eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirów Stary"Modernizacja kotłowni oraz sieci ciepłowniczej zasilającej w ciepło obiekty użyteczności publicznej w miejscowości Mirów Stary"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja kotłowni oraz sieci ciepłowniczej zasilającej w ciepło obiekty użyteczności publicznej w miejscowości Mirów Stary”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mirów Stary 27

1.5.2.) Miejscowość: Mirów Stary

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-503

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486283889

1.5.8.) Numer faksu: 486283889

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mirow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mirow.pl/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja kotłowni oraz sieci ciepłowniczej zasilającej w ciepło obiekty użyteczności publicznej w miejscowości Mirów Stary”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b64c82f9-d03e-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035950/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja kotłowni oraz sieci ciepłowniczej zasilającej w ciepło obiekty użyteczności publicznej w miejscowości Mirów Stary

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151171/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BG.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1463414,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Modernizacja kotłowni oraz sieci ciepłowniczej zasilającej w ciepło obiekty użyteczności publicznej w miejscowości Mirów Stary”.
W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać:
- remont istniejącej kotłowni oraz sieci ciepłowniczej, w skład którego wchodzą w szczególności:
• demontaż 2 istniejących kotłów olejowych o mocy 170 kW każdy,
• demontaż automatyki pogodowej
• demontaż pomp obiegowych
• demontaż naczynia wzbiorczego
• demontaż zmiękczacza wody
• demontaż armatury,
• demontaż kanałów nawiewnych i wywiewnych
• demontaż dwóch zbiorników oleju opałowego o poj. 10 m3 łącznie
• dostawa i montaż kotłów olejowych o łącznej mocy zgodnie z zapotrzebowaniem ciepła wraz z niezbędna armaturą odcinającą i zabezpieczającą,
• dostawa, montaż i uruchomienie układu automatyki kotłowni z regulacją pogodową,
• demontaż odmulacza;
• wykonanie przewodów powietrzno-spalinowych lub powietrznych i spalinowych do kotłów (po ekspertyzie technicznej sprawdzającej stan i drożność dopuszczalne jest wykorzystanie istniejących kominów spalinowych),
• wykonanie wentylacji nawiewno – wywiewnej
• wymiana drzwi wewnętrznych na drzwi p.poż.
• skucie i wykonanie nowych tynków oraz okładzin ściennych z płytek (np.gres/terakota)
• skucie i wykonanie nowych okładzin podłogowych z płytek (np. gres/terakota)
• zamurowanie wejścia do kotłowni z pomieszczeń wewnętrznych budynku
• dostawa i montaż dwóch zbiorników oleju opałowego o poj. 10 m3 łącznie
• wymiana (dostawa i montaż niezbędnych elementów) Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa Instalacji,
• dostosowanie instalacji wod.-kan. do nowej konfiguracji kotłów oraz w razie potrzeby wymiana lub uzupełnienie brakującej armatury na obiegach grzewczych,
• dostawa, montaż i wpięcie do istniejącej instalacji kanalizacyjnej neutralizatora kondensatu,
• montaż odmulacza;
• dostawa, montaż i wpięcie do istniejącej instalacji wodociągowej urządzenia do uzdatniania wody zasilającej kotły,
• adaptacja i modernizacja szaf zasilająco sterujących oraz okablowania,
• wykonanie naprawczych prac budowlanych wynikających z przeprowadzonej modernizacji kotłowni,
• wykonanie nowego wejścia do pomieszczeń kotłowni z zewnątrz budynku;
• wymiana sieci ciepłowniczej zasilające budynki:
- Urzędu Gminy
- Żłobka
- Publicznej Biblioteki
- Banku
- Świetlicy
- Budynek Poczty
• wykonanie niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych w celu dostosowania kotłowni do aktualnych przepisów i norm,
• uruchomienie kotłowni wraz z regulacją instalacji,
• przeszkolenie personelu szkoły w zakresie użytkowania kotłowni.
- termomodernizację budynku, w skład którego wchodzą w szczególności:
• wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej
• wykonaniem podjazdu zewnętrznego dla osób ze szczególnymi potrzebami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty (oferta z najniższą ceną) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2456310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2689320,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.