Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00130578/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
- 2025/BZP 00139225/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasienica 159
1.5.2.) Miejscowość: Jasienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334726200
1.5.8.) Numer faksu: 334726262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,191730,9e70e0ab0445e17a4663c24ef8df39e9.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc81aa49-906a-472e-a941-561916be7823
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036069/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty cząstkowe dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130578
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356980,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 zamówienia: Remonty cząstkowe dróg w sołectwach Bielowicko, Biery, Grodziec, Iłownica, Jasienica, Łazy, Roztropice, Świętoszówka, Wieszczęta.1.1. Zamówienie polegać będzie na naprawie ubytków w nawierzchni dróg (masą asfaltową), uzupełnieniu poboczy kruszywem kamiennym do poziomu jezdni, zabezpieczeniem przed dalszym niszczeniem (spryskanie emulsją, zalewanie pęknięć asfaltem) oraz regulacji pokryw studziennych oraz krat ściekowych do poziomu jezdni.
Zakres robót:
1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno - asfaltowej z wycinaniem krawędzi oraz oblaniem asfaltem i zasypaniem grysem krawędzi,
2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno- asfaltowej bez wycinania krawędzi oraz oblaniem asfaltem i zasypaniem grysem krawędzi łat – rozliczenie za 1 tonę wbudowanej masy,
3) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych emulsją i grysem kamiennym,
4) zamkniecie pęknięć w nawierzchniach bitumicznych (szczelina do 2 cm szerokości) – asfaltem na gorąco z zasypaniem grysem kamiennym (od 1 do 2 mm),
5) regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych oraz wpustów studni deszczowych,
6) uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym do poziomu jezdni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 1a – dla części 1 zamówienia), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ)
- projektowane postanowienia umowy (stanowiące załącznik do niniejszej SWZ nr 3a dla części 1 zamówienia)
- specyfikacje techniczne (stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SWZ)
Uwaga nr 1: Podane w formularzu cenowym ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do wyłonienia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych robot podczas realizacji, w ramach kwoty określonej w § 10 ust. 1 projektowanych postanowień umownych (załącznik 3a do SWZ)
Wartość umowy brutto (określona w § 10 ust. 1 umowy) dla części 1 zamówienia nie przekroczy kwoty 242 766,00 zł, tj. kwoty którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia.
1.2. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 206310,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 zamówienia: Remonty cząstkowe dróg w sołectwach Landek, Mazańcowice, Międzyrzecze Dolne, Międzyrzecze Górne, Rudzica.1.1. Zamówienie polegać będzie na naprawie ubytków w nawierzchni dróg (masą asfaltową), uzupełnieniu poboczy kruszywem kamiennym do poziomu jezdni, zabezpieczeniem przed dalszym niszczeniem (spryskanie emulsją, zalewanie pęknięć asfaltem) oraz regulacji pokryw studziennych oraz krat ściekowych do poziomu jezdni.
Zakres robót:
1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno - asfaltowej z wycinaniem krawędzi oraz oblaniem asfaltem i zasypaniem grysem krawędzi,
2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno- asfaltowej bez wycinania krawędzi oraz oblaniem asfaltem i zasypaniem grysem krawędzi łat – rozliczenie za 1 tonę wbudowanej masy,
3) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych emulsją i grysem kamiennym,
4) zamkniecie pęknięć w nawierzchniach bitumicznych (szczelina do 2 cm szerokości) – asfaltem na gorąco z zasypaniem grysem kamiennym (od 1 do 2 mm),
5) regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych oraz wpustów studni deszczowych,
6) uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym do poziomu jezdni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- formularz cenowy (stanowiący załącznik nr i 1b – dla części 2 zamówienia), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ)
- projektowane postanowienia umowy (stanowiące załącznik do niniejszej SWZ nr 3b dla części 2 zamówienia)
- specyfikacje techniczne (stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SWZ)
Uwaga nr 1: Podane w formularzu cenowym ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do wyłonienia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych robot podczas realizacji, w ramach kwoty określonej w § 10 ust. 1 projektowanych postanowień umownych (załącznik 3b do SWZ).
Wartość umowy brutto (określona w § 10 ust. 1 umowy) dla części 2 zamówienia nie przekroczy kwoty 183 843,00 zł, tj. kwoty którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia.
1.2. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 150670,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255151,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480320,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255151,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DROMA - ROBOTY DROGOWE S. C. T. S. WOŁONCIEJ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROMA - ROBOTY DROGOWE TOMASZ WOŁONCIEJ, DROMA - ROBOTY DROGOWE STANISŁAW WOŁONCIEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472034581
7.3.3) Ulica: Wadowicka 68
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-308
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
DROMA - ROBOTY DROGOWE SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ I STANISŁAW WOŁONCIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242766,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185607,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351059,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185607,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DROMA - ROBOTY DROGOWE S. C. T. S. WOŁONCIEJ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROMA - ROBOTY DROGOWE TOMASZ WOŁONCIEJ, DROMA - ROBOTY DROGOWE STANISŁAW WOŁONCIEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472034581
7.3.3) Ulica: Wadowicka 68
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-308
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
DROMA - ROBOTY DROGOWE SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ I STANISŁAW WOŁONCIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183843,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JASIENICA
- Rozbudowa drogi publicznej nr 490011S ("Astrów") w sołectwie Jasienica, Gmina Jasienica wraz z rozbudową obiektu mostowego LNI35
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy
więcej: przetargi JASIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg w gminie Szydłów w 2025 roku
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw w Nadleśnictwie Turawa w 2025 roku
- Modernizacja drogi powiatowej nr D1 na wybranym odcinku
- Odbudowa drogi powiatowej nr 1618 O relacji Łąka Prudnicka - Pokrzywna
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Budy Łańcuckie polegająca na budowie przepustu wraz z rozbiórką mostu"
- Remont obiektu mostowego na DW 745 km 3+022 nad ciekiem bez nazwy w m. Masłów
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.