkcjonalnie i nie dają możliwości jednoznacznego rozgraniczenia stref prowadzonych robót budowlanych, umożliwiających ewentualną realizację tych robót przez różnych Wykonawców w sposób bezkolizyjny. Ponadto docelowa eksploatacja obiektu pod względem efektywności i bezawaryjności, ma być zabezpieczona odpowiednim zobowiązaniem gwarancyjnym, wobec czego zasadnym jest powierzenie realizacji zadania tylko jednemu Wykonawcy. W niniejszym postępowaniu Wykonawca może złożyć jedną ofertę na całość zadania.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
5. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji, na zastosowane technologie i wykonane roboty budowlano-montażowe oraz na wbudowane wyroby i materiały. Niezależnie od uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji jakości, Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady. Termin rękojmi jest równy terminowi ustawowemu zastrzeżonemu w art. 568 ust. 1 KC.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ.
Uwaga:
1) Zadanie realizowane w ramach niniejszego zamówienia, spośród elementów wymienionych w całościowej dokumentacji projektowej - obejmuje swoim zakresem tylko te odcinki dróg oraz elementy infrastruktury, które zostały odpowiednio opisane powyżej (w pkt.1 Opisu przedmiotu zamówienia). Uwzględniając powyższe, wszelkie dane i opisy zawarte w całościowej dokumentacji projektowej, należy rozpatrywać tylko w odniesieniu do wskazanych jw. odcinków dróg (z uwzględnieniem faktu, że w całości zostało wyeliminowane wykonanie kanału technologicznego i sieci oświetleniowej oraz przewiduje się możliwość skorzystania z prawa opcji).
2) Wobec faktu, że aktualnie trwa przebudowa drogi wojewódzkiej nr 515, na odcinku położonym w sąsiedztwie inwestycji realizowanej w ramach niniejszego zamówienia - wykonywanie robót drogowych jest obwarowane potrzebą ścisłej koordynacji prac z wykonawcą przebudowy w/w drogi, w celu zapobieżenia jakimkolwiek kolizjom pomiędzy wykonawcami obydwu zadań inwestycyjnych.
3) W ramach realizowanego zadania, Wykonawca jest dodatkowo zobowiązany do wykonania i zainstalowania 2-ch tablic informacyjnych (o wymiarach 2 x 3m – na początku i na końcu drogi), zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, określonymi w dokumencie pn. Księga wizualizacji znaku PROW 2014-2020 (str. 19-21 i 23). Link dostępowy do w/w dokumentu wraz z przykładową wizualizacją tablic, zawarto w Załączniku nr 9 do SWZ (katalog pn. 6_Wytyczne dot tablic informacyjnych). Koszt wykonania i zainstalowania w/w tablic informacyjnych, należy skalkulować i zawrzeć w cenie składanej oferty. Projekt tablic należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego - przed ich wykonaniem i zainstalowaniem.
4) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
5) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie rozwiązań projektowych objętych zamówieniem, o których mowa w art. 102 ust. 1 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), wówczas należy przyjąć, że każdemu z takich wskazań, towarzyszy określenie „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań o parametrach równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.
6) Ponadto, jeżeli gdziekolwiek w SWZ (przedmiarze robót), przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie norm, Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym normom i wówczas należy przyjąć, że każdemu z takich wskazań, towarzyszy określenie „lub równoważne”. W przypadku oferowania rozwiązań o parametrach/cechach równoważnych w stosunku do norm wskazanych w SWZ, Wykonawca w składanej ofercie jest zobligowany do udowodnienia (w szczególności za pomocą odpowiednich przedmiotowych środków dowodowych), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W celu wykazania równoważności jw., Wykonawca winien wskazać odpowiednie dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 2 lub ust. 3 ustawy PZP, umożliwiające Zamawiającemu jednoznaczną weryfikację prawidłowości oferowanych rozwiązań, w stosunku do wymagań wynikających z norm wskazanych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6986400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9749725,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6986400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWNICTWO ŻUŁAWY s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5792293278
7.3.3) Ulica: ul. Żuławska 42a
7.3.4) Miejscowość: Orłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO ŻUŁAWY SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO ŻUŁAWY SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6494400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DZIERZGOŃ
więcej: przetargi DZIERZGOŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- "Modernizacja budynku Urzędu Gminy w tym likwidacja barier architektonicznych"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Zamoyskiego w Zakopanem na cele rekreacyjne.
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku
- Przebudowa dziewięciu dróg gminnych na terenie gminy Trzebownisko
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.