eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prowadzenie konsultacji psychiatrycznych dla dzieci i pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie konsultacji psychiatrycznych dla dzieci i pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225997128

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wcpr.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie konsultacji psychiatrycznych dla dzieci i pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfaad3fd-be57-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027774/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Konsultacje psychiatryczne dla małoletnich i pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128521

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/2023/ZP-TP/WCPR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173206,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry na rzecz usamodzielniających się wychowanków pieczy zastępczej tj. dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej w Punkcie Wsparcia dla Usamodzielniającej się Młodzieży PUNKTUS prowadzonym przez Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie oraz udział w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS;
2) Usługa obejmuje diagnozę, leczenie farmakologiczne, wydawanie na prośbę wychowanka odpowiednich zaświadczeń/skierowań związanych z procesem leczenia oraz udział w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS (psycholog, psychoterapeuta, pracownik socjalny) w celu ustalenia szczegółowego kierunku pracy z wychowankiem w zakresie diagnozy i pomocy specjalistycznej;
3) Zamawiający szacuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia liczba konsultacji psychiatrycznych łącznie wyniesie nie więcej niż 200 godzin konsultacji psychiatrycznych 60 minutowych i 30 minutowych, w tym 10 godzin udziału w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS. Wskazana szacunkowa ilość godzin służy wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie będzie wiązać stron w trakcie realizacji zamówienia. Wartość umowy wynikać będzie z wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia, których wysokość Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania najpóźniej przed terminem otwarcia ofert;
4) Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny konsultacji lekarza psychiatry;
5) Konsultacje lekarza psychiatry i udział w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS będą odbywać się w lokalizacji Zamawiającego przy ul. 11 Listopada 15B w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączeniu nr 1.I do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry dziecięcego dla małoletnich wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej i wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych;
2) Usługa obejmuje diagnozę, leczenie farmakologiczne, wydawanie na prośbę opiekuna dziecka odpowiednich zaświadczeń/skierowań związanych z procesem leczenia;
3) Zamawiający szacuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia liczba konsultacji psychiatrycznych łącznie wyniesie nie więcej niż 170 godzin konsultacji 60 minutowych i 30 minutowych. Wskazana szacunkowa ilość godzin służy wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie będzie wiązać stron w trakcie realizacji zamówienia. Wartość umowy wynikać będzie z wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia, których wysokość Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania najpóźniej przed terminem otwarcia ofert;
4) Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny konsultacji lekarza psychiatry;
5) Konsultacje lekarza psychiatry dziecięcego będą odbywać się w lewobrzeżnej części Warszawy, w gabinecie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 67660,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Prowadzenie konsultacji lekarza psychiatry dziecięcego dla małoletnich wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej i wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych;
2) Usługa obejmuje diagnozę, leczenie farmakologiczne, wydawanie na prośbę opiekuna dziecka odpowiednich zaświadczeń/skierowań związanych z procesem leczenia;
3) Zamawiający szacuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia liczba konsultacji psychiatrycznych łącznie wyniesie nie więcej niż 127 godzin konsultacji 60 minutowych i 30 minutowych. Wskazana szacunkowa ilość godzin służy wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie będzie wiązać stron w trakcie realizacji zamówienia. Wartość umowy wynikać będzie z wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia, których wysokość Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania najpóźniej przed terminem otwarcia ofert;
4) Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny konsultacji lekarza psychiatry;
5) Konsultacje lekarza psychiatry dziecięcego będą odbywać się w prawobrzeżnej części Warszawy, w gabinecie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 50546,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA Rafał Michta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272250995

7.3.3) Ulica: Mińska nr 48 lok. 40

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-808

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABINET LEKARSKI ROBERT NAUMIUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321354282

7.3.3) Ulica: 3 Maja nr 127B lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA – WAWER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521754367

7.3.3) Ulica: Józefa Strusia nr 4/8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-564

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dla części I, II, III:
TERMIN WYKONANIA UMOWY
Wykonawca zobowiązuje się wykonać Umowę w terminie od dnia zawarcia Umowy do dnia 20.12.2023 r. lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia umowy o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.