eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Gospodarstwo Rybackie Krogulna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krogulna.katowice.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

chów i hodowla ryb

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3471809d-110f-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/gospodarstwo-rybackie-krogulna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych dostępnych pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna ,
2) Poczty elektronicznej zamawiającego: grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, iż oferta wraz z pozostałymi dokumentami muszą zostać przekazane za pomocą powyższej platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. Urz. UE L 119/1, 04/05/2016 zwanego dalej „RODO" Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Gospodarstwo Rybackie Krogulna , zwane dalej „Gospodarstwem”. W Gospodarstwie został wyznaczony inspektorem ochrony danych z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl lub pisemnie (adres siedziby Gospodarstwa).
Z inspektorem danych osobowych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Pozostałe informacje RODO są udostępnione w SWZ pkt 31.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-270.003.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonuje podziału na części ze względu na przedmiot zamówienia publicznego. Dokonanie podziału dostawy na części nie przyniesie żadnych wymiernych korzyści finansowych dla Zamawiającego, tym bardziej że Zamawiający wskazał tylko 1 adres jako miejsce dostawy ( wykonania Zamówienia ). Przedmiot zamówienia stanowi pojazd, który można w całości zakupić w całości u jednego wykonawcy. Podział zamówienia na części groziłoby dużymi trudnościami technicznymi wykonania i skoordynowania zamówienia, a także dużymi kosztami wykonania zamówienia.
Poniższy opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania techniczne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania określeń odwołujących się bezpośrednio do konkretnych produktów, urządzeń, norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu, oznaczenia pochodzenia służą one określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważ z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w dokumentacji postępowania, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji oraz posiadać będą certyfikaty i aprobaty równoważne do wskazanych w dokumentacji postępowania. Jako rozwiązanie równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Wymagania techniczne ciągnika rolniczego:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa ciągnika wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego:
a) Ciągnik rolniczy, fabrycznie nowy, rok produkcji 2023 – 2024;
2) Wymiary ciągnika:
a) Wysokość z zawieszeniem kabiny od 2700 do 3100 mm
b) Szerokość od 2400 do 2500 mm
c) Długość od 4300 do 5000 mm
d) Masa ciągnika bez obciążników od 5500 do 6500 kg
3) Silnik:
a) Wysokoprężny 4 cylindrowy , spełniający aktualne normy spalin.
b) mocy silnika 130 – 160 KM
c) Pojemność skokowa silnika 4000 – 5000 cm3.
d) Norma emisji spalin min. EURO 5
e) Inteligentny system sterowania mocą
4) Zawieszenie
a) Konstrukcja ramowa
b) Amortyzowana oś przednia
5) Przekładnia
a) Przekładnia automatyczna bezstopniowa z automatycznym sterowaniem mocy silnika

6) Napęd
a) Napęd na cztery koła 4x4
b) Oś tylna kołnierzowa
c) Koła stalowe
7) Układ hydrauliczny
a) Pompa hydrauliczna o wydajności min 110 – max 130 l/min
b) Minimum trzy pary sekcji hydraulicznych sterowane elektronicznie
c) Tylny TUZ udźwig minimum 5000 kg
d) Przedni TUZ udźwig minimum 3500 kg
e) Sterowanie TUZ z błotnika
8) WOM
a) Tylny WOM min. trzy prędkości 540/540E/1000 obr./min
b) Przedni WOM
9) Układ hamulcowy
a) Mechaniczny hamulec roboczy sterowany ręcznie
b) Hamulce – standardowe hamulce tarczowe
c) Hamulec przyczepy – pneumatyczny dwuprzewodowy
10) Pozostałe parametry
a) Kabina amortyzowana z klimatyzacją
b) Radio
c) Fotel pneumatyczny
d) Oświetlenie LED
e) Ogumienie: tył: min. 600/65R38 , przód min 540/65R24
f) Światła ostrzegawcze min. 2 szt.
g) Instalacja ISOBUS
h) Cięgło górne z końcówką hakową kategoria 3
i) Cięgło dolne z końcówką hakową kategoria 3
j) Przednie błotniki skrętne
k) Zaczep tylny rolniczy
l) Zaczep tylny transportowy
m) Wycieraczki spryskiwacze przedniej i tylnej szyby
n) Obciążnik blokowy na przedni TUZ 900 kg
o) Obciążniki na tylne koła po 150 kg na jedno koło
p) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania autoryzowanego serwisu
q) Autoryzowany serwis zlokalizowany maksymalnie 100 km o siedziby zamawiającego
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Homologacja końcowa europejska lub dokument równoważny;
b) Wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Polski;
c) Szkolenie z obsługi ciągnika w miejscu dostawy
d) Instrukcja obsługi w języku polskim
e) Gwarancja minimum 24 miesiące
f) Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu bez ogrzewania. W dniu dostawy Wykonawca przeszkoli minimum 3 osoby z zakresu obsługi, konserwacji, eksploatacji oraz drobnych napraw w wymiarze czasowym co najmniej 3 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a Jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu, oraz otrzymał największą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 1 i 2 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a. Posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wymagane jest złożenie Oświadczenia.
b. Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wymagane jest złożenie Oświadczenia.
c. Dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wymagane jest złożenie Oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie przedłożonego oświadczenia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczenia, należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 112 ust. 1 ustawy PZP o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia jednocześnie z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego :
- Specyfikacja Techniczna oferowanego ciągnika rolniczego zawierająca informacje nt. wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt 3 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych podanych w pkt, lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę do ich złożenia, lub uzupełnienia w termie 3 dni od daty doręczenia wezwania.
Zgodnie z art. 107 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP czynności powyżej nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami, lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Oferta niezawierająca przedmiotowych środków dowodowych podlegać będzie odrzuceniu bez możliwości jej poprawy przez Wykonawcę.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to,że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
2. Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, ( zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ ), w przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 ustawy PZP.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia:
a. zmiany obowiązującej stawki VAT w dacie wykonania przedmiotu umowy;
Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy PZP zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na warunkach określonych w art. 455 ustawy PZP. Prawa i obowiązki wynikające z umowy nie mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej opisanej w pkt. 17 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.