eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kro¶cienko nad Dunajcem"REMONT INSTALACJI O¦WIETLENIOWEJ, ELEKTRYCZNEJ, ODGROMOWEJ I S£ABOPR¡DOWEJ ZAMKU CZORSZTYN"



Og³oszenie z dnia 2022-05-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„REMONT INSTALACJI O¦WIETLENIOWEJ, ELEKTRYCZNEJ, ODGROMOWEJ I S£ABOPR¡DOWEJ ZAMKU CZORSZTYN”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PIENIÑSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456671

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagielloñska 107B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kro¶cienko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pieninypn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: pieninypn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT INSTALACJI O¦WIETLENIOWEJ, ELEKTRYCZNEJ, ODGROMOWEJ I S£ABOPR¡DOWEJ ZAMKU CZORSZTYN”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9072b7d-d76b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00183641

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00007901/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 „ Remont o¶wietlenia i instalacji elektrycznej Zamku Czorsztyn "

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.malopolska.pl/ppn

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ nazwa adresata: Pieniñski Park Narodowy, Identyfikator adresata:/eppn/SkrytkaESP
oraz poczty elektronicznej: biuro@pieninypn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn±:
 przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu;
 za pomoc± poczty elektronicznej, email: biuro@pieninypn.pl Wykonawca oraz Zamawiaj±cy prowadz± korespondencjê elektroniczn± (inn± ni¿ oferta Wykonawcy i ew. za³±czniki do oferty)
2. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
5. We wszelkich kontaktach z Zamawiaj±cym Wykonawcy powinni powo³ywaæ siê na podany numer sprawy – IR-2253-2-2022

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula RODO zosta³a zawarta w rozdziale XXIV SWZ ( Ochrona danych osobowych)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zosta³a zawarta w rozdziale XXIV SWZ ( Ohrona danych osobowych)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR-2253-2-2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz remont konserwatorski instalacji o¶wietleniowej, elektrycznej, odgromowej i s³abopr±dowej zamku Czorsztyn. Przedmiot zamówienia sk³ada siê z dwóch etapów:
Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej: projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w oparciu o Program funkcjonalno - u¿ytkowy oraz przedmiar robót wraz z pozyskaniem zgody w³a¶ciwego organu na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbêdnych decyzji administracyjnych, uzgodnieñ i opinii niezbêdnych do zrealizowania zadania, w tym pozwolenia na budowê i pozwolenia konserwatorskiego. Nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na projekt i prawid³owy dobór instalacji o¶wietleniowej, poprzedzony uzgodnieniem z Zamawiaj±cym a wykonany przez specjalistê z potwierdzonym du¿ym do¶wiadczeniem przy realizacjach dokumentacji projektowych o¶wietlenia ekspozycyjnego w obiektach znajduj±cym siê w rejestrze Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub muzeach;
Etap II – wykonanie robót budowlanych w oparciu o: opracowan± dokumentacjê projektow±, uzyskane pozwolenie na budowê oraz odpowiednie przepisy prawne i normy. W ramach II etapu Wykonawca dodatkowo zobowi±zany bêdzie do pe³nienia nadzoru autorskiego i wykonywania czynno¶ci okre¶lonych w art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) - przygotowania materia³ów do wniosku o pozwolenie na u¿ytkowanie lub do zg³oszenia zakoñczenia robót - w terminie realizacji umowy, Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przyst±pienie do realizacji Etapu II mo¿liwe bêdzie po akceptacji i przyjêciu przez Zamawiaj±cego dokumentacji projektowej, przygotowanej w wyniku realizacji Etapu I przedmiotu zamówienia, która bêdzie zgodna z za³±czonym Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym.

