eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawce › "Zakup ciągnika wraz ze sprzętem do utrzymania urządzeń wodnych"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup ciągnika wraz ze sprzętem do utrzymania
urządzeń wodnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Wodna Krośniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610201479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Morawce

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-340

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swodnakrosniewice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brak.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spolka_wodna_krosniewice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Wodna Krośniewice

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup ciągnika wraz ze sprzętem do utrzymania
urządzeń wodnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45d50180-a540-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039671/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu do utrzymania urządzeń wodnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowa operacja realizowana jest przy współfinansowaniu ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika wraz ze sprzętem do utrzymania urządzeń wodnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SWZ.
2. W ramach zamówienia przewidziano zakup:
● Ciągnik rolniczy o mocy minimalnej 107 koni mechanicznych przeznaczony do współpracy z maszynami typu: ramie wysięgnikowe o zasięgu minimalnym 550 cm;
● Ramie wysięgnikowe o zasięgu minimalnym 550 cm;
● Głowica mulczująca o szerokości minimum 120 cm;
/Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Produkcyjne ROLSERWIS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740004990

7.3.3) Ulica: ul. Krośniewicka 30

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.