eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozie › Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Brzozie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Brzozie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BRZOZIE 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzozie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 49 129 10

1.5.8.) Numer faksu: 56 49 129 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/category/zamowienia-publiczne/powyzej-130-000-zl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Brzozie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3febf9a0-b2fe-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022602/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Brzozie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2325305,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1: Przebudowa drogi publicznej nr 080342C w miejscowości Brzozie na dz. nr 214/21
Przedmiotowe zadanie realizowane będzie na działce nr 199/1 i 214/21, obręb Brzozie w miejscowości Brzozie. Działka nr 214/21 stanowi pas drogowy drogi gminnej, która włącza się w drogę powiatową nr 1806C na dz. nr 199/1. Długość drogi 126 mb.
Podstawowym celem projektowanej przebudowy drogi jest wykonanie nowej konstrukcji jezdni dostosowanej do obciążenia od ruchu, poprawa parametrów geometrycznych drogi poprzez poszerzenie jezdni oraz zapewnienie właściwego odwodnienia drogi poprzez wykonanie normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych.
Projektowane konstrukcje nawierzchni
Jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8cm
- warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej grub. 8 cm
- warstwa podsypki cementowo - piaskowej, 1:4 o grub. 3 cm
- podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie frakcji 0/31,5mm o grub. 20cm
Zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8cm
- warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej grub. 8 cm
- warstwa podsypki cementowo - piaskowej, 1:4 o grub. 3 cm
- podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie frakcji 0/31,5mm o grub. 20cm
Odwodnienie
Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren wzdłuż drogi.
Oświetlenie
Oświetlenie drogi zaprojektowano z lamp hybrydowych z oprawą typu LED o mocy 50W zasilaną przez dwa panele fotowoltaiczne o mocy min. 270Wp każdy i turbiną wiatrową o mocy minimum 400W.
Szczegółowy opis części zawarty został w załączniku do SWZ nr 11 – część nr 1 - dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 255405,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 : Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 341/2, obręb Brzozie
Przedmiotowe zadanie realizowane będzie na działce nr 341/2, obręb Brzozie w miejscowości Brzozie.
W ramach przebudowywanego odcinka drogi projektuje się m. in.: wykonanie: nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, nawierzchni zjazdów z betony asfaltowego, poboczy umocnionych kruszywem łamanym, oznakowania pionowego, montaż lamp drogowych hybrydowych zasilanych energią słoneczną i wiatrową.
Podstawowe parametry drogi gminnej:
- Długość odcinka: 279,58 m
- Prędkość projektowa: Vp=30 km/h,
- Szerokość jezdni: 4,0 m
- Szerokość pobocza: 0,5 m
- Pochylenie poprzeczne jezdni: 2% (jednostronne)
Konstrukcja nawierzchni jezdni
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 15 cm
Konstrukcja nawierzchni zjazdu
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 10 cm
Konstrukcja poboczy wzmocnionych
Kruszywo łamane 0/31 stabilizowane mechanicznie 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 10 cm
Odwodnienie
Odwodnienie projektowanego odcinka drogi gminnej będzie realizowane powierzchniowo za pomocą zaprojektowanych pochyleń podłużnych i poprzecznych na teren istniejącego pasa drogowego.
Oświetlenie
Oświetlenie drogi zaprojektowano z lamp hybrydowych z oprawa typu LED o mocy min, 30W zasilaną przez panele fotowoltaiczne i turbinę wiatrową.
Szczegółowy opis części zawarty został w załączniku do SWZ nr 12 – część nr 2 - dokumentacja projektowa.
Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca wykona odcinek próbny dla każdej warstwy zgodnie z dokumentem STWOR (D.04.02.02; D.04.04.04.02; D.05/.03.05) w celu uściślenia organizacji wytwarzania i układania oraz ustalenia warunków zagęszczania i uzyskiwanych parametrów jakościowych.
Odcinek próbny powinien być zlokalizowany w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnia odcinka próbnego powinna wynosić co najmniej od 100 m2 do 130 m2. Na odcinku próbnym Wykonawca powinien użyć takich materiałów oraz sprzętu jakie zamierza stosować do wykonania wymaganych warstw.
Wykonawca może przystąpić do realizacji robót po zaakceptowaniu przez Zamawiającego technologii wbudowania i zagęszczania oraz wyników z odcinka próbnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 390471,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Przebudowa gminnej drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 404/82 w msc. Brzozie