Zakres remontu konserwatorskiego obejmuje:
 wykonanie inwentaryzacji istniej±cego o¶wietlenia, instalacji elektrycznej, odgromowej, sygnalizacji po¿aru, monitoringu wizyjnego, instalacji przeciwoblodzeniowej w poszczególnych czê¶ciach obiektu w zakresie niezbêdnym do opracowania dokumentacji projektowej,
 opracowanie harmonogramu realizacji robót budowlanych;
 opracowanie koncepcji remontu, przebudowy, rozbudowy instalacji przedstawionej wraz z próbkami materia³owymi do akceptacji przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy pod pojêciem oprawa rozumie oprawê o¶wietleniow± obejmuj±c± urz±dzenia s³u¿±ce do rozsy³ania, filtrowania lub przekszta³cania ¶wiat³a wysy³anego przez ¼ród³o ¶wiat³a oraz do przy³±czania do obwodu zasilaj±cego jak równie¿ typ gniazd w³±czników, szyn o¶wietleniowych, koresponduj±cych z otoczeniem obiektu zabytkowego.
 projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych, zwi±zanych z wymian± o¶wietlenia wewnêtrznego na energooszczêdne z zastosowaniem nowych bardziej efektywnych oraz pozosta³ych instalacji towarzysz±cych: instalacji elektrycznej, odgromowej, sygnalizacji po¿aru, monitoringu wizyjnego, instalacji przeciwoblodzeniowej,
 przedstawienie dokumentacji wykonawczej do akceptacji Zamawiaj±cego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego;
 wymiana kabla zasilaj±cego (zgodnie z obecnym przebiegiem)) od ZK do skrzynki g³ównej wraz umiejscowieniem wy³±cznika g³ównego przy z³±czu kablowym (skrzynce przy³±czeniowej),
 przebudowa centrali g³ównej w celu sterowania instalacj± w poszczególnych sekcjach oraz niezale¿nym ogrzewaniem w rurach spustowych i instalacjami towarzysz±cymi,
 wymiana instalacji odgromowej jako instalacji miedzianej,
 przygotowanie stanowiska pracy dla wymiany opraw i innych prac,
 demonta¿ istniej±cych opraw oraz monta¿ w ich miejsce nowych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego opraw z mo¿liwo¶ci± wielokrotnego za³±czenia o¶wietlenia w ci±gu dnia bez skrócenia ¿ywotno¶ci ¼róde³ ¶wiat³a, brakiem efektu pulsowania ¶wiat³a, niska temperatur± oprawy w trakcie dzia³ania (d³u¿szy czas ¿ycia oprawy), wiêksz± odporno¶ci± na wahania napiêcia, z dostosowaniem do normatywnego poziomu natê¿enia oraz równomierno¶ci o¶wietlenia;
 po zakoñczeniu monta¿u uporz±dkowanie i przywrócenie do stanu poprzedzaj±cego elementów (wyrównanie pod³o¿a z wymalowaniem, uzupe³nienie spoinowania, uzupe³nienie ¶ladów po ewentualnie zdemontowanych oprawach);
 wykonanie (po zakoñczeniu robot monta¿owo-budowlanych) badañ i sprawdzeñ oraz sporz±dzenie z przedmiotów badañ i sprawdzeñ stosownych protoko³ów w zakresie pomiaru natê¿enia o¶wietlenia w pomieszczeniach, w których zainstalowano nowe o¶wietlenia oraz niezbêdne dokumenty zwi±zane z odbiorem robót, w tym dokumentacji powykonawczej;
 zaprojektowanie i wykonanie wymiany o¶wietlenia korytarzy z zastosowaniem opraw wyposa¿onych w modu³y awaryjne (ewakuacyjne) zapewniaj±ce natê¿enie o¶wietlenia na drogach ewakuacyjnych i wzd³u¿ nich w taki sposób, aby umo¿liwiæ bezpieczny ruch w kierunku wyj¶cia do bezpiecznego miejsca ewakuacji, zgodnie z wymaganiami krajowych norm i przepisów;
Wykonawca przed rozpoczêciem robót przed³o¿y do akceptacji projekt zabezpieczenia zwiedzania turystycznego zamku. Roboty i transport materia³ów nie mog± wstrzymywaæ istniej±cego ruchu zwiedzania turystycznego zamku.
Nale¿y szczególnie podkre¶liæ, i¿ prace wykonywane bêd± w obszarze chronionym, cennym kulturowo i przyrodniczo. Nale¿y przewidzieæ zabezpieczenie terenu pozwalaj±ce na zebranie i usuniêcie efektów remontu.
W przypadku ewentualnych zniszczeñ niemo¿liwych do unikniêcia po zakoñczeniu zadania teren w obrêbie prac nale¿y przywróciæ do stanu pierwotnego.
Zakres prac zawieraj± program funkcjonalno – u¿ytkowy oraz przedmiar robót autorstwa dr in¿. Wies³awa Berezy.
Prace nale¿y wykonywaæ zgodnie z dokumentacj± projektow± przygotowan± na podstawie programu funkcjonalno – u¿ytkowego, przedmiaru robót, zaleceniami Inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz obowi±zuj±cych standardów PPN.
Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter rycza³towy. Wykonawca jest zobowi±zany do zapoznania siê z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonaæ zadanie zarówno zgodnie z programem funkcjonalno – u¿ytkowym, przedmiarem robót jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i w³a¶ciwo¶ciami u¿ytkowymi obiektu.
Wizja terenowa
Z uwagi na rycza³towy charakter sk³adanej oferty, wymaga siê udzia³u w wizji lokalnej z udzia³em przedstawiciela Zamawiaj±cego w miejscu planowanych robót przed wycen± sk³adanej oferty przetargowej. Termin wizji lokalnych ustala siê na 03.06.2022 r. o godz. 11.00 oraz 06.06.2022 r. o godz. 11.00. W tym terminie mo¿na uzyskaæ informacje szczegó³owe nt. zamówienia na miejscu.
Do specyfikacji do³±czony jest wzór umowy zawieraj±cy m.in. zakres prac oraz kary umowne za niedotrzymanie terminu wykonania zamówienia.
2. Zamawiaj±cy nie bêdzie zawiera³ umowy ramowej.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ okre¶lonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-18

