eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawa i zakup paliw dla ZUKiM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i zakup paliw dla ZUKiM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430731222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrobów-Kolonia 104

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 855 30 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zukimskrobow@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zukim.gmina-lubartow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zukimlubartow.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i zakup paliw dla ZUKiM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4a7ab5f-d5ce-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00158263/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i zakup paliw dla ZUKiM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164324/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTR.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i zakup paliw dla ZUKiM” polegający na zakupie oraz dostawie paliw na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie. Przedmiot zamówienia składa się z 2 zadań:
4.1.1. Zadanie 1 - „Zakup benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95”, której zakres obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie bezgotówkowej benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 do urządzeń będących w użytkowaniu Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie.
2) Zakres zamówienia obejmuje zakup i tankowanie z dystrybutorów na stacji paliw do przystosowanych do przewozu paliwa kanistrów, będących własnością Zamawiającego.
3) Szacowane podstawowe zapotrzebowanie na zakup benzyny bezołowiowej 95 ogółem: 800 litrów.
4) Wskazana ilość jest przewidywanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy, oszacowanym na podstawie zapotrzebowania z roku ubiegłego. Określona wyżej ilość paliwa może ulec zmianie w zależności od kształtowania się bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku nie zakupienia przez Zamawiającego zaplanowanych ilości paliw Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia szacowanej ilości paliwa w zakresie podstawowym o 30%.
5) Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z aktualnie obowiązującymi normami PN-EN 228+A1:2017-06 (lub równoważnej). Wykonawca przedstawi dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
6) Bezgotówkowy zakup paliwa odbywać się będzie na podstawie dowodu wydania paliwa (WZ) zawierającego: datę zakupu, ilość i rodzaj paliwa, imię i nazwisko dokonującego zakupu, cenę jednostkową brutto (cena detaliczna) obowiązującą na stacji paliw w dniu zakupu (tankowania), cenę jednostkową brutto z zastosowanym opustem, wartość brutto z zastosowanym opustem.
7) Zamawiający przedłoży Wykonawcy zamówienia wykaz osób upoważnionych do zakupu paliwa.
8) Wykonawcy przysługuje za realizację przedmiotu umowy w zakresie zakupu benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 wynagrodzenie po cenach jednostkowych brutto na dystrybutorze w stacji paliw w dniu pobrania paliwa, z uwzględnieniem udzielonego opustu cenowego, na podstawie faktur wystawianych raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego.
9) Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktycznie odebranej ilości paliwa.
4.1.2. Zadanie 2 – „Dostawa oleju napędowego”, której zakres obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 l, zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w m. Skrobów-Kolonia, Gmina Lubartów.
2) Zakres zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę oleju napędowego w podstawowej ilości około 30 000 litrów do zbiornika zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w m. Skrobów-Kolonia. Wskazana ilość jest przewidywanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy, oszacowanym na podstawie zapotrzebowania z roku ubiegłego. Określona wyżej ilość paliwa może ulec zmianie w zależności od kształtowania się bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku nie zakupienia przez Zamawiającego zaplanowanych ilości paliw Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia szacowanej ilości paliwa w zakresie podstawowym o 30%.
3) Zamawiający dysponuje zbiornikiem na olej napędowy o pojemności 2 500 litrów.
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających normie PN-EN 590+A1:2017-06 „lub równoważne". Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z późn. zm.).
5) Na wniosek Zamawiającego, do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny.
6) Dostawy odbywać się będą na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego nie częściej niż 2 razy w miesiącu. Olej napędowy będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie do celów własnych Zamawiającego.
7) Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor (legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego), spełniający wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2021 r. poz. 2068. z późn. zm.) oraz przepisów dotyczących transportu paliw ciekłych.
8) Dostawa będzie zrealizowana przez Wykonawcę najpóźniej w ciągu 24 godzin od telefonicznego lub e- mailowego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
9) Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika paliwa oleju napędowego będzie realizowany w godzinach pracy zakładu: od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i zostanie każdorazowo potwierdzony przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę powyższej zasady po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
10) Rozliczenie pobranego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur wystawianych raz w miesiącu. Faktura musi zawierać: datę dostawy, rodzaj i ilość dostarczonego paliwa, cenę jednostkową netto za 1 l paliwa, komunikat cenowy producenta paliwa o zmianie ceny obowiązującej w dniu dostawy. Termin płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
11) Wykonawcy przysługuje za realizację przedmiotu umowy w zakresie dostaw oleju napędowego wynagrodzenie a podstawą ustalenia przez Wykonawcę aktualnej ceny oleju napędowego będzie cena jednostkowa zł netto producenta oleju napędowego z dnia dostawy oleju napędowego Zamawiającemu zwiększona o procentowy wskaźnik - wyliczony przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 2 SWZ.
12) Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktycznie dostarczonej i odebranej ilości paliwa.
4.1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie podstawowym szacuje się zakup:
a) Ilość benzyny bezołowiowej 95 w litrach: 800
b) Ilość oleju napędowego w litrach: 30 000
4.1.4 Minimalna ilość paliwa, jaka zostanie zakupiona przez Zamawiającego: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia o 30% szacowanej ilości paliwa w zakresie podstawowym wskazanym w pkt. 4.1.3
4.2.1. Zamawiający wymaga, aby paliwa spełniały wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2017 r., poz. 247) oraz być zgodne z normami:
- PN-EN 228+A1:2017-06 (lub równoważną) - dotyczy benzyny bezołowiowej,
- PN-EN 590+A1:2017-06 (lub równoważną) - dotyczy oleju napędowego.
4.2.2. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej weryfikacji jakości paliw, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium analityczne.
4.2.3. Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 odbywać się będzie w stacji paliw stanowiących własność Wykonawcy lub z którymi Wykonawca podpisał stosowne umowy - wskazanej w Formularzu ofertowym Załącznik Nr 2 do SWZ.
Odległość stacji paliw którą Wykonawca wskaże w ofercie nie może być większa niż 10 km od siedziby Zamawiającego zmierzona najkrótszą drogą - o nawierzchniach asfaltowych. Stacja paliw musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie - w brzmieniu zgodnie z załącznikiem do obwieszczenia Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. (Dz. U. poz. 1853).
4.2.4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w formie bezgotówkowej w złotych polskich.
4.2.5. Każde tankowanie/dostawa potwierdzona będzie dokumentem WZ lub innym dowodem wydania z podaniem daty tankowania/dostawy, ilości paliwa, rodzaju pojazdu z numerem rejestracyjnym.
4.2.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne".

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na : „Dostawę i zakup paliw dla ZUKiM”- znak sprawy: DTR.271.1.2022, prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ww. ustawy, zostało zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnione.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia z uwagi na fakt, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę i zakup paliw dla ZUKiM”- znak sprawy: DTR.271.1.2022, do upływu terminu składania ofert tj. 26.05.2022 r. godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.