Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235322/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego i galowego
dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego i galowego
dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13590955-16d5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010869/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Szycie umundurowania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings2. Zamawiający dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl , z
zastrzeżeniem, że oferta musi wpłynąć na Platformę Zakupową Zamawiającego, a nie na wskazaną
pocztę elektroniczną!3. Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na przeprowadzenie negocjacji - będą one
prowadzone elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl
poprzez wzajemną wymianę wiadomości między Zamawiającym a Wykonawcą. Po zakończeniu
negocjacji Zamawiający sporządzi protokół z negocjacji, którego treść będzie zaakceptowana przez
Wykonawcę również za pośrednictwem platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063186/01 z dnia 2021-05-25
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,
lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0.;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.;
f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji
sieciowej - kodowanie UTF8;
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi
datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z
zegarem Głównego Urzędu Miar2. Szczegółowo informacje zawarte są w Rozdziale 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinieul. Brygady Pościgowej 508 – 521 Dęblin,NIP:506-011-
18-75, REGON: 061456920kontakt: tel. 261 517 525 e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.plPani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: przeprowadzonego w trybie podstawowym z
możliwością negocjacji tj: dotyczącego „Zakup materiałów i urządzeń biurowych osprzętu mechanizacji
prac biurowych na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 3/21/P”.Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu ustawę z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019. ), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana
dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania
przez
Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w
odniesieniu do
Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych
Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO; nie
przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00173521/01 z dnia 2021-09-08
2021-09-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO*Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.***Wyjaśnienie: prawo do
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063186/01 z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084395/01 z dnia 2021-06-16
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): przypadku korzystania przez osobę, której dane
osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3
RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy
przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o
odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego
danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania
przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),
zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa
w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może
naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.- W postępowaniu o udzielenie
zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.- W
przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.
2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 20/21/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ZADANIE I – przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szycia na miarę koszul dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty
w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. wykaz przedmiotu zamówienia w danym zadaniu wraz terminami dostaw i ilościami mundurów w danym terminie;
d) Załącznik Nr 4 do SWZ – ogólne warunki umowy.
3. Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2021 r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT).
4. Każdy z dostarczonych przedmiotów umundurowania oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.
5. Szycie umundurowania będzie realizowane w siedzibie Wykonawcy, natomiast wszelkie czynności wstępne, takie jak pomiary antropometryczne oraz przymiarki nastąpią na koszt Wykonawcy na terenie 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca przed przystąpieniem do szycia umundurowania zobowiązany jest do pobrania wymiarów antropometrycznych od żołnierzy, na podstawie których uszyje umundurowanie.
6. Szczegółowe terminy pobrania wymiarów antropometrycznych zostaną określone w kontaktach roboczych, w drodze pisemnej lub telefonicznej, pomiędzy przedstawicielem Zamawiającego - Szefem Służby Mundurowej 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie a przedstawicielem Wykonawcy, co najmniej na 2 dni (dwa dni) przed planowanym dniem pobrania wymiarów i przymiarek.
7. Wykonawca musi posiadać zatwierdzony przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi - wzór przedmiotu umowy, zgodny z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną do produkcji seryjnej.
8. Przedmioty Umowy muszą zostać zgłoszone przez WYKONAWCĘ do odbioru wojskowego.
9. System zarządzania jakością WYKONAWCY spełnia wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1 – Klauzula Jakościowa stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz załącznik nr 3 do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. ZADANIE I:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena brutto oferty ocenianej
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ – kolumna 9. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.
Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanego powyżej kryterium.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ZADANIE II – przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szycia na miarę płaszczy dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty
w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. wykaz przedmiotu zamówienia w danym zadaniu wraz terminami dostaw i ilościami mundurów w danym terminie;
d) Załącznik Nr 4 do SWZ – ogólne warunki umowy.
3. Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2021 r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT).
4. Każdy z dostarczonych przedmiotów umundurowania oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.
5. Szycie umundurowania będzie realizowane w siedzibie Wykonawcy, natomiast wszelkie czynności wstępne, takie jak pomiary antropometryczne oraz przymiarki nastąpią na koszt Wykonawcy na terenie 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca przed przystąpieniem do szycia umundurowania zobowiązany jest do pobrania wymiarów antropometrycznych od żołnierzy, na podstawie których uszyje umundurowanie.
6. Szczegółowe terminy pobrania wymiarów antropometrycznych zostaną określone w kontaktach roboczych, w drodze pisemnej lub telefonicznej, pomiędzy przedstawicielem Zamawiającego - Szefem Służby Mundurowej 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
a przedstawicielem Wykonawcy, co najmniej na 2 dni (dwa dni) przed planowanym dniem pobrania wymiarów i przymiarek.
7. Wykonawca musi posiadać zatwierdzony przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi - wzór przedmiotu umowy, zgodny z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną do produkcji seryjnej.
8. Przedmioty Umowy muszą zostać zgłoszone przez WYKONAWCĘ do odbioru wojskowego.
9. System zarządzania jakością WYKONAWCY spełnia wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1 – Klauzula Jakościowa stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz załącznik nr 3 do umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. ZADANIE II
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena brutto oferty ocenianej
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ – kolumna 9. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.
Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanego powyżej kryterium.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ZADANIE III –- przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szycia na miarę munduru wyjściowego dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty
w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. wykaz przedmiotu zamówienia w danym zadaniu wraz terminami dostaw i ilościami mundurów w danym terminie;
d) Załącznik Nr 4 do SWZ – ogólne warunki umowy.
3. Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2021 r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT).
4. Każdy z dostarczonych przedmiotów umundurowania oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.
5. Szycie umundurowania będzie realizowane w siedzibie Wykonawcy, natomiast wszelkie czynności wstępne, takie jak pomiary antropometryczne oraz przymiarki nastąpią na koszt Wykonawcy na terenie 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca przed przystąpieniem do szycia umundurowania zobowiązany jest do pobrania wymiarów antropometrycznych od żołnierzy, na podstawie których uszyje umundurowanie.
6. Szczegółowe terminy pobrania wymiarów antropometrycznych zostaną określone
w kontaktach roboczych, w drodze pisemnej lub telefonicznej, pomiędzy przedstawicielem Zamawiającego - Szefem Służby Mundurowej 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
a przedstawicielem Wykonawcy, co najmniej na 2 dni (dwa dni) przed planowanym dniem pobrania wymiarów i przymiarek.
7. Wykonawca musi posiadać zatwierdzony przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi - wzór przedmiotu umowy, zgodny z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną do produkcji seryjnej.
9. Przedmioty Umowy muszą zostać zgłoszone przez WYKONAWCĘ do odbioru wojskowego.
10. System zarządzania jakością WYKONAWCY spełnia wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1 – Klauzula Jakościowa stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz załącznik nr 3 do umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. ZADANIE III
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena brutto oferty ocenianej
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ – kolumna 9. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.
Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanego powyżej kryterium.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SWZ – w formie elektronicznej (tj. opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym bądź elektronicznym podpisem osobistym. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Oświadczenie składają odrębnie:
2.1. Wykonawca;
2.2. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki cywilne (jeżeli dotyczy).
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy:
3.1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wkluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający zażąda:
3.1.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp;
Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W związku z powyższym, jeżeli Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki cywilne – wskaże w oświadczeniu Nr 2 do SWZ bazy, z których Zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy – to Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia.
4. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1. musi złożyć każdy partner konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4), art., 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy wszystkich zadań:1. Zamawiający na podstawie art. 105 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga załączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1.1. oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że Wykonawca posiada zatwierdzony przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi wzór przedmiotu umowy, zgodny z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną do produkcji seryjnej (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych razem z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie wykonawców do ich złożenia lub uzupełnienia.Oferta wykonawcy, który nie złożył i nie uzupełni na wezwanie przedmiotowych środków dowodowych lub złożone na wezwanie przedmiotowe środki dowodowe będą nadal niekompletne – zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 c) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki cywilne zobowiązany jest złożyć::- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do
SWZ – w formie elektronicznej (tj. opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym bądź elektronicznym podpisem osobistym. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
- odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp;
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazujące, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy .
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy,w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) w zakresie zmiany ilości umundurowania przeznaczonego do uszycia, w przypadkach,
o których mowa w § 1 ust. 3 umowy;
2) w zakresie zmiany terminów dostawy umundurowania, w przypadkach, o których mowa w § 3 ust. 5 umowy;
3) w zakresie zmiany cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym w przypadku ustawowych zmian podatku VAT, w zakresie wynikającym z tych zmian;
4) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba -
w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków;
5) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych;
6) podwykonawcy określonego w § 9 ust. 1;
2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale 13 pkt 3 SWZ należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings , na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-24 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia:a) ZADANIE I:
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę szycia umundurowania w 5 etapach – w terminach określonych poniżej - dostawa przedmiotu umowy w dniach liczonych od dnia podpisania umowy:
- ETAP 1 - 40 dni kalendarzowych
- ETAP 2 - 50 dni kalendarzowych
- ETAP 3 - 50 dni kalendarzowych
- ETAP 4 - 50 dni kalendarzowych
- ETAP 5 - 50 dni kalendarzowych
b) ZADANIE II:
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę szycia umundurowania w 5 etapach – w terminach określonych poniżej - dostawa przedmiotu umowy w dniach liczonych od dnia podpisania umowy:
- ETAP 1 - 40 dni kalendarzowych
- ETAP 2 - 50 dni kalendarzowych
- ETAP 3 - 50 dni kalendarzowych
- ETAP 4 - 50 dni kalendarzowych
- ETAP 5 - 50 dni kalendarzowych
c) ZADANIE III:
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę szycia umundurowania w 5 etapach – w terminach określonych poniżej - dostawa przedmiotu umowy w dniach liczonych od dnia podpisania umowy:
- ETAP 1 - 40 dni kalendarzowych
- ETAP 2 - 50 dni kalendarzowych
- ETAP 3 - 50 dni kalendarzowych
- ETAP 4 - 50 dni kalendarzowych
- ETAP 5 - 50 dni kalendarzowych
2. Dodatkowe informacje:
a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych;
b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty;
c) każdy Wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie na dane zadanie;
d) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2) ustawy Pzp;
e) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
f) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp;
g) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;
h) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
i) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
j) Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej;
k) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych;
l) postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim;
m) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych w 2026 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Usługa prania
- Dostawa wyposażenia dla ZSZ Nr 1 w Dęblinie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