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie– Do¶wiadczenie osoby (g³ówny projektant) wykonuj±cej dokumentacjê projektow±

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wykonuj±cej bezpo¶rednio prace elektryczne, o warto¶ci zamówienia co najmniej 150 000 z³ brutto

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:  „Formularz ofertowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
 Dokumenty potwierdzaj±ce kompetencje wymienione w pkt. X SWZ (protokó³ odbioru robót lub po¶wiadczenie nale¿ytego wykonania).
 Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce potwierdzenie, ¿e Wykonawca, spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokument ten potwierdza spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu , zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 7 do SWZ.
 „Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcê” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 5 do SWZ.
 „Wykaz dokumentacji projektowych osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” (osoba wyznaczona do prac projektowych – g³ówny projektant) przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 5A do SWZ.
 „Wykaz robót osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” (osoba wyznaczona do prac elektrycznych) przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 5B do SWZ.
 O¶wiadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami wymienionymi w pkt. X przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 7 do SWZ.
 O¶wiadczenie o zobowi±zaniu innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów) przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 7A do SWZ.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, mo¿e zostaæ wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia dodatkowych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj±cego informacji, o której mowa art. 222 ust. 5 PZP, przekazuj± Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2019 poz. 369), z innymi Wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody (dokumenty b±d¼ informacje) potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zgodnie z art. 281 ust. 4 Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000 PLN (dziesiêæ tysiêcy z³otych). Wadium mo¿e byæ wniesione w formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP
2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego BGK O/Kraków 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 (decyduje data wp³ywu na konto Zamawiaj±cego).
3. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
4. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
5. Zamawiaj±cy zwróci lub zatrzyma wadium w okoliczno¶ciach opisanych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, wymagane
o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy s± dopuszczalne jedynie na podstawie art. 455 ustawy PZP i wymagaj± formy
pisemnej

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-13 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.