Ogłoszenie z dnia 2022-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00126896/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 12 Lutego 4a
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 611 21 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_elblag@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e214d02-c077-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085117/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Elblągu i Oddziału Zewnętrznego w Braniewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126896/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.20.2022.KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 364454,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa towaru Orientacyjna ilość w szt/kg1. Chleb pszenno -żytni; bochenek 300 g; krojony; opakowanie foliowe; etykieta zawierająca nazwę oraz rodzaj produktu, nazwę oraz adres producenta lub dostawcy, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, skład i wagę 26010 kg
2. Chleb pszenny; bochenek 300 g; krojony; opakowanie foliowe; etykieta zawierająca nazwę oraz rodzaj produktu, nazwę oraz adres producenta lub dostawcy, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, skład i wagę 2520 kg
3. Chleb razowy; bochenek 500 g; krojony; opakowanie foliowe; etykieta zawierająca nazwę oraz rodzaj produktu, nazwę oraz adres producenta lub dostawcy, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, skład i wagę 150 kg
4. Bułka tarta; opakowania do 1 kg, etykieta zawierająca nazwę oraz rodzaj produktu, nazwę oraz adres producenta lub dostawcy, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, skład i wagę 75 kg
5. Bułka pszenna (kajzerka) 50g 160 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 206883,9 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa towaru Orientacyjna ilość w szt/kg1. Chleb pszenno -żytni; bochenek 300 g; krojony; opakowanie foliowe; etykieta zawierająca nazwę oraz rodzaj produktu, nazwę oraz adres producenta lub dostawcy, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, skład i wagę 18990 kg
2. Chleb pszenny; bochenek 300 g; krojony; opakowanie foliowe; etykieta zawierająca nazwę oraz rodzaj produktu, nazwę oraz adres producenta lub dostawcy, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, skład i wagę 2730 kg
3. Chleb razowy; bochenek 500 g; krojony; opakowanie foliowe; etykieta zawierająca nazwę oraz rodzaj produktu, nazwę oraz adres producenta lub dostawcy, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, skład i wagę 50 kg
4. Bułka tarta; opakowania do 1 kg, etykieta zawierająca nazwę oraz rodzaj produktu, nazwę oraz adres producenta lub dostawcy, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, skład i wagę 65 kg
5. Bułka pszenna (kajzerka) 50g 110 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 157570,7 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179677 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179677 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AN-TER sp.j. Fijarczyk i Spółka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170204699
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 19
7.3.4) Miejscowość: Orneta
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AN - TER" SPÓŁKA JAWNA - FIJARCZYK I SPÓŁKA
jakie przetargi wygrała firma
"AN - TER" SPÓŁKA JAWNA - FIJARCZYK I SPÓŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179677 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-16 do 2023-05-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136145 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136145 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136145 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AN-TER sp.j. Fijarczyk i Spółka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170204699
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 19
7.3.4) Miejscowość: Orneta
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AN - TER" SPÓŁKA JAWNA - FIJARCZYK I SPÓŁKA
jakie przetargi wygrała firma
"AN - TER" SPÓŁKA JAWNA - FIJARCZYK I SPÓŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136145 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-16 do 2023-05-15INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- Zapewnienie scenotechniki tj. zadaszonej sceny, nagłośnienia, oświetlenia, multimediów wraz z obsługą techniczną podczas plenerowej imprezy masowej pn. Dni Elbląga 2025
- Modernizacja istniejącego dostępu do Internetu dla Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Opracowanie dok. proj.-koszt. oraz wykonanie robót bud. polegających na modernizacji obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w ramach zad.: Modernizacja zabytkowego obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Klimkówce w okresie : od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.