Inwestycja polega na przebudowie gminnej drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 404/82 w msc. Brzozie. Zaprojektowano nawierzchnię drogi z kostki betonowej ograniczoną obustronnie krawężnikiem betonowym. Szerokość jezdni: 4,5 m.
Wyokrąglenie krawędzi jezdni w obrębie zjazdów publicznych łukami o
promieniach od 5,0 do 20,0 m.
Zaprojektowano pochylenie jednostronne jezdni wynoszące 2%. W obrębie zjazdów publicznych pochylenie dostosowane do jezdni istniejących. Zaprojektowano zjazdy indywidualne o nawierzchni z kostki betonowej. Przecięcie krawędzi jezdni i zjazdów ścięte skosem 1:1.
Wykaz zjazdów (lokalizacja i powierzchnia zjazdu[m2])
1. str.L. 0+023,76 - 6,26
2. str.P. 0+032,95 - 7,37
3. str.L. 0+043,44 - 6,92
4. str.P. 0+045,17 - 8,70
5. str.P. 0+068,14 - 5,12
6. str.L. 0+077,88 - 6,92
7. str.P. 0+095,00 - 6,41
8. str.L. 0+099,85 - 7,20
Nawierzchnia zjazdów ma być wykonana z kostki brukowej.
Konstrukcja jezdni:
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej grub. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa grub. 5 cm,
- podbudowa z betonu C8/10 grub. 23cm,
- warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm.
Konstrukcja zjazdów:
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej grub. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa grub. 5 cm,
- podbudowa z betonu C8/10 grub. 15cm,
- warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm.
Obramowanie jezdni: krawężniki betonowe o wymiarach 15x22cm oraz oporniki 12x25 cm na ławach z betonu C12/15. Obramowanie zjazdów: obrzeże betonowe 8x30 cm na ławach z betonu C12/15. Pod ławami betonowymi zaprojektowano warstwę odsączającą grub. 10 cm.
Oświetlenie
Oświetlenie drogi zaprojektowano z lamp hybrydowych z oprawą typu LED o mocy min. 38 W zasilaną przez dwa panele fotowoltaiczne o mocy min. 400W (2 x 200W) i turbiną wiatrową o mocy min. 400W.
Szczegółowy opis części zawarty został w załączniku do SWZ nr 13 – część nr 3 - dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 242475,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Przebudowa drogi gminnej nr 080313C Augustowo - Mały Głęboczek o długości 990m
W ramach przebudowywanego odcinka drogi gminnej o nr 080313C projektuje się m. in.: wykonanie: nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, nawierzchni zjazdów z betony asfaltowego, poboczy umocnionych kruszywem łamanym, barier ochronnych, oznakowania pionowego ,montaż lamp drogowych hybrydowych zasilanych energią słoneczną i wiatrową.
Przebieg projektowanego odcinka drogi gminnej o nr 080313C i długości 990,00m będzie pokrywał się z istniejącym śladem, w istniejącym pasie drogowym. Szerokość jezdni projektuje się równą od 3,50m do 4,0m zgodnie z następującym kilometrażem:
- Od km 0+000.00 do km 0+040.61 jezdnia o szerokości 4,5m
- Od km 0+040.61 do km 0+147.53 jezdnia o szerokości 4,0m
- Od km 0+147.53 do km 0+323.62 jezdnia o szerokości 4,5m
- Od km 0+323.62 do km 0+577.53 jezdnia o szerokości 4,0m
- Od km 0+577.53 do km 0+990.00 jezdnia o szerokości 4,5m.
Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym projektuje się równe 2% jednostronne o kierunku zgodnym z naturalnym ukształtowaniem terenu wokół drogi. Po obu stronach jezdni projektuje się pobocza o szerokości od 0,5m do 0,75m, umocnionych kruszywem łamanym na całej szerokości. Na odcinku od km 0+550.48 do km 0+575.48 projektuje się wykonanie mijanki o łącznej szerokości razem z jezdnią drogi równej 5,0. Połączenie krawędzi mijanki i jezdni drogi gminnej projektuje się wykonać skosem 1:2. W km ok. 0+207.00 projektuje się ustawienie barier ochronnych o długości 16m po obu stronach drogi w miejscu istniejącego przepustu drogowego.
Konstrukcja nawierzchni jezdni
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku - 15 cm
Konstrukcja nawierzchni zjazdu
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku - 10 cm
Konstrukcja poboczy wzmocnionych
Kruszywo łamane 0/31 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku - 10 cm
Konstrukcja podwójnego prawo skrętu
Kostka kamienna brukowa 9/11
Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 5 cm
Podbudowa z betonu cementowego klasy C12/15 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 15 cm
Obramowanie podwójnego prawo skrętu od strony jezdni projektuje się wykonać z krawężnika betonowego o wymiarach 15x22cm wyniesionego +2cm ponad krawędź jezdni, posadowionego na ławie z oporem z betonu klasy C12/15. Obramowanie podwójnego prawo skrętu od strony terenu projektuje się wykonać z opornika betonowego o wymiarach 12x25cm posadowionym na ławie z betonu klasy C12/15.
Odwodnienie
Odwodnienie projektowanego odcinka drogi gminnej będzie realizowane powierzchniowo za pomocą zaprojektowanych pochyleń podłużnych i poprzecznych na teren istniejącego pasa
drogowego.
Oświetlenie
Oświetlenie drogi zaprojektowano z lamp hybrydowych z oprawa typu LED o mocy min, 30W zasilaną przez panele fotowoltaiczne i turbinę wiatrową.
Szczegółowy opis części zawarty został w załączniku do SWZ nr 14 – część nr 4 - dokumentacja projektowa.

Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca wykona odcinek próbny dla każdej warstwy zgodnie z dokumentem STWOR (D.04.02.02; D.04.04.04.02; D.05/.03.05) w celu uściślenia organizacji wytwarzania i układania oraz ustalenia warunków zagęszczania i uzyskiwanych parametrów jakościowych.
Odcinek próbny powinien być zlokalizowany w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnia odcinka próbnego powinna wynosić co najmniej od 280 m2 do 380 m2. Na odcinku próbnym Wykonawca powinien użyć takich materiałów oraz sprzętu jakie zamierza stosować do wykonania wymaganych warstw.
Wykonawca może przystąpić do realizacji robót po zaakceptowaniu przez Zamawiającego technologii wbudowania i zagęszczania oraz wyników z odcinka próbnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1239588,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: Dostawa wyposażenia do siłowni w Brzoziu
Dostawa kompletnego wyposażenia do siłowni w Brzoziu. Wyposażenie składać się ma z maszyn ćwiczących wytrzymałość dolnych i górnych części ciała. Wyposażenie obejmuje: maszynę do ćwiczeń na plecy, bramę nożna, bieżnię elektryczną, rower treningowy, elektromagnetyczny trenażer eliptyczny, maszynę do wypychania na barki, wyciskanie na klatę piersiową, maszynę Smitha, ławkę regulowaną ze stojakami, ławkę dwustronnie regulowaną, stojaki do ćwiczeń, suwnicę na nogi, wioślarz magnetyczny, hantle, gumy do ćwiczeń, matę do ćwiczeń, skakankę, piłkę gimnastyczną. Sprzęt ma być wykorzystywany komercyjnie.
Szczegółowy opis wyposażenia z minimalnymi danymi technicznymi zawarty został w załączniku nr 15 opis wyposażenia siłowni. Niniejszy załącznik został sporządzony w sposób umożliwiający wykorzystanie przez Wykonawcę do przygotowania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37442300-8 - Maszyny ćwiczące wytrzymałość dolnej i górnej części ciała

37442100-8 - Hantle

37442200-8 - Sztangi

37442400-8 - Ławeczki lub stojaki z ciężarkami

4.5.5.) Wartość części: 130034,52 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: Elektryczny pojazd wolnobieżny
Dostawa elektrycznego pojazdu wolnobieżnego przeznaczonego do przewozu osób. Pojazd ma być wykorzystywany w celach turystycznych.
Specyfikacja techniczna pojazdu:
Typ: Elektryczny pojazd wolnobieżny
Zastosowanie: przewóz osób`
Kolor: mleczno- szary RAL: 7047
Ilość miejsc: 14 (wraz z miejscem dla kierowcy)
Akumulator: 6V260AH x 12
Silnik: AC72V7.5KW
Przekładnia: automatyczna
Ładowarka: 72V25A automatyczna zewnętrzna
Zawieszenie: resory piórowe, amortyzatory
Promień skrętu: 5.6 m
Procent wznoszenia: 20%
Czas ładowania: 6-8 h
Maksymalna prędkość: 25 km/h
Stopień redukcji: 16:1
Felgi: stalowe: 165/70/R13
Deska rozdzielcza: wskaźnik stanu baterii, prędkości, świateł;
Hamulce: tarczowe na przód i bębnowe na tył, niezależny postojowy, serwo hamulcowe;
Oświetlenie: reflektory przednie, kierunkowskazy, światło hamowania, wsteczne;
Wyposażenie dodatkowe: radio z MP3 wraz z głośnikami zamontowanymi w pojeździe, kurtyny ochronne, pasy bezpieczeństwa.
Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny odbywać się będzie w sposób mobilny (usługa realizowana w miejscu postoju e-pojazdu). Wykonawca zapewni telefoniczne wsparcie serwisu.
Specyfikacja techniczna jest przykładową specyfikacja, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 67330,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314148,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314148,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NPB Leszek Moczadlo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519630104

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 36

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314148,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480280,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480280,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480280,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871096310

7.3.3) Ulica: Długa 27

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480280,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298244,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298244,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NPB Leszek Moczadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519630104

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 36

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298244,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1524693,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1524693,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1524693,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871096310

7.3.3) Ulica: Długa 27

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1524693,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159942,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159942,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159942,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBO Ulikowski Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292794781

7.3.3) Ulica: Boczna 41

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159942,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82815,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82815,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82515,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frelin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366221855

7.3.3) Ulica: Graniczna 8a/bud. DC1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-610

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82815,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.