Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070682/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
- 2023/BZP 00148664/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00180699/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00180748/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00180775/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00180839/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00180870/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00182668/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00182687/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00182726/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00182764/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00182782/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00182814/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2022/BZP 00141541/01 - Wynik z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych (Nr postępowania: 04/2022)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM MEDYCZNE IM. DR. KAROLA JONSCHERA W ŁODZI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472237185
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Milionowa 14
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 93-113
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 426721904
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jonscher.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jonscher.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182646
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00147869
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3) Przed zmianą:
Pakiet III - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 3) Przed zmianą:
Opatrunki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 5 (Część 5) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 5) Przed zmianą:
Pakiet V - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 5) Przed zmianą:
Opatrunki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 8 (Część 8) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 8) Przed zmianą:
Pakiet VIII - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 8) Przed zmianą:
Opatrunki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 9 (Część 9) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 9) Przed zmianą:
Pakiet IX poz. 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 9) Przed zmianą:
Opatrunki
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w przychodni przy ul. Odrzańskiej 29 w Łodzi-prace inwestycyjne i modernizacyjne w ramach projektu pn. ,,Pogodna Jesień Życia'' w ramach programu FEŁ 2027.
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO
- "Dostawa środków opatrunkowych z podziałem na 4 części"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-59/2025)
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.