Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156358/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa mydła i  dozowników do mydła - 79/TP/2021    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770901511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hubalczyków 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598460620
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.szpital.slupsk.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mydła i dozowników do mydła - 79/TP/20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c8a5646-03d6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 79/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200130,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem mydła i  dozowników do mydła   w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 
2.	Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione 
w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
3.	Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych).
4.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 33741100-7 - Środek do mycia rąk
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235335,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338341,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235335,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimal Dariusz Jackiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831520093
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-404
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235335,9 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Rozbiórka budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy ul. Słowackiego 43 oraz przy ul. Słowackiego 45 w Słupsku
- Budowa kolumbarium i oświetlenia terenu na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku.
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 "Zamek Skarbów" w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 11 "Calineczka" w Słupsku
- Dostawa krzeseł obrotowych i kontenerków do Szkoły Policji w Słupsku.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi, aparatów dializacyjnych oraz mydła do chirurgicznego mycia rąk - postępowanie nr 110/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








