eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchowola › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W OBSZARZE WIEJSKIM ORAZ ZABUDOWIE KOLONIJNEJ W GMINIE SUCHOWOLA - I



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W OBSZARZE WIEJSKIM ORAZ ZABUDOWIE KOLONIJNEJ W GMINIE SUCHOWOLA - I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857229400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W OBSZARZE WIEJSKIM ORAZ ZABUDOWIE KOLONIJNEJ W GMINIE SUCHOWOLA - I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da27e5a6-ac0e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008663/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 131163B na odcinku od DK nr 8 do wsi Kiersnówka

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 131031B we wsi Sucha Góra

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 103505 B Chodorówka Stara - Kol. Dryga

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 131016B Kol. Dryga - Nowe Stojło

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej na działce geodezyjnej nr 286 obręb Dryga

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098398/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– Przebudowa drogi gminnej Nr 131016B na odcinku Kol. Dryga – granica gminy – Nowe Stojło
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie korpusu drogowego
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu

Parametry barier ochronnych : N2 W4 A, odcinek najazdowy- 8,0m, odcinek końcowy- 4,0m.
Rozbiórkę istniejących przepustów należy uwzględnić w pozycji wykonania.
Zgodnie z tabelą wyrównania nawierzchni kruszywem naturalnym należy wbudować 1486,5m3 kruszywa.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, a nieuwzględnione w przedmiarze, nie będą mogły być uznane za roboty dodatkowe.

Dodatkowe informacje:

- Zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym leży w gestii Wykonawcy
- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w trzech egzemplarzach.
- Na warstwy podbudowy należy stosować kruszywo naturalne CNR
- Zamawiający odstępuje od konieczności wykonania odcinka próbnego i próby technologicznej.
- Obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy spoczywa na Wykonawcy robót.
- Wymiary tablicy informacyjnej 120/80 cm po jednej na każdy odcinek drogi. Wzór tablicy zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1502094,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 131505B na odcinku Chodorówka Stara – Kol. Dryga
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu

Jednostką miary w poz.1.1.2.1. przedmiaru jest [m3].
Na drodze nr 131505B nie występują roboty związane z wycinką drzew i karczowaniem krzaków.
Nie należy uwzględniać rozbiórek przepustów pod zjazdami.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, a nieuwzględnione w przedmiarze, nie będą mogły być uznane za roboty dodatkowe.

Dodatkowe informacje:

- Zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym leży w gestii Wykonawcy

- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w trzech egzemplarzach.
- Na warstwy podbudowy należy stosować kruszywo naturalne CNR
- Zamawiający odstępuje od konieczności wykonania odcinka próbnego i próby technologicznej.
- Obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy spoczywa na Wykonawcy robót.
- Wymiary tablicy informacyjnej 120/80 cm po jednej na każdy odcinek drogi. Wzór tablicy zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 947812,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– Przebudowa drogo gminnej Nr 131163B na odcinku od drogi krajowej Nr 8 do wsi Kiersnówka
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie korpusu drogowego
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu

- Zmawiający dopuszcza zmianę materiału wykonania przepustu - w km 0+056,00 przepust P1 z rur żelbetowych w ściankach prefabrykowanych o średnicy 80 cm i długości 8,50 na przepust z tworzyw sztucznych np. PEHD wraz z obrokowaniem.

Rozwiązania zamienne:
Pozycja 45 w przedmiarze robót – Zamawiający dopuszcza możliwość zaniechania wzmocnienia powierzchni skarp geokratami w przypadku zaproponowania innego rozwiązania, zapobiegającego osuwanie skarp, po wcześniejszym uzgodnieniu z projektantem.
Pozycja 34 w przedmiarze robót – Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części przelewowej z rur z tworzywa sztucznego o średnicy 80 cm wraz z obrukowaniem części wlotowych brukowcem, po wcześniejszym uzgodnieniu z projektantem.
Pozycja 35 w przedmiarze robót – Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innego rozwiązania mającego na celu wzmocnienia warstwy mrozoochronnej niż stabilizacja cementem, po wcześniejszym uzgodnieniu z projektantem.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, a nieuwzględnione w przedmiarze, nie będą mogły być uznane za roboty dodatkowe.

Dodatkowe informacje:

- Zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym leży w gestii Wykonawcy

- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w trzech egzemplarzach.
- Na warstwy podbudowy należy stosować kruszywo naturalne CNR
- Zamawiający odstępuje od konieczności wykonania odcinka próbnego i próby technologicznej.
- Obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy spoczywa na Wykonawcy robót.
- Wymiary tablicy informacyjnej 120/80 cm po jednej na każdy odcinek drogi. Wzór tablicy zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1574276,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 131031B we wsi Sucha Góra
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie korpusu drogowego
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu
Elementy ulicy

Drzewa do wycinki i krzaki do karczowania wraz z lokalizacją zaznaczono na PZT (Zał. Nr 1)
Ujęte w przedmiarze i kosztorysie znaki drogowe przeznaczone są do wymiany w miejsce istniejących znaków B-20 (na wlocie do drogi powiatowej) oraz D-42, D-43, E-17a i E-18a z obu stron wsi Sucha Góra.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, a nieuwzględnione w przedmiarze, nie będą mogły być uznane za roboty dodatkowe.

Dodatkowe informacje:

- Zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym leży w gestii Wykonawcy

- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w trzech egzemplarzach.
- Na warstwy podbudowy należy stosować kruszywo naturalne CNR
- Zamawiający odstępuje od konieczności wykonania odcinka próbnego i próby technologicznej.
- Obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy spoczywa na Wykonawcy robót.
- Wymiary tablicy informacyjnej 120/80 cm po jednej na każdy odcinek drogi. Wzór tablicy zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 651334,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej w m. kol. Dryga na działce 276 w km. 0+000-0+797,50 o łącznej długości 0,7975km

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie korpusu drogowego
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu

Rozbiórkę istniejących przepustów należy uwzględnić w pozycji wykonania.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, a nieuwzględnione w przedmiarze, nie będą mogły być uznane za roboty dodatkowe.

Dodatkowe informacje:

- Zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym leży w gestii Wykonawcy

- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w trzech egzemplarzach.
- Na warstwy podbudowy należy stosować kruszywo naturalne CNR
- Zamawiający odstępuje od konieczności wykonania odcinka próbnego i próby technologicznej.
- Obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy spoczywa na Wykonawcy robót.
- Wymiary tablicy informacyjnej 120/80 cm po jednej na każdy odcinek drogi. Wzór tablicy zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 424418,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1516254,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2267057,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1516254,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784

7.3.3) Ulica: Małyszówka Kolonia 33

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1516254,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 936704,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1438486,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 936704,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784

7.3.3) Ulica: Małyszówka Kolonia 33

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 936704,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1816230,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2674805,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1816230,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784

7.3.3) Ulica: Małyszówka Kolonia 33

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1816230,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399980,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584295,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399980,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784

7.3.3) Ulica: Małyszówka Kolonia 33

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399980,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455000,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692003,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455000,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784

7.3.3) Ulica: Małyszówka Kolonia 33

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455000,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.