Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00117910/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno - Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080467187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 52
1.5.2.) Miejscowość: Torzym
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-235
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.nowaczyk@szpitaltorzym.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltorzym.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10673111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30350eb0-2384-4c04-bfdc-4811391526b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117910
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 382.DN.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych.
2. Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
a) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023.0.1587 t.j.);
b) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2024.54 t.j.);
c) Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U.2024.643 t.j.);
d) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U.2017r.1975);
e) Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 listopada 2021 r. w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych (Dz.U.2021.2245);
f) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz.U.2014.107);
3. Odbiór, transport i utylizacja obejmuje odpady o następujących kodach:
4. 18 01 02* – części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 180103)
5. 18 01 03* – inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82)
6. 18 01 06* – chemikalia w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne,
7. 18 01 08* – leki cytotoksyczne i cytostatyczne
8. 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08
9. 18 01 82* - pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych
10. oraz: transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów w o kodzie: 18 01 04
11. Odbiór odpadów odbywać się będzie nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu z miejsca ich czasowego gromadzenia, tj. siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188676,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188676,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188676,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vincomed Jacek Komorowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291152149
7.3.3) Ulica: ul. Batorego 61/2
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-001
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Promarol Plus sp. z o. o. - unieszkodliwienie odpadów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188676,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-17 do 2026-03-16INNE PRZETARGI TORZYM
- "Przebudowa części budynku Przedszkola na Żłobek"
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Bobrówka i Tarnawa wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 7120/12 obręb 00075 Wystok, jednostka ewidencyjna 055 Torzym
więcej: przetargi TORZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów o kodzie 18 01 80 z jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
- "Usługa opróżniania i porządkowania nieruchomości pozostających w administrowaniu lub zarządzaniu Zarządu Mienia m. st. Warszawy"
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nieborów w 2025 r.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nieborów.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dziadowa Kłoda
- "Remont elewacji, dachu budynku, schodów zewnętrznych oraz muru oporowego budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 10"
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.