Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00182592/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00213273/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00320181/01 - Wynik z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP WRAZ Z DOSTARCZENIEM MACIERZY DYSKOWEJ DLA BIURA BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezydenta RP
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000023
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wiejska 10
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prezydent.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183122
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00182592/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); 2. Wadium należy wnieść w terminie, o którym mowa w Sekcji XVII pkt 17.1 SWZ; 3. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu (wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt 14.4. SWZ),
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299, z późn. zm.).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. Wpłaty można dokonać przelewem na rachunek bankowy o numerze: 25 1010 1010 0036 6513 9120 0000.
5. Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie określonym w pkt. 14.2 SWZ.
6. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ
Po zmianie:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych); 2. Wadium należy wnieść w terminie, o którym mowa w Sekcji XVII pkt 17.1 SWZ; 3. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu (wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt 14.4. SWZ),
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299, z późn. zm.).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. Wpłaty można dokonać przelewem na rachunek bankowy o numerze: 25 1010 1010 0036 6513 9120 0000.
5. Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie określonym w pkt. 14.2 SWZ.
6. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług podnoszących bezpieczeństwo cyfrowe, wdrożenia i konfiguracje w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SERWERA PAMIĘCI MASOWEJ
- "Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec".
- Dostawa urządzeń: serwera wraz z systemem operacyjnym oraz macierzy dyskowej i 4 szt. kabli patchcord LC-LC 2m
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nowy Dwór.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.