eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurów › Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kurów



Ogłoszenie z dnia 2022-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kurów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 35

1.5.2.) Miejscowość: Kurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-170

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kurow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kurow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.kurow.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kurów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85713478-9af0-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074700/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Kurów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094871/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa i przebudowa istniejących stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Kurów:
- Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Choszczów,
- Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Klementowice,
polegająca na wykonaniu następującego zakresu robót:
SUW Choszczów:
1) rozbiórkę istniejącego i budowę nowego budynku stacji uzdatniania wody,
2) budowę fundamentu pod zbiorniki retencyjne,
3) przebudowę obudów studni głębinowych wraz z wymianą uzbrojenia,
4) budowę fundamentu i wiaty pod agregat prądotwórczym,
5) zagospodarowanie terenu wraz z utwardzeniami,
6) montaż dwóch zbiorników retencyjnych V=75 m3 każdy, stalowych, nadziemnych,
7) budowę przewodów instalacji wewnętrznej działki, międzyobiektowych,
8) budowę odcinaka sieci wodociągowej,
9) montaż układu uzdatniania wody pitnej wewnątrz budynku w tym montaż zestawów filtracyjnych, zestawu aeracji, orurowania nierdzewnego, armatury, układu dezynfekcji itd.,
10) montaż urządzeń sanitarnych w budynku SUW,
11) montaż zestawu hydroforowego pomp sieciowych w budynku SUW wraz z niezbędnym orurowaniem ze stali nierdzewnej oraz armaturą,
12) budowę odstojnika popłuczyn,
13) montaż neutralizatora,
14) montaż agregatu,
15) montaż instalacji fotowoltaicznej,
16) część elektryczna i AKPiA automatycznego układu uzdatniania wody,
17) wykonanie linii WLZ

SUW Klementowice:
ujętych w dokumentacji projektowej:
1) Budowa zbiornika retencyjnego o pojemności 150 m3 ,
2) Budowa fundamentów pod urządzenia wewnątrz SUW,
3) Budowa przewodów instalacji wewnętrznej działki, między obiektowych,
4) Dostawa i montaż osuszacza powietrza,
5) Dostawa i montaż zestawu hydroforowego wraz z niezbędnym osprzętem,
6) Remont istniejącego zbiornika- Remont istniejącego stalowego zbiornika D=5,25m H=7,8m - rozbiórka poszycia z blachy stalowej i ocieplenia z wełny min. gr. 5 cm, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne pow. zewnętrznych, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne za pomocą membrany polimocznikowej z atestem PZH, ocieplenie zbiornika wełną lub styropianem gr. 5 cm z wykonaniem elewacji, wymiana skorodowanych elementów np. drabinek, rurociągów oraz płukanie i dezynfekcja.
oraz nie ujętych w dokumentacji projektowej:
7) Budowa fundamentu i wiaty pod agregat prądotwórczy,
8) Wymiana orurowania w budynku SUW na rurociągi ze stali nierdzewnej typ 316L
9) Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej min. 40 kVA
- moc maksymalna min. 50 kVA
- zabudowa zewnętrzna,
- rodzaj paliwa: olej napędowy
- system załączania - automatyczny
- Kolor - do Ustalenia z Zamawiającym
10) Wymiana pompy głębinowej wraz z pionem tłocznym ze stali nierdzewnej DN80 wraz z rurką piezometryczną,
Pompa głębinowa w studni awaryjnej o parametrach: Q max = 20 m3/h,
H = max 80 mH2O, przyłącze DN80, pompa głębinowa wyposażona w zawór zwrotny,
11) Wymiana wodomierza DN100 przystosowanego do systemu zdalnego odczytu, podłączonego do systemu monitoringu (wodomierz w studni nr 1),
12) Wymiana wodomierza DN80 przystosowanego do systemu zdalnego odczytu, podłączonego do systemu monitoringu (wodomierz w studni awaryjnej)
13) Wymiana głowicy studziennej ze stali nierdzewnej gat. 316L, wyposażonej w złącze DN32 dla sondy hydrostatycznej/konduktometrycznej, złącze na kabel zasilający, złącze DN32 dla pomiaru lustra wody np. świstawką hydrogeologiczną lub wlania środka dezynfekującego
14) Dostawa i montaż sprężarki śrubowej z wtryskiem oleju wyposażonej w osuszacz ziębniczy ze zbiornikiem o poj. 200 l wraz z osprzętem: zbiornik wyrównawczy o poj. 500 l, zestaw filtrów (węglowy + koalescencyjny) oraz separator kondensatu wodno-olejowy,
15) Wykonanie systemu automatycznego płukania wraz ze sterowaniem,
16) Wykonanie systemu wizualizacji oraz monitoringu stacji uzdatniania wody. Należy go zrealizować poprzez rozbudowę istniejącego systemu monitoringu obiektu wodnego, a wizualizację należy wykonać na istniejącej stacji bazowej (serwerze) umieszczonej w Centrum Dyspozytorskim. Niedopuszczalne jest gromadzenia danych na serwerze zewnętrznym. Oprogramowanie wizualizacyjne modernizowanego obiektu musi być zintegrowane i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu. Rozbudowę systemu monitoringu o nowo włączane obiekty należy zrealizować poprzez naniesienie ich na istniejącej mapie synoptycznej rozbudowywanej aplikacji SCADA. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący u Użytkownika licencjonowany system sterowania i monitoringu w oparciu o technologię GPRS ze stałą adresacją IP obiektów chronionych systemem APN, nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch lub więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na bezpieczeństwo eksploatowanych rozproszonych obiektów wodnych oraz kosztów z tym związanych.
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają:
a) dokumentacja projektowa,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”),
c) przedmiary robót – (jako dokument pomocniczy i informacyjny),
d) opisy przedmiotu zamówienia,
stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 4777957,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rozbudowa istniejącej sieci wodno-kanalizacyjnej w msc. Kurów oraz wymiana hydrantów ppoż. na sieci wodociągowej”, polegająca na wykonaniu następującego zakresu robót:
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej:
1) Budowa sieci wodociągowej w ul. Zielonej i Bratkowej,
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratkowej,
3) Budowa sieci wodociągowej w ul. Kwiatowej,
4) Budowa sieci wodociągowej na odcinku ul. Słoneczna - ul. Puławska,

Wymiana hydrantów w ilości 100 szt. na terenie Gminy Kurów zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają:
a) dokumentacja projektowa,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”),
c) przedmiary robót – (jako dokument pomocniczy i informacyjny),
d) opisy przedmiotu zamówienia,
stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44482200-4 - Hydranty gaśnicze

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 784278,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wdrożenie nowoczesnego systemu zdalnego odczytu wodomierzy na terenie Gminy Kurów”, polegające na wykonaniu następującego zakresu:
1) Wdrożenie nowoczesnego systemu zdalnego odczytu
2) Dostawa wraz z montażem wodomierzy:
w zakresie dostawy i montażu maksymalnej ilości wodomierzy o średnicach od DN 15 do DN80 (wraz z zaworami odcinającymi) wynoszącej 2338 szt. zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia maksymalnej ilości wodomierzy wraz z zaworami o średnicy DN15/DN 20 wskazanej w SWZ, o maksymalnie 75 %.
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają:
a) dokumentacja projektowa,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”),
c) przedmiary robót – (jako dokument pomocniczy i informacyjny),
d) opisy przedmiotu zamówienia,
stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 1561143,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8556760,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8556760,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8556760,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Partner Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8556760,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 758395,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 758395,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 758395,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162814972

7.3.4) Miejscowość: Kurów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 758395,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1560898,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1560898,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1560898,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162814972

7.3.4) Miejscowość: Kurów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1560898,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.